معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

عکس جلد کتاب صوتی معجزه شکرگزاری
قیمت:
۶۸۰۰۰ 34000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

اثری شگفت‌انگیز از خالق کتاب پرفروش راز... راندا برن در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری شما را با ثمرات بی‌شمار سپاس‌گزاری و قدردانی آشنا می‌سازد و با الهام از آموزه‌های قانون جذب، به شما کمک می‌کند تا زندگی و تجربیات بهتری را برای خود رقم بزنید و سرانجام به موفقیت‌های دل‌خواهتان دست یابید. این کتاب که ازجمله آثار پرفروش سایت آمازون به‌شمار می‌آید، در ایران نیز با استقبال و فروش کم‌نظیری روبه‌رو شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

بزرگ‌ترین انسان‌ها، همواره سپاس‌گزار بوده‌اند و ثمرات بی‌نهایت آن را نیز در زندگی خویش مشاهده کرده‌اند. بااین‌همه،‌ تأثیر شگرفی که قدردانی بر زندگی انسان‌ها دارد، برای بسیاری از افراد ناشناخته است. این خلاصه‌ی نکاتی‌ست که راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب صوتی معجزه‌ شکرگزاری (The Magic) مفصلاً به آن می‌پردازد. اگر انسان می‌دانست زمانی که سپاس‌گزاری را به بخشی از زندگی‌اش تبدیل کند چه نتایجی برایش رخ می‌دهد، هرگز از شکرگزاری غافل نمی‌شد.

راندا برن در اثری که پیش روی شماست، تمام هم خود را به کار گرفته تا نشان دهد که سپاس‌گزار بودن در برابر آفریننده و پروردگار، بسیار ساده‌تر از آنی‌ست که شاید تاکنون می‌پنداشتید. طبق ادعای نویسنده‌ی کتاب صوتی معجزه شکرگزاری، اگر تلاش کنید کمی بیشتر از گذشته، به معجزات بی‌حدوحصر پروردگار بیندیشید و ذهن خود را متوجه آن‌ها سازید، شاهد تغییرات شگرفی در زندگی خود خواهید بود و به اهدافی که همیشه در نظر داشتید، نزدیک‌تر خواهید شد.

راندا برن در اثر حاضر، دنیای جدیدی را به روی شما خواهد گشود و شادی را در لحظه به لحظه‌ی زندگی‌تان متبلور خواهد ساخت. کتاب صوتی معجزه شکرگزاری ابزارهایی ذهنی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها، با نگاه جدیدی به مقابله با مشکلات و موانع سر راه خود خواهید رفت. این اثر از راندا برن که برای نخستین‌بار در سال 2012 منتشر شد، توجه منتقدان و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد.

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری را نشر صوتی رادیو مثبت با صدای حمید صلاحی و نرگس آهازان و براساس ترجمه‌ی گروهی از مترجمان توانمند خود منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های راز

مجموعه کتاب‌های راز، شامل شش جلد کتاب است که همگی به‌ قلم راندا برن نوشته شده‌اند. مجموعه‌ی راز به مردم سراسر دنیا کمک کرده است که بتوانند زندگی شادتری را برای خود رقم بزنند و در کنار آن به آرزوها و اهداف مهمشان نیز دست پیدا کنند. پروژه‌ی نگارش سری کتاب‌های راز، در پی انتشار فیلمی مستند با همین عنوان کلید خورد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. درواقع این کتاب‌ها دربرگیرنده‌ی نتایج بررسی راندا برن در تاریخ شفاهی، ادبیات، آموزه‌های ادیان و متون فلسفی و رازی که از دل آن‌ها کشف کرد هستند. کتاب‌های «راز»، «قدرت»، «معجزه شکرگزاری»، «قهرمان»، «بزرگ‌ترین راز» و «اسرار عشق، سلامتی و ثروت»، عناوین شش جلد این مجموعه هستند. راندا برن در هر یک از این جلدها، مخاطبانش را هدایت می‌کند تا تمام ظرفیت و قدرت درونی خود را به‌کار گیرند و بهترین نتایج را کسب کنند. در ایران مجموعه کتاب‌های راز را ناشران گوناگونی به زبان فارسی ترجمه و منتشر کرده و مانند سایر کشورهای جهان، با استقبال خوبی از جانب مخاطبان روبه‌رو شده‌اند.

افتخارات کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

  • ازجمله کتاب‌های پرفروش در سایت آمازون
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودسازی در ایران

در نکوداشت‌ کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

کتاب معجزه شکرگزاری زندگی شما را به طرزی خارق‌العاده دگرگون خواهد ساخت! (سایت آمازون)

کتاب صوتی معجزه شکرگزاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی و راهنمای موفقیت علاقه‌‌مند هستید و شنیدن درباره‌ی قانون جذب برای شما جالب است، کتاب صوتی معجزه شکرگزاری از راندا برن را از دست ندهید.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم

راندا برن نویسنده‌ای پرفروش و تهیه‌کننده‌ای سرشناس است که عمده‌ی آثارش در حوزه‌ی قانون جذب می‌گنجند. مجله تایم در سال 2007 او را یکی از تأثیرگذارترین افراد جهان معرفی کرد. از سال 2010 نیز هرساله، نام راندا برن به‌عنوان یکی از افراد تأثیرگذار جهان، در لیست صدنفره‌ی مجله Watkins Mind Body Spirit قرار گرفته است. محبوب‌ترین اثر راندا برن را می‌توان کتاب راز نامید؛ اثری درباره‌ی قدرت‌های درونی انسان و اهمیت کشف و پرورش آن‌ها در جهت رسیدن به موفقیت. از میان دیگر آثار موفق راندا برن، می‌توان به این عناوین اشاره کرد: کتاب قدرت (2009)، کتاب جادو (2010) و کتاب قهرمان (2013).

در بخشی از کتاب صوتی معجزه شکرگزاری می‌شنویم

دخترم فردای شبی که از خانه بیرون رفته بود، متوجه شد که کیف پولش گم شده. اصلاً نمی‌دونست که کیف رو جایی جا گذاشته و یا اونو ازش دزدیدن! اون با رستورانی که شب قبل رفته بود، شرکت تاکسیرانی‌ای که اون رو به خونه رسونده بود و پلیس محلی تماس گرفت. حتی خیابون‌هایی که از اون‌ها عبور کرده بود هم گشت. درِ تک‌تک خانه‌های اطراف را زد. اما هیچ‌کس کیفش رو پیدا نکرد.

به‌جز چیزهای ارزشمندی که در کیف پول دخترم بود و شامل کارت‌های بانکی و اعتباری، گواهی‌نامه‌ی رانندگی و پول نقد می‌شد، بزرگ‌ترین نگرانی او این بود که هیچ شماره‌تماسی داخل کیفش وجود نداشت. چون او مدتی رو در خارج از کشور به‌سر می‌برد، حتی شماره‌تلفنی در لیست تلفن‌های عمومی ثبت نکرده بود. به نظر می‌رسید هیچ امیدی وجود نداشته باشه. اما با وجود اینکه پیدا شدن کیف پول غیرممکن به نظر می‌رسید، دخترم نشست، چشمانش رو بست و تصویری از کیف پولش رو در ذهن خود مجسم کرد. اون تصور کرد که کیفش رو تو دستاش نگه داشته، اون رو باز کرده، همه‌ی محتویاتش رو مرور کرده و از اینکه کیف پولش به همراه تمام چیزهایی که درونش بود بهش برگشته، عمیقاً شکرگزاری می‌کنه. در بقیه‌ی روز هم هر وقت که به فکرش می‌افتاد، باز تصور می‌کرد که کیف پولش رو در دست گرفته و بابت پیدا کردنش احساس شعف و شکرگزاری داره.

همون شب تماسی از یک کشاورز دریافت کرد که صد مایل دورتر زندگی می‌کرد و گفت که کیف پول رو پیدا کرده. قسمت عجیب این داستان این‌جاست که کشاورز کیف رو در ساعات اولیه‌ی صبح، در خیابان مجاور خانه‌ی دخترم پیدا کرده و فوراً به دنبال اطلاعات تماس در اون گشته بود. او به چندین نفر زنگ زده بود تا بتواند صاحب کیف را پیدا کند. اما بی‌فایده بود! به همین دلیل دست از تلاش برای پیدا کردن صاحب کیف برداشت و همراه اون به مزرعه‌ش برگشت. در حال راه رفتن در مزرعه، همچنان فکرش مشغول کیف پول بود تا اینکه تصمیم گرفت برای بار آخر داخل کیف رو بگرده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
22 دقیقه
بخش سوم
20 دقیقه
بخش چهارم
20 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
20 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
18 دقیقه
بخش دهم
16 دقیقه
بخش یازدهم
18 دقیقه
بخش دوازدهم
17 دقیقه
بخش سیزدهم
19 دقیقه
بخش چهاردهم
17 دقیقه
بخش پانزدهم
17 دقیقه
بخش شانزدهم
15 دقیقه
بخش هفدهم
14 دقیقه
بخش هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه شکرگزاری
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحمید صلاحی، نرگس آهازان
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۸۰۰۰ 34000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

اسماعیل شریفی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
شکر نعمت نعمتت افزون کند کفر نعمت از کفت بیرون کند شکر گزاری فرکانس‌های بالاتری از برخورداری را فعال میکنه به نظر من یکی از بهترین کتاب‌هایم بوده که تا الان خوندم ولی خوب ترجمه نشده یعنی دقیقا میشه گفت یه هدفی پشت این ترجمه‌ی غلط وجد داره چه در بخش صوتی چه نوشتاری چه کتاب فیزیکی مثلا چند بار اومده شما نمیتونید بیش از حد از فلان روش شکر گزاری استفاده کنید درحالی که باید مینوشت شما می‌توانید بیش از حد شکر گزاری کنید چند اشکال دیگه ترجمه‌ی غلط عمدی هم وجود داره البته تو بیشتر کتب موفقیت این‌جور اشکال انتقال وجود داره علتش برام روشنه ولی قابل بیان نیست یعنی جملات درستی برای بیانش ندارم که سو تعبیر پیش نیاد فقط می‌تونم بگم‌که آدم با خوندن این جور کتب انرژی زیادی می‌گیرد اما یه جایی ترجمه‌ی عمدی غلط آدم را تخلیه انرژی میکنه مثلا آماده شدی یه تمرین شکر گزاری را انجام بدی بارها تکرار کنی ولی میگه شما نمیتونید بیش از حد این تمرین را انجام بدید که کاملا ‌دسارژ میشه خواننده
ناهید سلطانی
۱۴۰۲/۸/۵
اولین باره که نوشته‌ای از راندا برن میخونم. البته تعریف این کتاب رو چند سال پیش خیلی شنیدم اما نمیدونم چرا هیچوقت سراغش نرفتم همین قدر بگم که اگه ۴ سال پیش این کتاب رو خونده بودم مطمئنم سرنوشتم خیلی تغییر میکرد چون اون زمان آدم بسیار ناسپاسی بودم و فقط نداشته هام رو میدیدم. در یکی دوسال اخیر انجام شکرگذاری دادم و تاثیرش رو در زندگی به وضوح مشاهده کردم اما میخوام بگم که این اثر واقعا معجزه کرد برام. در تمام طول مدت ۲۸ روز معجزاتش کاملا نمایان بود. تمام تمرینها و توصیه هاش رو با دقت و اشتیاق انجام دادم و واقعا در دو سه موردی که خیلی برام مهم بودن معجزاتی رو در این ۲۸ روز دیدم.
میدونم که دیگه توصیه‌ها و تمرینات این کتاب بخشی از روتین روزانه من خواهدشد.
از صمیم قلبم بخاطر وجود راندا برن و نوشتن این کتاب ارزشمندش متشکرم متشکرم متشکرم
لیلا غلامی
۱۴۰۲/۹/۱۰
همه چیز از روز دوم شروع شد به طور ناباورانه‌ای کاری که ازش به کل ناامید شده بودم و امکان درست شدنش به معجزه بستگی داشت ناباورانه‌ای درست شد همون روز 2 تا خبر خوب دیگه‌ای شنیدم که واقعا دیگه چشممو روشون بسته بودم و می‌گفتم قسمت نبوده، اصلا باورم نمیشه امروز روز ششم شکر گزاری هستم ولی روزی نیست از که جایی فکرشو نمی‌کنم و یا حداقل مدتی بود که بازار کارم خراب شده بود زیاد چشم داشتی نداشتم پول به حسابم نیاد اونقدر هیجان زده هستم که تمرینات رو مو به مو انجام می‌دم
دوستان من بعد از بیشتر از یک ماه دارم نظرمو تکمیل می‌کنم معجزه، معجزه و فقط معجزه، باور کردنی نیست چطور ممکنه فقط با شکر گزاری اینهمه اتفاقات خوب بیفته، کتاب معجزه شکر گزاری یک کتاب شگفت انگیزه
Hoori
۱۴۰۲/۳/۳۱
به شدت توصیه میشه.
این کتاب، سیمان‌های محکم ذهن رو می‌کوبه و می‌ریزه پایین.
باعث میشه بتونی نعمت‌ها و موهبت‌های خدارو پررنگ‌تر ببینی و لذت ببری.
باعث میشه هر نفس، شادتر و شکرگزارتر بشی
باعث میشه روابط عالی داشته باشی و زخمهات جوش بخوره و ترمیم بشه
باعث میشه به زندگی و آدماش، یه جور دیگه کنی
نگاه و انقدر سبک باشی که انگار دوتا بال درآوردی و... و... و....
تمام اینها اتفاق میوفته به شرطی که مو به مو تمرینها رو بنویسی و بهشون عمل کنی که کار سختی هم نیست.
Shirin Ayoobi
۱۴۰۲/۶/۵
نمیدونم چی بگم و از کجا شروع کنم جز اینکه خودتو باید در مسیر حرفا و چیزهایی که از کتاب گوش میدی قرار بدی تا همه چیز برات اتفاق بیوفته. برای من از روز چهارم همه چیز شروع شد. به طرز عجیبی هر روز بیشتر پی میبردم که با قدرت ذهنت میتونی خیلی راحت به خواسته هات برسی. از صدای گویندها خیلی لذت بردم چون اولین کتاب صوتی بود که گوش میکردم
ناهید لطفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
این کتاب عالی بود.
به انسان کمک میکنه که بیشتر روی داشته هاش تمرکز کنه.
من این کتاب رو یک بار خوندم و برای بار دوم دارم همه‌ی چیزایی که دارم رو مینویسم.
مطمئن هم هستم به چیزهایی که میخوام میرسم.
الان دارم کتاب رو با همسرم گوش میدم تا هدف‌های مشترکمون رو تثبیت کنیم و دوتایی براش قدم برداریم.
ممنون از اشتراک گذاری این کتاب عالی
زهرا محسنی
۱۴۰۱/۶/۲۴
درواقع مبنای کتاب براساس همان مثل معروف است:
شکر نعمت، نعمتت افزون کند
کفر، نعمت از کفت بیرون کند
واقعا کتاب مفیدی است که یادآوری می‌کند بابت چه چیزهای کوچکی در زندگی باید شکرگزار باشیم.
مرتضی
۱۴۰۲/۱/۱۲
واقعا عالی بوده و هست و برای همه افراد جامعه مفید و الزامی هست. چون با این کتاب قدر دان و شکرگذار نعمت‌های می‌شید که قبلاً خیلی ساده از کنار اونا رد می‌شید با این که آرزوی خیلی‌های دیگر است. هر کسی هم به شکرگذاری تداوم داشته باشه زندگیش خیلی تغییر میکنه
اکبر پیری
۱۴۰۲/۸/۲۱
کتاب بی نظیری بود واقعیتش باید بخاطر هر آنچه داریم شکر کنیم تشکر از خدا آرامشی رو در درون انسان بوجود میاره که قابل توصیف نیست قبل خواندن این کتاب فوق‌العاده برای خیلی چیزها شکر نمی‌کردیم حالا که این کتابو خوندیم می‌دونیم که همه چیزی ک خدا بهمون داده جای شکر داره سپاسگزارم بخاطره همه داشته هام
لیلان
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب خوبیه مترجم از خودش آیه‌های قرآن و... اضافه کرده و این به نظر من شخصا خوب نبود چون حفظ اصل اثر یکی از مهمترین وجه‌های ترجمه‌ی صحیح هست چون خودمم کار مترجمی می‌کنم میگم کار قشنگی نیست ولی در اصل ماجرا کتاب یه اثر تر و تمیز و درست و حسابی و اثرگذاره توصیه می‌کنم گوش کنید
زهرا افشاری
۱۴۰۲/۶/۲۳
خیلی کتاب عالی هستش کتابی که باید همه‌ی مردم بخوننش بهت یاد میده که چجوری سپاس گذار خدای یکتا باشی این روزا واقعا خیلی از ماها به خاطر مشغله هامون خدا رو از یاد بردیم و واقعا این کتاب برای تقویت ایمان عالیه بهت کمک می‌کنه در عرض یک ماه به یک ایمان قوی برسی
Reza Lotfi
۱۴۰۲/۳/۲۴
در مجموع کتاب خوبیه، باید بعد از خوندنش ببینی میتونی باهاش ارتباط پیدا کنی یا نه یک مقدار از تعلیم و تربیت‌های مذهبی مون دوره، به نظر من اصل زندگی بر باورهستش و اگر شما به مفاهیم این کتاب باور داشته باشید قطعاً براتون اتفاق می‌افته
سمیه باقری
۱۴۰۲/۳/۱۳
به نظر من شکر گذاری باعث شادی میشه و انچه که باعث جذب نعمت میشه شادیه خداوند به کائنات فرموده هر چیزی که باعث شادی بنده من میشه بهش بدین. راز اصلی جذب فوری شادیه... من عمیقا اینو لمس کردم و شکرگذاری باعث امیدواری و شادی میشه
سمیرا مالکی
۱۴۰۱/۱۰/۴
قبلا نظر داده بودم که کتابم جذبم نکرد و برام جالب نیومد امروز بعد از مدتها به پیشنهاد یه دوست مجدد سراغ کتاب رفتم و با دنیایی شگرف اشنا شدم حتما در ادامه از نتایج اجرای تمرینات کتاب براتون مینویسم.
یاسرضیائی
۱۴۰۱/۹/۲۷
این کتاب به ماداشته هامون به ما نشون میده واینکه فرد سپاس گذار باشیم برای تک تک لحظه‌ها وثانیا هامون ومعجزه سپاس گذاری تو وجود خودمون وزندگیمون می‌بینیم.. متشکرم.. متشکرم... متشکرم
مشاهده همه نظرات 148

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه شکرگزاری

برای دریافت کتاب صوتی معجزه شکرگزاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.