معرفی و دانلود کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی

عکس جلد کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی

کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی به نویسندگی هرژه، ماجرای یک باند خلافکار به نام خرچنگ چنگال طلایی را به تصویر می‌کشد که دو کارآگاه به کمک تن تن آن‌ها را دستگیر و روانه‌ی زندان می‌کنند.

تن تن: خرچنگ چنگال طلایی (The crab with the golden claws) یکی از داستان‌های جذاب و جالب مجموعه «ماجراهای خبرنگار افسانه‌ای تن تن» است که با روایتی ساده و روان به همراه تصاویری رنگی و جالب برای کودکان به صورت کمیک ارائه شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی تن تن:

ماجراهای تن تن و میلو از مشهور‌ترین داستان‌های مصور هرژه (Herge)، درباره اتفاقاتی‌ست که برای تن تن «خبرنگاری کاوشگر، ماجراجو و زیرک» و میلو «سگ باهوش و وفادار او» رخ می‌دهد. تن‌تن که قهرمان اصلی این داستان‌هاست اغلب به صورت تصادفی در مسیر اتفاقاتی عجیب قرار می‌گیرد و سعی می‌کند توطئه‌های پی در پی را کشف کند. در این ماجراها دوستان دیگری نیز به او کمک خواهند کرد.

داستان‌های این مجموعه سبکی رئالیستی دارند که از رویدادهای تاریخ جنگ جهانی اول و دوم آغاز می‌شوند و تا اوج جنگ سرد و رقابت دو ابرقدرت امتداد پیدا می‌کنند. شاخصه‌های تاریخی بسیاری در این داستان‌ها وجود دارد؛ گاهی هم ماجرا‌ها جنبه سیاسی دارند.

مجموعه داستان تن تن تا به حال به بیش از 70 زبان دنیا ترجمه و بیش از 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفته‌ است.

کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های جذاب به رشته‌ی تحریر درآمده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی
نویسنده
مترجممحمد نیرومند، یوگو لوپرت
ناشر چاپیانتشارات اعجاز علم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-622-7118-06-3
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی

،yahya
۱۴۰۱/۱۲/۶
کیمیک‌های تن تن عالی هستن یعنی تک
توی این قسمت کاپیتان هادوک وارد میشه که توی قسمت‌های بعد هم موندگار میشه و بار اصلی کمدی داستان هارو به دوش میکشه اما متاسفانه توی ترجمه باعث شده از کمدی این شخصیت تا حد زیادی کم بشه با اینکه توی ترجمه امانت داری اجرا شده و به نظر من همون کلمات هستن مثلا بجای الکل نمیگه شربت اما همون طور که گفتم از کمدی کمیک کم شده به نظرم
اما در کل پیشنهاد میکنم بخونید
simon azizian
۱۴۰۰/۶/۲۶
داستانهاى تن تن بیان کننده موضوعات جالبى است، که واقعا باید از این موضوعات در زندگى شخصى و اجتماعى از آن‌ها استفاده کرد، به طور مثال تن تن فردى سالم است که حتى از نوشیدن، نوشیدنیهاى الکلى دورى میکند.
رضا گلستانی
۱۴۰۰/۱۲/۹
ترجمه ضعیف و با واقعیت اصلیه داستان همخونی نداره... چرا از واقعیت طفره میرید ایشون دائم الخمره چرا همش از کلمه‌ی شربت استفاده می‌کنید
علیرضا سهی
۱۴۰۲/۲/۱۹
حتی اگر ده بار هم این کتاب رو خونده باشید، از مطالعه کتاب با این کیفیت تصاویر لذت خواهید برد. ترجمه هم عالی است.
Nima Gholamifard
۱۳۹۹/۱/۲۵
کلا عاشق کتاب‌های تن تن هستم عالیه (کتابراه بزار)
آوینا عباسی
۱۳۹۹/۳/۲۹
من که خیلی خوشم آمد بسیار زیبا و ماجراجویی بود ممنون
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی

برای دریافت کتاب تن تن: خرچنگ چنگال طلایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.