معرفی و دانلود کتاب تو خاص هستی

عکس جلد کتاب تو خاص هستی
قیمت:
۱۵,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تو خاص هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تو خاص هستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تو خاص هستی

ما آدم‌ها نه به‌دلیل ظاهر متفاوتمان، بلکه به‌خاطر ویژگی‌های روحی‌ ارزشمندی که داریم، هر کدام موجوداتی منحصربه‌فردیم. سم لومان در کتاب تو خاص هستی قصه‌ی گربه‌ای را برای شما تعریف می‌کند که یک روز تصمیم می‌گیرد رنگ پوستش را تغییر دهد تا مثل دوستان دیگرش خاص و زیبا شود! اما انگار بنتیجه‌ی کار طبق انتظار او پیش نمی‌رود. این کتاب برگزیده‌ی فهرست معتبر کلاغ سفید شده و خواندن آن به کودکان کمک می‌کند حس پذیرش خود را نسبت به ظاهرشان تمرین کنند.

درباره‌ی کتاب تو خاص هستی

ما همیشه می‌توانیم با پرورش ویژگی‌هایی که دوست‌داشتنی‌ترمان می‌کنند، محبوبیت خود را نزد دیگران افزایش دهیم. البته پیش از همه، این خودمان هستیم که باید به داشته‌هایمان عشق بورزیم؛ چراکه تغییرات بیرونی، مثل پوشیدن لباس‌های خاص یا خریدن چیزهایی که دوست داریم فقط در کوتاه‌مدت می توانند در وجودمان حس خاص بودن را ایجاد کنند. در کتاب تو خاص هستی (You Are Special)، نوشته‌ی سم لومان (Sam Loman) کیتی داستان ما سعی دارد خودش را به رنگ حیوانات مورد علاقه‌اش در بیاورد. او رنگ سفید پوستش را دوست ندارد، چون فکر می کند سفید رنگ خاصی نیست.

باید دید تلاش کیتی در راه تغییر خودش به کجا می‌رسد. آیا دوستان او ظاهر جدیدش را می‌پذیرند و کیتی می‌تواند با رنگ پوست تازه‌اش شخصیت متفاوتی پیدا کند؟ اصلاً خاص بودن در این جهان دقیقاً چه معنایی دارد؟ کیتی باید بتواند معنای این واژه را قدم به قدم درک کند و ببیند تغییری که در پی آن است خواست خود اوست یا دلیل دیگری دارد.

خواندن این کتاب علاوه بر اینکه کودکان خردسال را با دنیای رنگ‌ها و حیوانات مختلف آشنا می‌کند، نکات روان‌شناختی تأثیرگذاری را در ضمن روایت داستان با آن‌ها در میان می‌گذارد. والدین، مریبان و معلمان می‌توانند این کتاب را برای کودکان بلندخوانی کنند و با نظرخواهی درباره‌ی اتفاقات و شخصیت داستان، کودکان را در ایجاد حس هم‌اندیشی با یکدیگر و یادگیری مفاهیم اصلی کتاب یاری برسانند. هدف نهایی این کتاب این است که به کودکان بگوید همانطور که هستند، خاص، زیبا و دوست‌داشتنی‌اند.

کتاب تو خاص هستی، نوشته‌ی سم لومان، با ترجمه‌ی سیده لیلا گل محمدی از سوی انتشارات مهرسا منتشر شده است.

جوایز و افتخارات کتاب تو خاص هستی

  • کتاب منتخب لیست پیشنهادی White Raven در سال 2020
  • کتاب برگزیده‌ی فهرست کلاغ سفید

نکوداشت‌های کتاب تو خاص هستی

  • کتاب تو خاص هستی پیام بسیار مهمی برای بچه‌ها دارد و می‌تواند منبع خوبی برای آموزش رنگ‌ها نیز باشد. (Book junction Pakistan)

  • این یک کتاب عالی برای بچه‌هایی‌ست که به مهدکودک می‌روند؛ خصوصاً کلاس‌اولی‌ها. تصاویر کتاب بسیار لذت‌بخش، رنگارنگ و چشم نواز است. (ITEEA)

  • کتاب تو خاص هستی را می‌توان برای کوچولوها از کودکی تا پیش دبستانی بلندخوانی کرد. تأکید بر رنگ‌ها، در تصاویر جای قدردانی دارد. تصاویر کتاب روشن و سرگرم‌کننده هستند. (استفانی نیکس - آموزگار)

  • درسی که از این کتاب می‌توان گرفت این است که همه ما منحصربه‌فرد و خاص هستیم. (ارین همیلتون - کتابدار)

کتاب تو خاص هستی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 6 سال نوشته شده و به آن‌ها مهارت‌هایی چون اعتمادبه‌نفس، خودیابی و خودشناسی را آموزش می‌دهد.

با سم لومان بیشتر آشنا شویم

سم لومان در رشته‌ی تصویرسازی از آکادمی ویلم دو کونینگ روتردام فارغ‌التحصیل شد و پس از آن مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته‌ی هنر و طراحی از دانشگاه هرتفوردشایر دریافت کرد. او اکنون به عنوان تصویرگر، طراح گرافیک و نویسنده فعالیت دارد و با تصویرگری‌هایش کتاب کودک، لوازم‌التحریر، کارت‌پستال، کاغذ دیواری و خیلی چیزهای دیگر خلق می‌کند.

در بخشی از کتاب تو خاص هستی می‌خوانیم

کیتی به آینه نگاه کرد. با دقت خودش را بررسی کرد و با غصه گفت:

«پوست من خیلی ساده و حوصله‌سربر است.
ای کاش من هم مانند دوستانم رنگ‌های زیبایی داشتم؛
اینطوری خیلی خاص می‌شدم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تو خاص هستی
نویسنده
مترجمسیده لیلا گل محمدی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-743721-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تو خاص هستی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تو خاص هستی

برای دریافت کتاب تو خاص هستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.