معرفی و دانلود کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال

عکس جلد کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال
قیمت:
۵۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال

با راهنمایی‌هایی که آنیکا رینرت در کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال ارائه کرده، مخاطبان علاوه‌بر اینکه به مجموعه‌ای از تمرینات ورزشی استاندارد دسترسی خواهند داشت، ده‌ها نکته‌ی مفید در مورد تغذیه‌ی سالم را نیز خواهند آموخت. این راهنمای مصور در زمره‌ی کتاب‌های ورزشی قرار می‌گیرد و با نکته‌های کاربردی و تمریناتی که آموزش داده، به سلامت جسمانی خوانندگان یاری می‌رساند.

درباره‌ی کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال

به‌تدریج که انسان‌ها سال‌های جوانی را پشت سر می‌گذارند و وارد دوران میان‌سالی می‌شوند، از یک طرف بدنشان رو پیری می‌رود و برخی از قابلیت‌های خود را از دست می‌دهد و از سوی دیگر با کاهش تحرک و فعالیت فیزیکی‌شان، چاقی و اضافه‌وزن به سراغشان می‌آید. بنابراین، افرادی که می‌خواهند در دوران میان‌سالی و سال‌های پس از آن، اندامی سالم و ورزیده داشته باشند، هم باید تمرینات و حرکات ورزشی را به یکی از ارکان زندگی خود تبدیل کنند و هم یک برنامه‌ی غذایی مناسب و ایده‌آل را متناسب با سازوکار جسمی‌شان انتخاب کنند. البته در این بین، نباید فراموش کرد بدن زنان و مردان هم به لحاظ ظاهر و هم از نظر سوخت‌و‌ساز با یکدیگر متفاوت‌اند. بااین‌اوصاف، مردان و زنانی که قصد دارند یک کتاب آموزشی را برای بهبود اوضاع جسمانی خود برگزینند، بهتر است به این نکته هم توجه کنند.

آنیکا رینرت (Annika Reinert) با هدف آموزش به مردان میان‌سال، مجموعه‌ای از تمرینات کاربردی و نکات تغذیه‌ای سودمند را در کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال (FITNESS FOR MEN OVER 50) گردآوردی کرده است. اگر شما هم در دسته‌ی آقایانی قرار می‌گیرید که سال‌های عمرتان از پنجاه بیشتر شده و قصد دارید با پرورش اندام، بدنتان را در حالتی مطلوب نگه‌ دارید، کتاب حاضر برای شما نوشته شده است. در ادامه، مروری خواهیم داشت بر فصول ده‌گانه‌ی این اثر.

معرفی و دانلود کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال

نویسنده در فصل نخست کتاب، ضمن ارائه‌ی برخی مباحث مقدماتی، سعی داشته تا یکی از باورهای غلطی را که میان ورزشکاران وجود دارد، معرفی کرده و دلایل رد آن را آشکار کند. مؤلف به این نکته اشاره کرده که ورزش کردن به‌تنهایی موجب تناسب اندام نخواهد شد و مردان میان‌سالی که می‌خواهند سلامت جسمانی خود را تأمین کنند، بهتر است در کنار ورزش کردن، به تغذیه‌‌ی خود هم توجه داشته باشند. البته اگر از ارزش غذایی مواد گوناگون اطلاعی ندارید و نمی‌دانید بدنتان به کدام مواد مغذی نیاز دارد، اصلاً نگران نباشید. آنیکا رینرت در این مورد نیز نکات فراوانی را به شما می‌آموزد. به همین منظور، فصل دوم کتاب بر موضوع تغذیه و تأثیر مصرف پروتئین‌ها در کاهش وزن پرداخته است. در فصل سوم، تمریناتی ارائه شده‌اند که اجرای صحیح آن‌ها، تأثیرات چشمگیری بر تناسب اندام شما خواهد داشت. در چهارمین فصل کتاب نشان داده شده که چطور می‌توانید یک برنامه‌ی غذایی ایده‌آل، کاربردی و به دور از افراط و تفریط را تنظیم کنید. ‌‌‌‌‌‌عضله‌سازی و رژیم غذایی در تناسب اندام، موضوع اصلی فصل پنجم محسوب می‌شود. در این فصل با نحوه‌ی عضله‌سازی و راه‌کارهای آن بیشتر آشنا خواهید شد.

برخی از مخاطبانی که تاکنون به سراغ تمرینات منظم ورزشی نرفته‌اند، ممکن است تصور کنند در حال حاضر که عمرشان از پنجاه سال هم بیشتر شده، دیگر توانایی ورزش کردن را ندارند. به عبارت دیگر، تصور می‌کنند هم بدنشان دچار ضعف شده و هم به این دلیل که تجربه‌ی ورزش کردن را ندارند، دیگر در این مورد موفق نخواهند شد. آنیکا رینرت در ششمین فصل کتاب، نادرستی این باور را نشان داده و راه‌کارهای عملی و مؤثری را به مخاطبانی که در سال‌های گذشته ورزش نکرده‌اند، می‌آموزد. فصل هفتم این اثر شامل برنامه‌‌ای تمرینی است که استفاده از آن را به تمامی خوانندگان توصیه می‌کنیم. در فصل هشتم کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال، روشی جهت عضله‌سازی سریع آموزش داده شده که لازم است مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. در فصل نهم نیز ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن معرفی شده‌اند و نویسنده دستورالعمل‌هایی را برای داشتن رژیم غذایی مطلوب ارائه کرده است. در نهایت، فصل دهم هم دربردارنده‌ی برنامه‌ی تمرینی، نکته‌ها و توصیه‌های مهمی است که مؤلف به‌صورت یک‌جا در اختیارتان قرار داده است.

بد نیست برخی از مشخصه‌های صوری و ظاهری کتاب را نیز برایتان شرح دهیم. از ویژگی‌های بارز این اثر می‌توان به تصاویر متعددی اشاره کرد که تقریباً در تمامی صفحات آن قرار گرفته‌اند. برخی از آن‌ها برای نشان دادن نحوه‌ی انجام تمرینات به کتاب افزوده شده‌اند اما برخی دیگر، برای درک بهتر مباحث در میان صفحات آن گنجانده شده‌اند. از ویژگی‌های دیگر کتاب می‌توان به زبان ساده و قابل‌درک آن اشاره کرد که قطعاً توجه خوانندگان را به خود جلب می‌کند. بااین‌حال، نباید از یاد برد که بخش زیادی از سادگی متن، مرهون ترجمه‌ی روانی است که مهدی کوشکستانی و محسن پروانی از این کتاب ارائه کرده‌اند.

به آقایانی که از دوران جوانی خود عبور کرده و دهه‌ی پنجاه زندگی‌شان را می‌گذرانند و یا حتی از این هم گذشته و وارد دهه‌های شصت به بالای سن خود شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این راهنمای آموزشی با آنیکا رینرت همراه باشند و دستورالعمل‌های او را موبه‌مو اجرا کنند. قطعاً به نتایج شگفت‌انگیزی خواهند رسید.

چاپ و نشر کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال را انتشارات حتمی، ناشر تخصصی کتاب‌های ورزشی و تربیت بدنی، به عهده داشته است.

کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال برای چه کسانی مناسب است؟

مردانی که سال‌های جوانی را پشت سر گذاشته‌اند اما قصد دارند با ورزش و تناسب اندام، بدنی سالم و ورزیده داشته باشند، مطالعه‌ی کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال را از دست ندهند.

در بخشی از کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال می‌خوانیم

کاهش وزن برای مردان یک چالش مهم است و این مسئله به‌خصوص بعد از پنجاه‌سالگی دشوارتر می‌شود. در این سنین تغییراتی مانند کاهش توده‌ی عضلانی، کاهش میزان متابولیسم در حالت استراحت و تجمع چربی در بدن مردان اتفاق می‌افتد. این تغییرات به‌تدریج اتفاق افتاده و شاید به‌طور مستقیم قابل اندازه‌گیری نباشند، اما با تنگ شدن لباس‌ها و... معلوم می‌شود که این موارد در حال وقوع هستند. کاهش وزن نشانه‌هایی را در بدن شما پدیدار می‌کند که در نهایت از گسترش بیماری‌های مزمن جلوگیری می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تناسب‌اندام برای مردان بالای پنجاه سال
کاهش وزن تنها با افزایش فعالیت بدنی میسر نیست
فواید پیاده‌روی روی تردمیل برای مردان بالای 50 سال
کاهش وزن صحیح و منظم
فصل دوم: تغذیه و مصرف پروتئین برای کاهش وزن
فصل سوم: تمرینات مناسب
فصل چهارم: برنامه‌ی غذایی مناسب
فصل پنجم: عضله‌سازی، تناسب‌اندام و رژیم غذایی
فصل ششم: بدنسازی بعد از 50 سال
فصل هفتم: برنامه‌ی تمرینی
فصل هشتم: سریع‌ترین راه برای عضله‌سازی
فصل نهم: رژیم غذایی مناسب
ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز
فصل دهم: برنامه‌ی تمرینی، توصیه‌ها و نکات مهم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال
نویسنده
مترجممهدی کوشکستانی، محسن پروانی
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات81
زبانفارسی
شابک978-600-355-318-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال

برای دریافت کتاب تناسب اندام برای مردان بالای 50 سال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.