معرفی و دانلود کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

عکس جلد کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)
قیمت:
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) نوشته‌ی صادق سلامی و علی پاکدل، با مرور چندین سیستم تمرینی مدرن و علمی، نحوه‌ی نوشتن برنامه‌ی تمرینی برای ورزش‌های قدرتی مثل بدن‌سازی را آموزش می‌دهد. این کتاب راهنما و کاربردی، با معرفی سیستم‌هایی پیشرفته‌ای همچون CBVT، شوک‌دهنده، قدرت و توده‌ی خالص عضلانی و 8 در 60، کمک می‌کند احتمال مصدومیتتان را به حداقل برسانید و حداکثر توانایی‌تان را به کار بگیرید.

درباره‌ی کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

برای رسیدن به یک بدن عضلانی و تراشیده نیاز به انجام تمرینات سخت و فشرده است. اما ورزش مدرن که تا حد زیادی با پزشکی ترکیب شده به نگرش جدیدی در مفهوم تمرین رسیده است. زمانی تمرینات ورزشکاران حرفه‌ای ثابت و ایستا بود و همیشه از یک برنامه تبعیت می‌کردند، اما ورزش جدید این روش تمرینی را رد می‌کند. تحقیقات نشان داده این شیوه الزاماً کاربردی نیست و گاهی حتی می‌تواند عوارضی جدی هم داشته باشد. یکی از بدترین پیامدهای آن این است که بدن ناخواسته به تمرینات مستمر و ثابت عادت می‌کند و سرعت رشد آن کم‌کم کاهش می‌یابد. به عبارت دیگر، تمرین کارکرد اصلی‌اش را از دست می‌دهد. علوم ورزشی برای پرهیز از این وضعیت نوع دیگری از تمرینات را پیشنهاد می‌کند؛ تمرینات پیشرفته‌ای که بر اساس برنامه‌ای پویا تنظیم ‌شده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند بدن به ورطه‌ی تکرار و عادت بیفتد. درنتیجه احتمال افت بدن و مصدومیت را به حداقل می‌رسانند. کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) نوشته‌ی صادق سلامی و علی پاکدل، تعدادی از این سیستم‌های تمرینی پیشرفته را معرفی می‌کند و در ضمن آن به شما یاد می‌دهد که چطور برنامه‌ای حرفه‌ای، مدرن و متناسب طراحی کنید. این برنامه‌نویسی برای ورزش‌های قدرتی و زیبایی مثل پرورش اندام، زیبایی‌اندام، فیتنس و از این قبیل کاملاً کاربردی خواهد بود.

صادق سلامی و علی پاکدل هر دو مربی و مشاور بین‌المللی ورزشی هستند و علاوه بر طراحی تمرین، با پزشکی ورزشی هم آشنا هستند. آن‌ها بر اساس تجربیات و دانسته‌های علمی‌شان، مجموعه‌ای به نام اصول مربیگری پرورش اندام تدوین کرده‌اند که قرار است مفاهیم و کلیات مربی‌گری رشته‌های قدرتی را آموزش دهد. کتاب اول این مجموعه، پزشکی ورزشی نام دارد که به اصول فیزیولوژی بدن و مباحث پزشکی در این رشته می‌پردازد. کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)، قسمت دوم این مجموعه محسوب می‌شود و به طراحی تمرینات اختصاص دارد. نویسندگان در این کتاب به هشت سیستم تمرینی مدرن و پیشرفته اشاره کرده و خواننده را با جزئیات آن‌ها آشنا می‌کنند. این سیستم‌ها عبارت‌اند از: سیستم 60×8، سیستم تمرینی CBVT، قدرت و توده خالص عضلانی، Circuit Training، سیستم شوک دهنده، Double، سیستم تمرینی ویژه‌ی فیتنس بر پایه‌ی تکنیک سوپرست و سیستم اختصاصی خروج از استوپ. سلامی و پاکدل شیوه‌ی اجرای هرکدام از این موارد را توضیح می‌دهند و مزایا، ویژگی‌ها و نکات اصلی آن‌ها را گوشزد می‌کنند. آن‌ها در ادامه‌ی کتابشان به عوارض رایج ورزش سخت هم اشاره می‌کنند و در مورد آن‌ها هشدار می‌دهند. این عوارض از بی‌حسی انگشتان تا سیاه شدن استخوان لگن را شامل می‌شود.

کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) را انتشارات حتمی چاپ کرده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفاً قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

درباره‌ی مجموعه‌ی اصول مربیگری پرورش اندام

اصول مربیگری پرورش اندام، مجموعه کتاب خواندنی تألیف صادق سلامی و علی پاکدل هستند که در اثر خود می‌کوشند مفاهیم و کلیات مربیگری این رشته و زیرمجموعه‌های آن را به‌صورت علمی و عملی آموزش دهند. این کتاب‌ها به جنبه‌های مختلف مربیگری از فیزیولوژی بدن و پزشکی تا نحوه‌ی تغذیه و برنامه‌های تمرینی می‌پردازند. تاکنون کتاب‌های «سیستم انقلابی BFR در پرورش اندام»، «برنامه ‌نویسی پیشرفته» و «پزشکی ورزشی» از این سری به چاپ رسیده‌اند.

کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به مربیان، ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته‌ی پرورش اندام و فیتنس توصیه می‌شود.

با صادق سلامی و علی پاکدل بیشتر آشنا شویم

صادق سلامی، مربی بدنسازی و عضو فدراسیون پرورش اندام روسیه است. او کتاب‌های زیادی در حوزه‌های تناسب‌اندام، پرورش اندام و پزشکی ورزشی تألیف کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «دایره‌المعارف مکمل‌های غذایی»، «نقش تغذیه در پرورش اندام» و «دوپینگ و داروهای نیروزا در پرورش اندام» اشاره کرد.

علی پاکدل مربی تناسب‌اندام و مشاور ورزشی است. از او تاکنون کتاب‌هایی همچون «مربیگری پاورلیفتینگ» و «پزشکی ورزشی» به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) می‌خوانیم

با مختل شدن خون‌رسانی به این قسمت از این استخوان، بافت استخوانی این ناحیه به‌مرور نکروز شده و دچار مرگ می‌گردد و با نکروز شدن بافت استخوانی، بافت غضروفی که روی استخوان فمور کشیده شده و حرکت آسان و بدون درد در یکی از اصلی‌ترین و پرتنش‌ترین مفاصل بدن یعنی همان لگن را برای ما میسر و ممکن می‌سازد نیز به مروز زمان رو به زوال نهاده و از بین می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سیستم‌های تمرینی، تعریف کلی و لزوم استفاده
فصل 2: افزایش ترشح طبیعی هورمون رشد انسانی با سیستم 60×8
فصل 3: سیستم تمرینی CBVT
فصل 4: سیستم تمرینی قدرت و توده‌ی خالص عضلانی
فصل 5: سیستم تمرینی CIRCUIT TRAINING
فصل 6: سیستم تمرینی شوک‌دهنده
فصل 7: سیستم تمرینی DOUBLE
فصل 8: سیستم تمرینی ویژه‌ی فیتنس بر پایه‌ی تکنیک سوپرست
فصل 9: سیستم تمرینی اختصاصی خروج از استوپ
فصل 10: عوارض ورزش حرفه‌ای، بی‌حسی و خواب رفتن انگشت‌ها
فصل 11: سیاه شدن سر استخوان لگن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-355-262-3
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۶۴۵۰۰ ۳۲,۲۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

محمد سجاد شریفی
۱۴۰۲/۷/۲
واقعا کتاب خوبی هستش میشه باهاش یاد گرفت شیوه صحیح برنامه نوشتن رو نمونه برنامه‌هایی رو هم که گذاشته واقعا کاربردی هستش پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
محمد پویا
۱۴۰۲/۴/۲۷
کتاب خوبیه اما اشتباه از من بود که اول نسخه نمونه کتابو ندیدم و خریدمش، چون من با این سبک پی دی اف کتاب اصلا نمیتونم راحت ارتباط بگیرم.
علی
۱۴۰۲/۶/۲۰
برنامه‌ای که این کتاب میده تو کتاب گفته شده که برای ورزشکاران حرفه ایه، من قصدم از خرید کتاب برنامه مبتدی و متوسط بود.
محسن
۱۴۰۲/۴/۲۸
واقعا کتاب عالی هست که مطالب تخصصی و کسل کننده نداره و با مثال‌هایی که برای برنامه نویسی داده یادگیری کتاب و راحتر کرده
اکبر پیشه‌ور
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
بسیار کتاب خوب و مفید بود مخصوصا برنامه‌های فردی برای تمرین افراد پیشرفته تربدنسازی کار مکنن.
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۴/۲۲
حاوی مطالب خوبی در زمینه بدنسازی همراه با عکس و ایرادشه پی دی اف کتاب ریز و خسته کننده است
Alireza Haddadpour
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتاب خیلی خوبیه. اطلاعات و ایده‌های خوبی جهت برنامه نویسی در اختیار ما میگذاره.
حسین اکبری
۱۴۰۳/۱/۱۲
خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتید
سیدمرتضی هاشمی
۱۴۰۳/۱/۹
به زبان ساده توصیف شده
Hassan Ebrahimi
۱۴۰۲/۸/۵
اونی که فکر میکردم نبود
محمدزمان بیرقیان
۱۴۰۲/۷/۱۹
جالب بود پیشنهاد می‌کنم به دوستان
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته)

برای دریافت کتاب اصول مربیگری پرورش اندام (برنامه نویسی پیشرفته) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.