معرفی و دانلود کتاب ته - Run

عکس جلد کتاب ته - Run
قیمت:
29900 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ته - Run و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ته - Run و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ته - Run

حسین قسامی در کتاب ته - Run با استفاده از راوی‌های متعدد در قالب یک داستان کلی، زندگی شخصیت‌های گوناگونی را به تصویر می‌کشد که هر کدام با معضلات مختلفی در کلان شهر تهران رو به رو هستند.

رمان ته - Run در واقع قصه‌ای اجتماعی‌ست که به وسیله‌ی چرخش روایت‌ها در بین شخصیت‌های متعدد داستان، ماجرای زندگی افراد متفاوت را شرح می‌دهد. در این کتاب حسین قسامی با استفاده مهارت شگفت‌انگیزش در داستان‌پردازی توانسته اثری خلق کند که ذهن شما را به چالش بکشد.

در کتاب ته - Run روایت‌ها به شکل موازی جلو رفته و بعضی اوقات یک روایت ادامه دهنده‌ی قصه دیگر می‌شود. اما لازم است تا بدانید پس زمینه‌ی مشترک همه‌ی این داستان‌ها شهر تهران است. بله تهران همانند یک شخصیت در داستان ظاهر می‌شود.

داستان زنی که پدرش در سال‌های نخست انقلاب اعدام شده و اکنون می‌‌خواهد انتقام بگیرد، نوجوانی که از لحاظ جنسیتی دچار تضاد است، کارگر سردخانه‌ای که خفت‌گیری می‌کند و… از جمله ماجراهای جذاب این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب ته - Run می‌خوانیم:

حسن کاملاً اتفاقی اس‌ام‌اس را دیده بود. خواسته بود گوشی را خاموش کند که زنگی بی‌موقع خواب زنش را نیاشوبد. اما چشمش افتاده بود به آن چند کلمه. چند بار خوانده بود و شماره‌ و مشخصات را روی کاغذ یادداشت کرده بود.

سروان جوان کلانتری شهید مصطفی ‌خمینی آن شب تا صبح پلک روی هم نگذاشت. پشت پنجره نشسته بود و در حالی ‌که سیگار می‌کشید، فکر می‌کرد مهرداد اصلانی کیست و چه شکل و شمایلی ممکن است داشته باشد... پلیس‌ها عادت دارند در هر پیشامدی بدترین سناریو را درنظر بگیرند... برای ‌همین حسن فکر کرد احتمالاً مهرداد اصلانی کسی‌ست که مدام به شرکت سارا رفت ‌و آمد دارد. مثلاً یک کارخانه‌دار پول‌دار. مردی بلند قد و خوش‌تیپ با موهایی خرمایی‌ رنگ و مواج و عینک مشکی کائوچویی که موقع خندیدن با سفیدی دندان‌ها تضادی جذاب برقرار می‌کند. طی ملاقات‌های پیاپی سارا از او خوشش آمده و از همکارش خواسته اسم‌ و رسمش را برایش بفرستد...

آفتاب که زد هنوز توی همین فکرها بود. نفس عمیقی کشید و چشم‌هایش را مالید. داشت به تنش کش ‌و قوس می‌داد که متوجه دستی روی شانه‌اش شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ته - Run
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات176
زبانفارسی
شابک978-600-461-120-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
29900 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ته - Run

Javad Moosavi
۱۳۹۹/۳/۲۹
انتخاب اسم برای کتاب مهمترین بخش جذب خواننده هست که متاسفانه نویسندگان داخلی این هنر رو ندارن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ته - Run

برای دریافت کتاب ته - Run و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.