معرفی و دانلود کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی

برای دانلود قانونی کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی

کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی یک راهنمای کاهش وزن واقع‌بینانه است. در این کتاب درباره‌ی علت شکست رژیم‌های غذایی خواهید خواند و پیتر بیکر و لین نورتون به شما می‌آموزند چطور بدون آن‌که نگران اضافه وزن مجدد باشید، با موفقیت وزنتان را کاهش دهید.

درباره کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی

آمارهای موثقی به ما می‌گویند تقریباً بیش از 70 درصد مردم دارای اضافه وزن هستند و هزینه‌های گزافی را برای رهایی از آن می‌پردازند. این در حالی است که چاقی می‌تواند زمینه‌ی بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت، بیماری‌های قلبی و حتی سرطان‌ها را فراهم کند. علاوه‌براین افراد چاق به‌علت احساس ناخوشایندی که نسبت به اندام خود دارند، اغلب با مشکلاتی چون افسردگی و کاهش اعتمادبه‌نفس نیز دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

در کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی (Fat loss forever how to lose fat and keep it off)، نوشته‌ی لین نورتون (Layne Norton) و پیتر بیکر (Peter Baker) درباره‌ی این معضل و دلایل ناکامی رژیم‌های غذایی مطالب مفیدی خواهید خواند و نویسندگان کتاب بهترین روش را برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب به شما پیشنهاد می‌کنند.

امروزه با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید به طیف متنوعی از رژیم‌های غذایی دسترسی پیدا کنید که رژیم‌های گیاهی، کم‌کربوهیدرات و رژیم‌های دارای پروتئین از آن جمله‌اند. هریک از این رژیم‌ها می‌توانند با توجه به شرایط شما و پس از مشورتتان با یک دکتر تغذیه‌، کاهش وزن قابل قبولی را ایجاد کنند، بااین‌حال تضمینی برای بازگشت وزن اولیه‌ی شما وجود ندارد.

در این کتاب با دلایل بازگشت وزن اولیه پس از رژیم غذایی آشنا خواهید شد و می‌آموزید چطور با در نظر گرفتن خطاهایتان در روند کاهش وزن، می‌توانید احتمال این مسئله را به پایین‌ترین حد خود برسانید. به علاوه این کتاب تاریخچه‌ای بر رژیم‌های غذایی، از دهه‌های گذشته تا امروز، بیان می‌کند. حتماً برایتان جالب خواهد بود که درباره‌ی رژیم غذایی‌ اجتناب از باتلاق‌ها یا رژیم کرم نواری اطلاعاتی کسب کنید!

تفاوت این کتاب با کتاب‌های دیگر نگاه واقع‌بینانه‌ی آن نسبت به مسئله‌ی چاقی است. نویسندگان کتاب به این مسئله آگاهی داشته‌اند که چاقی مفرط یک بیماری است که عوامل متفاوتی چون ژنتیک، فیزیولوژی، عوامل روان‌شناختی و بسیاری علل دیگر می‌تواند بر آن تأثیرگذار باشد.

بازگشت وزن به دلیل پدیده‌ای تحت عنوان «تجمع بیش از حد چربی بدن» اتفاق می‌افتد و معضلی است که در هیچ کتاب کاهش وزنی به درستی به آن پرداخته نشده. در شرایطی که تنها حدود 5 درصد از رژیم‌های غذایی موفقیت‌آمیز هستند، نویسندگان کتاب معتقدند اگر با خواندن این کتاب نیمی از افرادی که دچار مشکل بازگشت وزن می‌شوند بتوانند از آن بهره ببرند، آن‌ها به هدف خود رسیده‌اند. این کتاب ترجمه‌ی گروهی حافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، مهسا مصلحی، فاطمه حاجیان فرهادی و محمدمهدی محبیان است که از سوی نشر حتمی منتشر شده است.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت است، لطفا قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای افرادی که به دنبال راهکار مناسب برای کاهش وزن بدون بازگشت هستند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی می‌خوانیم

اگر کربوهیدرات بخورید، گلوکز خونتان بالا می‌رود، ترشح انسولین را تحریک می‌کند و انسولین گلوکز خون را به سطح طبیعی باز می‌گرداند. اگر سطح گلوکز خون شما شروع به کاهش کند، بدن شما گلوکاگون ترشح می‌کند (کورتیزول کمی پیچیده‌تر است) تا گلوکز خون را افزایش دهد. به این ترتیب، انسولین و گلوکاگون به عنوان متضاد برای حفظ گلوکز خون در محدوده هموستاتیک عمل می‌کنند. در بیماران دیابتی نوع این سیستم به شدت مختل می‌شود، زیرا لوزالمعده انسولین تولید نمی‌کند - که اگر از طریق استفاده خارجی انسولین کنترل شود، می‌تواند باعث افزایش ناگهانی قند خون شود. دیابت نوع یک کنترل نشده ارتباط زیادی با مرگ و میر به هر علتی دارد و حتی دیابت نوع یک نسبتاً خوب کنترل‌شده به نظر می‌رسد که طول عمر را کوتاه می‌کند.

در دیابت نوع دوم، انسولین همچنان می‌تواند تولید شود، اما سلول‌ها نسبت به آن حساس نمی‌شوند، و این کار را نمی‌کند. آن تاثیری که باید داشته باشد این است که منجر به خطر در سطح گلوکز خون می‌ شود. دیابت نوع دوم همچنین با افزایش قابل توجهی (تقریبا دو برابر) در خطر مرگ‌ومیر ناشی از همه‌ی علل همراه است. با افزایش تمرکز بر چاقی و دیابت نوع دوم، انسولین در سال‌های اخیر حسن در قدرت خود را از دست داد. انسولین یک هورمون سیری محسوب می‌شود، به این معنی که ترشح آن سازوکارهایی را در بدن راه‌اندازی می‌کند که نشان‌دهنده‌ی وضعیت تغذیه و غذا خوردن است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: رژیم‌ها در حال شکست هستند
فصل 2: تعادل انرژی و دلیل اهمیت آن 
فصل 3: سیستم دفاعی بدن
فصل 4: کدام راه واقعاً جوابگو است؟
فصل 5: رژیم منعطف
فصل 6: از کجا شروع کنیم: چند کالری دریافت کنیم؟ 
فصل 7: درشت‌مغذی‌ها: آنچه که شما باید بدانید
فصل 8: تعیین مقادیر درشت مغذی‌های دریافتی 
فصل 9: دفاع در برابر سیستم دفاعی بدن
فصل 10: رژیم را شروع کردید، حال تکلیف چیست؟
فصل 12: رژیمی پس از رژیم دیگر
فصل 13: رژیم کتوژنیک
فصل 14: ملاحظات ویژه
فصل 15: افشای رازهای دنیای تغذیه
فصل 16: مکمل‌ها
فصل 17: فرجام

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی
نویسنده،
مترجمحافظ بهزادی نژاد، محسن بهبودی، مهسا مصلحی، فاطمه حاجیان فرهادی، محمدمهدی محبیان
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات259
زبانفارسی
شابک978-600-355-637-9
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی

برای دریافت کتاب خداحافظی دائمی با چربی‌های اضافه - چربی سوزی ابدی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.