معرفی و دانلود کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی

عکس جلد کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی
قیمت:
۱۲۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی

کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی برنامه‌ای پیشرفته و جامع برای تقویت عضلات پا و بخش تحتانی بدنتان است. در این اثر جیسون براون با سال‌ها مطالعه و سابقه‌ی مربی‌گری به شما کمک می‌کند با تمرکز بر بخش تحتانی بدنتان به اندامی ایده‌ال دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی

معمولاً تقویت عضلات پایین‌تنه نسبت به سایر بخش‌های بدن با دشواری بیشتری همراه است. البته امروزه نسبت به گذشته، تمرینات پیشرفته‌تری در این زمینه ارائه شده که با ایجاد تعادل میان انواع مختلف این فعالیت‌ها می‌توانید نتایج امیدبخشی را در تناسب اندام خود ایجاد کنید. در کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی (Lower Body Training)، نوشته‌ی جیسون براون (Jason Brown) با انواع فعالیت‌های ورزشی اندام تحتانی آشنا خواهید شد و می‌توانید قدرت بدنتان را با اجرای منظم این برنامه‌ی هدفمند افزایش دهید.

در این اثر تمرینات بدنسازی شما در جهت تقویت عضلات ساق پا، همسترینگ، عضله‌ی سرینی و... تدوین شده‌اند که تمامی فعالیت‌های موجود در آن با تصاویر واضح همراه است. این موضوع به شما کمک می‌کند حالت صحیحی را که هنگام انجام تمرین باید به بدن خود بدهید، به‌طور مجسم ببینید و شکل صحیح آن را در ذهن خود ثبت کنید.

برای تأثیر بیشتر این تمرینات لازم است از قانون تغییرپذیری فعالیت ورزشی استفاده کنید؛ به این معنا که از سازگاری با یک دسته از تمرین‌های ورزشی خاص اجتناب نمایید تا به این صورت نتایج پایدارتری را به‌دست بیاورید. در پایان این که سابقه‌ی طولانی جیسون براون در زمینه‌ی بدنسازی تضمین‌کننده‌ی نتیجه‌بخشی این تمرینات است و با صبر و تمرین مداوم می‌توانید در این مسیر به پیشرفت چشمگیری برسید. این کتاب با ترجمه‌ی حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی و مهسا مصلحی از سوی نشر تخصصی حتمی منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی

  • جیسون براون یکی از حرفه‌ای‌ترین‌ها در صنعت تناسب اندام و تمرینات قدرتی است. (استجوئل سیدمن، فیزیولوژیست)
  • یک منبع جامع که شما را با تمام جنبه‌های مورد نیاز تمرینات اندام تحتانی آشنا می‌کند. (دکتر چاد واتربری، مدرس و فیزیوتراپ بالینی)
  • جیسون یکی از مربیان نادری است که برنامه‌های آموزشی‌اش اصولاً سالم هستند و بر مبنای روشی نوآورانه تدوین شده‌اند. (کریستین تیبودو، مربی و سخنران بین‌المللی)

کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و مایل‌اند عضلات پا، لگن و در مجموع اندام تحتانی خود را تقویت کنند، توصیه می‌شود.

با جیسون براون بیشتر آشنا شویم

جیسون براون دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته فیزیولوژی فعالیت ورزشی است. او دارای گواهینامه‌های کراس‌فیت در پاورلیفتینگ، تحرک، ژیمناستیک، آمادگی مربیان، کراس فیت سطح 2، استقامت و وزنه‌برداری المپیک بوده و با بیش از 17 سال تجربه در صنعت آمادگی جسمانی، در ارائه‌ی برنامه‌ و تمرین به متخصصان تجربه دارد.

در بخشی از کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی می‌خوانیم

در دایره‌های قدرتی و آمادگی، شایع است که فرد باید بین حرکات دو طرفه (مانند حرکات چند مفصلی مانند اسکوات و ددلیفت) و حرکات یک طرفه (مانند حرکات تک مفصلی لانج) تعادل داشته باشد. هیچ بحثی وجود ندارد، اما یک سوال شایع این است، که چه مقدار از هر یک باید برنامه‌ی تمرینی فرد را تشکیل دهد. ابتدا، بیایید سعی کنیم عواقب استفاده از تنها یکی از این اشکال را به‌عنوان تمرین مستقل، یا درگیر شدن در برنامه‌ای که حرکات یک طرفه را نادیده می‌گیرد، و بیشتر بر روی همتایان دو طرفه خود متمرکز می‌شود، درک کنیم. این موضوع شایع در بسیاری از برنامه‌های تمرینی امروزی مانند کراس‌فیت یا وزنه‌برداری المپیک است.

اگر برنامه‌ریزی حرکات دوطرفه مانند اسکوات و ددلیفت بخش عمده تمرین شما را تشکیل می‌دهد، مطمئناً می‌توان تطبیق‌های مثبتی را انجام داد، اما سوال اینجاست که این سازگاری‌های مثبت تا چه زمانی اتفاق می‌افتد؟ برای اکثر افراد در این وضعیت، که در جوامع آمادگی جسمانی عملکردی شایع است، به دلیل پدیده‌هایی مانند عدم تقارن دو طرفه و کمبودهای دوطرفه، عقب‌گردهایی وجود دارد. اول از همه، عدم تقارن دو طرفه، یک اختلاف در قدرت بین اندام راست و چپ است. البته، هیچ دو اندامی کاملاً مساوی ایجاد نمی‌شوند، بنابراین این منطقی است، اما دوزهای بیش از حد حرکات دو طرفه به جای اصلاح، این اختلافات را تشدید می‌کنند. کسری دو طرفه زمانی رخ می‌دهد که عدم تقارن در تولید نیرو بین حرکات یک طرفه و دو طرفه وجود داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

بخش1: رویکرد علمی در تمرین قسمت تحتانی بدن
فصل 1: آشنایی با عضلات
فصل 2: ایجاد تعادل بهتر از طریق حرکت
فصل 3: فراتر از اصول اولیه بروید
فصل 4: تعیین اهداف واقع‌بینانه‌ی تمرین
بخش 2: فعالیت‌های ورزشی
فصل 5: فعالیت‌های ‌ورزشی غالب - چهارسرران
فصل 6: فعالیت‌های ‌ورزشی غالب - لگن
فصل 7: فعالیت‌های ورزشی ایزوله
فصل 8: فعالیت‌های ورزشی پلایومتریک
بخش 3: برنامه‌ها
فصل 9: برنامه‌های هایپرتروفی
فصل 10: برنامه‌های قدرتی
فصل 11: برنامه‌های عملکرد ورزشی
فصل 12: برنامه‌ی تمرینی در خانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی
نویسنده
مترجمحافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، مهسا مصلحی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات237
زبانفارسی
شابک978-600-355-638-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی

برای دریافت کتاب تمرینات قدرتی متمرکز بر اندام تحتانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.