معرفی و دانلود کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم

عکس جلد کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم
قیمت:
۸۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم

اگر می‌خواهید به یک مربی موفق و کار بلد تبدیل شوید کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم اثر کریس هیچکو راهگشای شماست. این کتاب به شما کمک می‌کند تا ذهنیت درست و اصولی یک تمرین‌دهنده و معلم خوب را داشته باشید و بتوانید شاگردان زیادی را جذب کنید؛ در دنیای پرورش‌اندام باید بدانید چطور از اطلاعاتتان استفاده و مشاوره‌های خود را طبقه‌بندی کنید.

درباره‌ی کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم

بسیاری از مربیان پس از دریافت مدرک و مجوزهای لازم هنوز نمی‌دانند چطور و از کجا باید کارشان را شروع کنند؛ کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم (How to Be a Successful Personal Trainer) اثر کریس هیچکو (Chris Hitchko) بینش یک مربی موفق و توانا را در شما ایجاد می‌کند و باعث می‌شود تا نگاه درست و دقیقی به هریک از شاگردان خود داشته باشید. شما باید علم و دانش لازم دنیای پرورش‌اندام را به دست بیاورید؛ عضلات را بشناسید، ورزش مناسب هر بخش از بدن را بلد باشید و برنامه‌ی تغذیه‌ی مناسب را مطابق با هدف فرد تهیه کنید. این اطلاعات، پایه و اساس کار است اما همه‌ی آن نیست. همچنین بسیاری از گواهینامه‌ها و مدارک گرچه برای شروع کار نیاز هستند اما علم و اطلاعات لازم را به شما نمی‌دهند یا دست‌کم آن را در شما نهادینه نمی‌کنند.

کریس هیچکو در کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم اضافه می‌کند که برای موفقیت در درازمدت و تبدیل‌شدن به یک مربی حرفه‌ای باید چند نکته را رعایت کنید؛ و اولین و مهم‌ترین آن اشتیاق است. شما باید به همه نشان دهید که چقدر مشتاق به کار کردن هستید؛ باید بتوانید به شاگردانتان نشان دهید که عمل و اراده چگونه است و خود را محدود به فضای مجازی نکنید؛ بلکه از هر فرصتی برای تمرین دادن افراد استفاده کنید. این اشتیاق باعث می‌شود تا تمام کسانی که با شما کار می‌کنند به تمرینات و برنامه‌ی شما اهمیت بیشتری نشان دهند. انرژی داشته باشید و از تجربیات خود برای راهنمایی افراد استفاده کنید. خود را جای مشتریان بگذارید، آن‌ها نیازمند اطلاعات و دانش‌ علمی شما هستند؛ اما نه اینکه این نکات را عیناً به آن‌ها توضیح دهید بلکه از آن‌ها برای نوشتن برنامه‌ای منطقی و مناسب و از تجربه‌ی خود برای مشکلات و چالش‌های هریک از ورزشکاران استفاده کنید.

کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم اثر کریس هیچکو یک دیدگاه نو و اصولی را به شما عرضه می‌کند تا این رشته را بهتر بشناسند و راحت‌تر از این طریق درآمد کسب کنید. نویسنده در این اثر به شما کمک می‌کند که خود را مطابق با استانداردهای یک مربی جهانی هم‌تراز کرده و کارتان را توسعه ببخشید. کریس هیچکو با استفاده از تجربه‌ی فراوان خود در این زمینه بهترین مسیر را برای تبدیل شدن به یک مربی خصوصی موفق و کارآمد را به شما نشان خواهد داد.

کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم نوشته‌ی کریس هیچکو با ترجمه‌ی میثم میرزایی شهرابی، محمد سرلک و شقایق فردی نیا توسط انتشارات حتمی به علاقه‌مندان عرضه شده است.

کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به مربیان پرورش‌اندام و دوستداران کتاب‌های ورزشی توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم می‌خوانیم

یک مربی حرفه‌ای آناتومی، فیزیولوژی و بیوانرژی را درک می‌کند و می‌تواند آن‌ها را با کلمات ساده برای شاگردان خود توضیح دهد. بله، مهم است که بفهمید عضلات SITS چیست و چگونه مفصل گلنو-هومورال را تثبیت می‌کنند، اما شاگرد شما فقط به این فکر می‌کند که خوش‌فرم به نظر برسد. نیازی نیست که آن‌ها را با اصطلاحات علمی گیج کنید. آیا فکر می‌کنید اولین مشتری‌ام با صحبت‌های من درباره‌ی چرخه‌ی کربس (فرآیند هوازی پیچیده که در آن میتوکندری‌ها انرژی تولید می‌کنند) متقاعد شد؟ به‌هیچ‌وجه، بلکه او را خسته کرد و احتمالا به همین دلیل است که ثبت‌نام نکرد. باید سؤالات بازتری می‌پرسیدم و بیشتر روی صحبت درباره‌ی اهداف او تمرکز می‌کردم.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: درک آ» چه برای تبدیل شدن به یک مربی خصوصی موفق لازم است.
فصل 2: مربیان موفق
فصل 3: 11 قانون برای تبدیل شدن به یک مربی خصوصی موفق
فصل 4: زندگی روزانه‌ی یک مربی
فصل 5: رزومه و مصاحبه‌ها
فصل 6: مصاحبه با مدیران باشگاهی
فصل 7: درآمد 700.000 دلاری و افزایش میزان درآمد
فصل 8: ‌ خستگی بیش از حد و چگونه موفق نشوید
فصل 9: معدله رضایت مربی
فصل 10: گفت‌وگو با مربیان خصوصی موفق
فصل 11: سؤالاتی که اغلب پرسیده می‌شود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم
نویسنده
مترجممیثم میرزایی شهرابی، محمد سرلک، شقایق فردی نیا
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات122
زبانفارسی
شابک978-600-355-561-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم

برای دریافت کتاب چگونه یک مربی خصوصی موفق باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.