معرفی و دانلود کتاب نورمن دایناسور خجالتی

عکس جلد کتاب نورمن دایناسور خجالتی
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نورمن دایناسور خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نورمن دایناسور خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نورمن دایناسور خجالتی

شون جولیان در کتاب نورمن دایناسور خجالتی داستان یک دایناسور بسیار کوچک و سربه‌زیر را برایتان می‌گوید که از ته دل دوست دارد با دیگران دوست شود، اما واقعاً بلد نیست چطور باید این کار را انجام دهد. این کتاب به کودکان می‌آموزد ویژگی‌های اخلاقی خود را بپذیرند و درعین‌حال با صبر و آرامش و کمک گرفتن از دیگران راه‌حل‌های مناسب هر کار را بیابند.

درباره‌ی کتاب نورمن دایناسور خجالتی

نورمن یک دایناسور کوچک است که ترجیح می‌دهد بیشتر وقت‌ها نامرئی باشد؛ مخصوصاً در جمع‌های شلوغ یا وقت‌هایی که لازم است با دایناسورهای دیگر حرف بزند و اظهار نظر کند. او این‌جور وقت‌ها فوراً قایم می‌شود و با فرار از کارهای سخت، به خودش حس آرامش می‌دهد. در کتاب نورمن دایناسور خجالتی (Norman's First Day at Dino Day Care) خواهید دید این دایناسور کم‌رو چطور می‌تواند با خصوصیات اخلاقی خودش کنار بیاید و با دوستانش ارتباط صمیمی‌تری برقرار کند.

روز اول مدرسه از راه رسیده و نورمن خجالت می‌کشد با دایناسورهای دیگر حرف بزند و بازی کند. او طوری قایم شده که انگار نه انگار در کلاس وجود دارد. تا این‌که خانم معلم متوجه معذب بودن او می‌شود و سعی می‌کند به نورمن کمک کند که نسبت به خودش حس بهتری داشته باشد.

نورمن باید کم‌کم بپذیرد که بعضی ویژگی‌ها از زمان تولد در وجود افراد هستند و نباید به خاطرشان احساس شرم و اضطراب کرد. باید دید او بالاخره می‌تواند مثل بچه‌های دیگر در کلاس صحبت کند و برای خودش دوستان خوبی داشته باشد؟ و تازه اگر بتواند، چطور موفق به این کار می‌شود؟ این رازی‌ست که با خواندن داستان از زبان شون جولیان (Sean Julian) به آن پی می‌برید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید نویسنده‌ی این کتاب تصویرگری داستانش را هم برعهده داشته و تصاویر رنگارنگ و کم‌وبیش طنزآمیز این کتاب حاصل ذوق کودکانه و تجربه‌ی زیاد او در کار تصویرگری‌ست. کودکان می‌توانند این کتاب را به‌تنهایی یا به کمک پدر و مادر، مربی و معلم خود بخوانند و از این داستان جذاب و آموزنده لذت ببرند. ضمناً این اثر دارای حق کپی‌‍رایت است؛ این یعنی حق انتشار کتاب به زبان فارسی در سراسر جهان، به نویسنده‌ی اثر پرداخته شده.

کتاب نورمن دایناسور خجالتی را سیده لیلا گل‌محمدی منتشر کرده و انتشارات مهرسا آن را در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب نورمن دایناسور خجالتی

  • خوانندگان می‌توانند تجربیات نورمن را دنبال کنند. (پابلیشرز ویکلی)
  • داستان تصویری جذاب نورمن، دایناسور خجالتی کم‌رو بودن را به‌عنوان بخش ویژه‌ای از هویت فرد نشان می‌دهد. (بوک لیست)
  • گروه‌های کوچک و متنوع دایناسورهای داستان شون جولیان نوید یک تجربه‌ی مثبت اطمینان‌بخش را می‌دهند. (Kirkus Reviews)
  • با خواندن داستان نورمن، دایناسور خجالتی کشف می‌کنید که چگونه از ویژگی‌هایتان برای عضویت در گروه‌ها استفاده نمایید. (بوک پیج)

کتاب نورمن دایناسور خجالتی مناسب چه کسانی است؟

کتاب نورمن، دایناسور خجالتی می‌تواند بر کودکان 4 تا 8 سالی که خجالتی هستند، تأثیر مثبتی به‌ جا بگذارد و شیوه‌ی تعامل آن‌ها با محیط پیرامونشان را تغییر دهد.

با شون جولیان بیشتر آشنا شویم

شون جولیان از دوران کودکی به هنر علاقه داشت. او اکنون استعداد خود را بر روی تصویرسازی کتاب‌های کودکان متمرکز کرده و به این شیوه اشتیاق خود را برای کشیدن گوریل‌های مودار، خرس‌ها و دایناسورها نشان می‌دهد. تصویرسازی‌های او شاد و سرگرم‌کننده است. او در بریستول انگلستان زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب نورمن دایناسور خجالتی می‌خوانیم

تینا گفت: «وای، فوق‌العاده است! تو خیلی باهوش هستی.» نورمن عادت نداشت کسی از او تعریف کند، راستش اصلاً نمی‌دانست این‌جور وقت‌ها باید چه جوابی بدهد، پس سریع از درخت رفت بالا. نورمن گفت: «من خیلی دوست دارم کنار بقیه باشم، اما خجالت می‌کشم.» خانم بیک جواب داد: «اشکالی ندارد که خجالت می‌کشی. خجالت‌کشیدن یکی از ویژگی‌های ِ خاص تو است».

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نورمن دایناسور خجالتی
نویسنده
مترجمسیده لیلا گل محمدی
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-7924-03-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نورمن دایناسور خجالتی

کیاراد باقری‌فر
۱۴۰۲/۴/۲۰
چقدر خوب بود که نشون داد خجالت کشیدن، خجالت نداره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب نورمن دایناسور خجالتی

برای دریافت کتاب نورمن دایناسور خجالتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.