معرفی و دانلود کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای: سریع‌ترین و موثرترین راه برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای: سریع‌ترین و موثرترین راه برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام

کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان، فشرده‌ترین برنامه‌ی ورزشی را اجرا کنید و بیشترین تاثیر را بر سیستم متابولیک و سوخت‌وساز بدنتان به‌جا بگذارید. جیسون کارپ این کتاب را به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای و کارشناس پیشرو در زمینه‌ی دوندگی نوشته است.

درباره‌ی کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای

بیشتر ما گمان می‌کنیم برای رسیدن به اندامی متناسب باید هر هفته ساعت‌ها در باشگاه‌های ورزشی وقت بگذرانیم و دستورکار پیچیده‌ای را اجرا کنیم. این حس کمال‌گرایی سبب می‌شود از زمان‌های کوتاه روزانه برای انجام تمرینات ورزشی غافل شویم و به‌بهانه‌ی کمبود وقت، به کل قید ورزش کردن را بزنیم. اما هنگام خواندن کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای (14-Minute Metabolic Workouts)، نوشته‌ی جیسون کارپ (Jason R Karp) باید تمام این پیش‌فرض‌های ذهنی را کنار بگذارید و خود را برای یک تمرین ورزشی متفاوت و موثر آماده کنید. مهم‌ترین اهداف این اثر کاهش وزن، عضله‌سازی و دست‌یابی به نتایج سریع است.

امروزه، با سرعت گرفتن جهان مدرن و ایجاد معضل کمبود وقت، طراحی برنامه‌های تمرینی فشرده و کوتاه از سوی مربیان ورزشی رواج زیادی پیدا کرده و تاثیرات زیادی بر روند کاهش وزن و سلامت جسمانی افراد به جای گذاشته. کتاب حاضر نیز بر پایه‌ی اینگونه روش‌ها و به‌منظور افزایش قدرت عضلانی و انعطاف‌پذیری شما در سطوح مختلف تناسب اندام طراحی شده‌ است.

تمرینات کتاب طوری تنظیم شده که راندمان ضربان قلب را بالا می‌برند و با افزایش دادن قدرت پمپاژ آن، باعث بهبود روند انتقال خون به سایر اندام‌ها می‌گردد. با انجام این حرکات انتقال اکسیژن بیشتری از طریق رگ‌ها انجام می‌پذیرد و علاوه بر این مکانیزم سازوکارهای سوخت‌و‌ساز بدنتان بالا می‌رود. گفتنی‌ست این کتاب با ترجمه‌ی سمیرا‌سادات قالیشورانی، سمانه ابراهیمی و صبا شایسته و به همت نشر مبانی منتشر شده است.

کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای افرادی نوشته شده که علاوه بر تناسب اندام به حفظ سلامتی خود اهمیت می‌دهند. کسانی که به دلیل شاغل بودن و کمبود زمان مایل‌اند در هر زمان و مکانی به انجام تمرینات خود بپردازند.

با جیسون کارپ بیشتر آشنا شویم

دکتر جیسون کارپ یکی از کارشناسان پیشرو در حوزه‌ی دو و میدانی در آمریکا و کارآفرین است. او در سال 2007 دکترای خود را در رشته‌ی فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه ایندیانا دریافت نمود و تاکنون مقالات بسیاری در مجله‌های علمی پزشکی و ورزشی منتشر کرده است.

او همچنین دارای مدرک مربیگری سطح 2 در ایالات متحده آمریکا و مربی‌گری اردوهای مرکز آموزش المپیک ایالات متحده است و علاوه بر کتاب حاضر آثاری چون «دونده‌ی درون»، «دویدن‏ برای زنان»، «ماراتون برای تنبل‌ها» و... را در کارنامه‌ی ورزشی خود دارد.

در بخشی از کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای می‌خوانیم

روش جدید خلاقانه برای بهبود قابلیت نرمش‌پذیری از کشش است که از اسم عجیب PNF برای آن استفاده می‌شود و گاهی نام کشش حس عمقی بر آن می‌گذارند و از خاصیت یگانه عضله، یعنی استراحت عضله بعد از انقباض قوی، استفاده می‌کند. دراصل، وقتی که تعداد زیادی تنش در داخل عضله انتشار می‌یابد، به‌طوری که در مفصل تاندون۔ عضله تحریک ایجاد می‌شود، به سیستم عصبی مرکزی سیگنال ارسال می‌کند، و آنگاه، بلافاصله یک سیگنال برگشتی را به عضله می‌فرستد؛ به این منظور که عضله را از آسیب محافظت کند. حال که عضله در وضعیت استراحت است، می‌توانید اندام حرکتی را تا انتهای محدوده حرکتی‌اش جابجا کنید. درنتیجه، سیستم مرکزی عصبی‌تان به آرامی حرکت را ارتقاء می‌دهد. برای این نوع کشش، نیازمند همکار و فرد کمکی هستید تا درشرایطی که یک گروه عضلانی را تحت کشش قرارداده‌اید، مقاومت بیشتری دربرابر آن‌ها ایجاد کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تمرینات سیستم گردش خون
فصل دوم: تمرینات سرعتی
فصل سوم: تمرینات استقامتی عضلات
فصل چهارم: تمرینات قدرتی و افزایش نیروی عضلانی
فصل پنجم: تمرینات انعطاف‌پذیری
فصل ششم: برنامه 14 دقیقه‌ای تمرینات متابولیک
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای: سریع‌ترین و موثرترین راه برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام
نویسنده
مترجمسمیرا سادات قالیشورانی، سمانه ابراهیمی، صبا شایسته
ناشر چاپیانتشارات مبانی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات277
زبانفارسی
شابک978-622-95593-5-2
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
85000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای

maryam nazemi
۱۴۰۱/۹/۴
این توضیح درباره کتابه: این کتاب برای افرادی نوشته شده که علاوه بر تناسب اندام به حفظ سلامتی خود اهمیت می‌دهند. کسانی که به دلیل شاغل بودن و کمبود زمان مایل‌اند در هر زمان و مکانی به انجام تمرینات خود بپردازند.
ولی یه کتاب پر از اصطلاحات و تمرینات ویژه باشگاهیه
اصلا برای من مفید نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای

برای دریافت کتاب تمرینات متابولیک 14 دقیقه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.