معرفی و دانلود کتاب جعبه به دوش

عکس جلد کتاب جعبه به دوش
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جعبه به دوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جعبه به دوش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جعبه به دوش

پوشا یک لاک‌پشت بدون لاک است و از این‌که شبیه به باقی لاک‌پشت‌ها نیست، خیلی غصه می‌خورد. ونسا روئدر در کتاب جعبه به دوش ماجرای جست‌وجوی زیاد او را برای داشتن یک لاک زیبا و برازنده تعریف می‌کند. باید دید پوشا درنهایت می‌تواند لاک خوبی برای خودش دست و پا کند یا نه؟ گفتنی‌ست این کتاب برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب کودکان در سال 2020 شده است.

درباره‌ی کتاب جعبه به دوش

پوشا از وقتی به دنیا آمد، بدون لاک بود، اما مامان‌لاکپشت و بابالاک‌پشت بی‌کار ننشستند و فوراً برای او یک لاک جعبه‌ای زیبا آماده کردند. اولش استفاده از این لاک جعبه‌ای برای پوشا جالب بود تا اینکه حس کرد لاکش خیلی بزرگ‌تر از لاک‌های بچه‌های دیگر است. تازه یک جعبه واقعاً نمی‌توانست جای لاک را برایش پر کند...

در کتاب جعبه به دوش (The Box Turtle)، نوشته‌ی ونسا روئدر (Vanessa Roeder) خواهید دید پوشا برای این‌که ظاهری شبیه به دیگران داشته باشد، دست به چه کارهایی می‌زند. البته او در این راه یک دوست خرچنگ مهربان هم دارد که تحت هیچ شرایطی پوشا را تنها نمی‌گذارد و همه جا همراه اوست.

پوشا می‌گردد و می‌گردد و تقریباً هرچیزی را که قابلیت لاک شدن دارد، امتحان می‌کند. از صندوق پستی تا جعبه‌های هدیه‌ی پرنقش‌‍ونگار و حتی ضبط صوت و خیلی چیزهای عجیب و غریب دیگر، اما هرکدام از آن‌ها یک ایرادی دارند و نمی‌توانند برای او یک لاک درست و حسابی باشند، تا این‌که...

باید دید پوشا سرانجام می‌تواند با مشکل بی‌لاکی خودش کنار بیاید یا لاک مناسبی پیدا کند؟ آیا دوستانش او را بدون لاک در جمعشان می‌پذیرند و مهم‌تر از همه این‌که آیا خودش می‌تواند بدون لاک هم عاشق خودش باشد؟

راستی به نظر شما همه‌ی لاک‌پشت‌ها باید لاک داشته باشند؟ یا شاید بهتر است این‌طور درباره‌اش فکر کنیم: اگر یکی از ویژگی‌های ظاهری‌تان شبیه به آدم‌های اطرافتان نبود چه می‌کردید؟ مثلاً اگر موهایتان قرمز بود یا از هر نظر با بقیه متفاوت بودید، باز هم خودتان را دوست داشتید؟

پاسخ به این سوال کمک می‌کند بدانیم تا چه حد می‌توانیم ویژگی‌های غیر قابل تغییرمان را بپذیریم و به خودمان همان‌طور که خدا ما را آفریده عشق بورزیم.

کتاب جعبه به دوش را انتشارات مهرسا منتشر کرده و علاقه‌مندان می‌توانند این داستان تصویری جذاب را با ترجمه‌ی سیده لیلا گل محمدی بخوانند.

نکوداشت‌های کتاب جعبه به دوش

  • در داستان جعبه به دوش، لاک پشت جعبه‌ای کوچک، پیامی غیرقابل بحث در مورد قدرت دوستی و اهمیت زندگی با داشته‌هایمان منتقل می‌کند. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

  • ونسا روئدر در این داستان زیبایی را همراه با خنده‌های فراوان و پیامی شیرین به ارمغان آورده است. (فهرست کتاب)

  • پوشا چهره‌ی جذابی دارد که با خطوط و رنگ سبز ملایم تصویر شده. تغییر ظاهر این شخصیت ممکن است کودکان را ترغیب کند که بخواهند یک لاک برای خودشان بسازند. (BCCB)

  • کتاب جعبه به دوش داشتن هوش اجتماعی، عاطفی و اعتماد‌به‌نفس را به کودکان آموزش می‌دهد. این یادگیری از طریق شخصیت‌های خاص و تفکر آزادانه‌ی داستان انجام می‌پذیرد. (مجله‌ی کتابخانه مدرسه)

کتاب جعبه به دوش مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 6 سال می‌توانند به همراه والدین و مربی خود این کتاب تصویری را بخوانند و شیفته‌ی تصاویر بامزه و جذاب آن شوند.

با ونسا روئدر بیشتر آشنا شویم

ونسا روئدر نویسنده و تصویرگر است. او از برگزیدگان فهرست مستقل کودکان بهار در سال 2020 بوده، نوشته‌هایش در مجلات معتبر چاپ شده و برخی کتاب‌هایش در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های مستقل قرار دارند. ونسا همراه با همسر و سه فرزند و دو سگش در آستین واقع در ایالت تگزاس زندگی می کند.

در بخشی از کتاب جعبه به دوش می‌خوانیم

یک‌دفعه، لاک پوشا برایش خیلی خسته‌کننده...
خیلی عجیب‌وغریب...
و خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی شد که یک لاک‌پشت کوچولو بتواند تحملش کند.
پس آن را رها کرد و رفت تا یک لاک بهتر پیدا کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جعبه به دوش
نویسنده
مترجمسیده لیلا گل محمدی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-743738-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جعبه به دوش

Heewa
۱۴۰۳/۱/۴
بسیار تصاویر جذاب و موضوع آموزنده‌ای داشت، برای بچه‌ها از دستش ندین. عالیه. خوبیش اینه که بچه‌هایی که حوصله‌ی خوندن متن‌های طولانی رو ندارن لابه لای عکس‌ها یه سری جمله‌های کوتاه میخونن در این کتاب و حوصلشون سر نمیره. من به شخصه برای قصه گویی انتخابش کردم و مخاطبان کودکم خیلی دوستش داشتن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جعبه به دوش

برای دریافت کتاب جعبه به دوش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.