معرفی و دانلود کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید: مصاحبه با 22 کارشناس بزرگ جهان

عکس جلد کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید: مصاحبه با 22 کارشناس بزرگ جهان
قیمت:
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید: مصاحبه با 22 کارشناس بزرگ جهان

مجموعه‌ای کم‌نظیر از تجربه‌های بیست‌ودو تن از موفق‌ترین افرادی که می‌شناسیم. کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید، نوشته‌ی دیوید ای. رایت کندوکاوی برای کشف درون است که در قالب مصاحبه با کارشناسان مشهور کسب‌وکار جهان در زمینه افزایش توان و دانش خودسازی گردآوری شده و به رشته‌ی تحریر درآمده است.

درباره‌ی کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید

مخاطب کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید (Discover Your Inner Strength)، نوشته‌ی دیوید رایت (David E. Wright) افرادی هستند که می‌خواهند دانش و مهارت خود را برای خودسازی به قصد موفقیت بالاتر ببرند. چرا که خودسازی برای دست یافتن به موفقیت یک امر حیاتی است که اغلب افراد آن را نادیده می‌گیرند و از اولویت‌های زندگی خود خارج می‌کنند.

حالا اگر می‌خواهید اولویت‌های خود را تغییر دهید و در مسیر خودسازی گام بردارید، مجموعه‌ی تجربه‌هایی که در این کتاب و در قالب مصاحبه با افراد موفق تجارت و کسب‌وکار گردآوری شده، می‌تواند یک منبع بسیار ارزشمند برای شما باشد تا بدانید این چهره‌های برجسته چگونه توانسته‌اند بر چالش‌های درونی خود غلبه کرده و در مسیر موفقیت گام بردارند.

در دورانی زندگی می‌کنیم که روزانه و از راه‌های گوناگون به ما فشار وارد می‌شود تا تعادل و مدیریت لازم برای انجام کارهای‌مان از کنترل ما خارج شوند؛ این احساس عدم تعادل ما را در انجام دادن حرفه‌ی خود یا در مواجهه با مشکلات زندگی و رابطه‌مان دچار چالش می‌کند حال آنکه زمان کمی هم برای مقابله با آن داریم. اما راه حل چیزی بیرون از خود ما نیست و باید بار دیگر به خود و توانایی‌های درونی‌مان بازگردیم.

کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید، نوشته‌ی دیوید رایت و ترجمه‌ی علی اکبر قاری نیت، از خلال تجربه‌های آزموده شده به ما می‌گوید که هر یک از ما شخصیت منحصربه‌فردی داریم؛ وقتی چالشی پیش می‌آید، داستان ما تمام نمی‌شود؛ پس باید تمام توان و تجسم خود را برای دستیابی به رؤیاهایمان به کار ببندیم.

در این کتاب تصریح می‌شود که هر یک از ما در برهه‌ی کنونی زندگی ماموریت ویژه‌ای داریم که اگر هر زمان در مسیر واقعی این مأموریت قرار نگیریم، وقت، انرژی و روحیه‌ی خود را از دست می‌دهیم؛ اما زمانی‌که به خودباوری برسیم و بدانیم چه کسی هستیم و مأموریت ما چیست، به قدرت و خرد درونی‌مان دست پیدا می‌کنیم و آن زمان است که رؤیاهایمان رنگ حقیقت به خود می‌گیرند.

در کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید با چهره‌های شاخصی همچون «آن رولاک»، «کن بلانچارد»، «کیمبرلی آلین»، «مری لیپیت»، «لین شایب»، «لیزا برگ»، «استفن کاوی»، «کریستینا پارکر»، «دانی هندرسون»، «فرانک اس. آدامو»، «سوزان باک»، «برایان تریسی» و «جیم باندرووسکی» مصاحبه شده است. با خواندن این اثر، یک تغییر بی‌نظیر را در زندگی‌تان ایجاد کنید.

نکوداشت‌های کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید

  • گلچینی قدرتمند از تجربه‌های زیسته‌ی افرادی الهام‌بخش. (آمازون)
  • کاوشی عمیق برای یافتن نیروهای درونی که پایه و اساس موفقیت برای هر فرد است. (گودریدز)

کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید برای علاقه‌مندان به موفقیت در کسب و کار یا افرادی که در پی رشد و توسعه کار خود هستند بسیار جذاب و پرکشش است. همچنین این کتاب می‌تواند رضایت آن دسته از مخاطبان که سرگذشت کارآفرینان و افراد موفق در زمینه تجارت را دنبال می‌کنند هم جلب کند.

با دیوید ای. رایت بیشتر آشنا شوید

دیوید ای. رایت (متولد 1958) نویسنده و کارآفرین آمریکایی است. او به واسطه فعالیت‌های تجاری خود نظیر تولید پوشاک و لوازم زینتی شهرت پیدا کرده است. رایت در پروژه‌ای که با همکاران خود مانند آنا وبر از سال 2008 میلادی آغاز کرد، به مصاحبه و گفت‌وگو با کارآفرینان و افراد موفق حوزه‌ی کسب و کار پرداخت که این پروژه در قالب کتاب‌ها و سخنرانی‌های متعدد بازتاب یافت.

در بخشی از کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید می‌خوانیم

اغلب وقتی به آن دوره فکر می‌کنم، نعمت‌های خداوند را می‌بینم. مبارزه با آشفتگی‌ها، ناملایمات و سردرگمی‌ها باعث شد تا ازدست‌دادن زودهنگام برادرم را درک کنم و فرصت یافتم پیش از مرگش رابطه‌ام را با او نزدیک‌تر کنم. ازدست‌دادن شغلم به ارزش‌ها و اصول اخلاقی‌ام اعتبار بخشید و مرا در موقعیتی قرار داد تا کاری جدید و بانشاط پیدا کنم و به اهمیت شبکه ارزشمندی پی ببرم که در موقعیت‌های پیشین ایجاد کرده بودم. خانه‌ای با شرایط خیره‌کننده پیدا و قدرت و توانمندی خود را باور کردم.

وقتی پدرم درگذشت، چالش‌های ققنوسی آن زمان مرا برای چنین مصیبتی به‌خوبی آماده کرد. او پیش از مرگ نُه روز در کما بود. به‌جز چند ساعت برای سرکشی خانه و رفع خستگی و وقتی کس دیگری در کنارش بود، هرگز پدرم را تنها نگذاشتم. در ساعاتی از روز که دیگران نزد او نبودند، پیشش می‌نشستم و با او صحبت می‌کردم. دستش را در دستانم می‌گرفتم، گونه‌هایش را نوازش می‌کردم و همه شب‌ها کنارش می‌خوابیدم. رفتارم با پدرم خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد و من در برابر التماس‌های آن‌ها که می‌گفتند: «برو و به خودت برس» مقاومت می‌کردم، با اینکه قلباً می‌دانستم مراقبت از خودم به معنای کنار پدرم ‌ماندن است و از پدرم برای زحماتی که برای زندگی‌مان کشیده بود، تشکر می‌کردم.

وقتی چند سال بعد مادرم فوت کرد، من و برادرهایم واقعاً یتیم شدیم. مصیبت محروم‌شدن از محبت بدون قیدوشرط و راهنمایی والدین، احساس بی‌پدری و بی‌مادری، غم و دردی سنگین را به من تحمیل کرد. لحظاتی بودند که احساس می‌کردم بدون مادرم نمی‌توانم به زندگی ادامه دهم و هنوز هم چنین احساسی دارم.

فهرست مطالب کتاب

پیام ناشر
فصل 1: مصاحبه باآن رولاک
رشد مهارت شخصی
درباره نویسنده
فصل 2: مصاحبه بادکتر کن بلانچارد
رفتار و نگرش همه چیز است
درباره نویسنده
فصل 3: مصاحبه باکیمبرلی آلین
رهبری: توان حیاتی درونی‌تان
درباره نویسنده
فصل 4: مصاحبه بامری لیپیت
فرصت‌ها را غنیمت بشمارید، مشکلات را از سر راه بردارید، انرژی را
درباره نویسنده
فصل 5: مصاحبه بالین شایب
زندگی را صرف زندگی کن! هفت جرقه برای سرزندگی و سرخوشی
درباره نویسنده
فصل 6: مصاحبه بالیزا برگ
تشکیل پل‌ها. رویکردی میان‌فرهنگی برای تحول و تمامیت
درباره نویسنده
فصل 7: مصاحبه بادکتر استفن کاوی
نگرشی براساس ارزش‌ها
درباره نویسنده
فصل 8: مصاحبه باکریستینا پارکر و دانی هندرسون
شیوه زندگی رهبری را توسعه دهید
درباره نویسندگان
فصل 9: مصاحبه بافرانک اس. آدامو
کسب اعتماد با غلبه بر ترس
درباره نویسنده
فصل 10: مصاحبه باسوزان باک
کلیدهای قفل موفقیت‌تان در دستان شماست
درباره نویسنده
فصل 11: مصاحبه بابرایان تریسی
استفاده از راهبرد برای کشف توان درونی‌تان
درباره نویسنده
فصل 12: مصاحبه باجیم باندرووسکی
رهبر درون‌تان را کشف کنید
درباره نویسنده
فصل 13: مصاحبه باکریستینا پیتز
چالش ققنوس: پیش به‌سوی تحقق موفقیت
درباره نویسنده
فصل 14: مصاحبه با پائولا لارو
کشف توانایی با مشقت و مصیبت
درباره نویسنده
فصل 15: مصاحبه بابتی لامار
رابطه سر قلب. کشف مسیری برای موفقیت در کار و زندگی بدون زیرپاگذاشتن ارزش‌ها
درباره نویسنده
فصل 16: مصاحبه باال‌تی. کول. باب وینستین
چگونه مرتب اولویت‌هایتان را مشخص کنید
درباره نویسنده
فصل 17: مصاحبه باآن رونان
اشتیاق و کامیابی‌تان را تقویت کنید
درباره نویسنده
فصل 18: مصاحبه بادنیس اوگریدی
نقشه ارتباطی TALK2ME©
درباره نویسنده
فصل 19: مصاحبه باجان کونگ نگوین
اگر بتوانید آن را ببینید، می‌توانید آن را داشته باشید
درباره نویسنده
فصل 20: مصاحبه باگری لاندکوئیست
گسترش ابتکار درونی‌تان
درباره نویسنده
فصل 21: مصاحبه بانینا پرایس
توانایی درونی، عامل اصلی رقابت حرفه‌ای
درباره نویسنده
فصل 22: مصاحبه بامری بت‌ هارتلب
تعریف موفقیت با واژه‌هایتان
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توان درونی‌تان را کشف کنید: مصاحبه با 22 کارشناس بزرگ جهان
نویسنده
مترجمعلی اکبر قاری نیت
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات392
زبانفارسی
شابک978-622-220-068-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۹۹۰۰ ۳۹,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید

برای دریافت کتاب توان درونی‌تان را کشف کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.