معرفی و دانلود کتاب توی جعبه چیه؟

عکس جلد کتاب توی جعبه چیه؟
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توی جعبه چیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توی جعبه چیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توی جعبه چیه؟

درو دیوالت، نویسنده‌ی محبوب کودکان، با کتاب توی جعبه چیه؟ بازگشته است تا داستان دیگری را از میان ماجراهای دو دوست صمیمی، یعنی میمون و کیک برای‌تان تعریف کند. میمون جعبه‌ی بزرگی پیدا کرده و ادعا می‌کند درون آن گربه‌ای جادویی وجود دارد که هرگاه درِ جعبه را باز کنیم، ناپدید می‌شود، اما این امر هیچ‌جوره به خرجِ کیک نمی‌رود. خدا را چه دیدی؟ شاید درون جعبه به‌جای گربه، دایناسوری جادویی کمین کرده باشد!

درباره‌ی کتاب توی جعبه چیه؟

با میمون و کیک، صمیمی‌ترین دوستانِ جهان آشنا شوید! میمون و کیک گاهی با هم اختلاف نظر دارند، گاهی هم با هم دعوا می‌کنند، و اغلب همراه یکدیگر دردسر می‌سازند! اما همیشه و تحت هر شرایطی، بهترین دوستانِ هم باقی می‌مانند. کتاب توی جعبه چیه؟ (?What Is Inside This Box) نوشته‌ی درو دیوالت (Drew Daywalt) یکی دیگر از ماجراهای آن‌هاست.

کتاب توی جعبه چیه؟ از آنجایی آغاز می‌شود که میمون جعبه‌ی بزرگی را کشان‌کشان با خود به این طرف و آن طرف می‌برد. این موضوع که حسابی کنجکاوی کیک را برانگیخته، از دوستش، میمون، می‌خواهد به او نشان دهد درون جعبه چه چیزی قرار دارد. پاسخ میمون به سؤال کیک خنده‌دار و کمی احمقانه‌ است: «درون جعبه، گربه‌ای جادویی دارم و همین که در جعبه را باز کنم، غیب می‌شود.»

این‌گونه است که میان میمون و کیک بحثی درمی‌گیرد. نه کیک قانع می‌شود که گربه‌ای جادویی درون جعبه قرار دارد و نه میمون از موضع خودش کوتاه می‌آید. خلاصه که به نظر می‌رسد این دو دوست کنجکاو نمی‌توانند درباره‌ی این‌که واقعاً درون جعبه چیست، تصمیم بگیرند. آیا درون جعبه گربه‌ای قرار دارد یا یک بچه‌دایناسور کوچک درون آن جا خوش کرده؟! شما چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان چه چیزی درون جعبه است؟ کتاب توی جعبه چیه؟ را بخوانید؛ شاید میمون و کیک بتوانند بر سر این موضوع با یکدیگر توافق کنند و به شما هم بگویند. (البته شاید هم نتوانند و شما تا آخر نفهمید واقعاً چه چیزی درون جعبه وجود دارد...!)

کتاب توی جعبه چیه؟ را سمیه حیدری به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا چاپ و نشر آن را بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ماجراهای میمون و کیک

مجموعه کتاب ماجراهای میمون و کیک (Monkey and Cake) داستان دو دوست شیطان و آتش‌پاره است. یکی‌شان کیک است و دیگری، میمون. شاید در وهله‌ی نخست تصور کنید که این دو که هیچ با یکدیگر سر سازش ندارند؛ پس چگونه که با هم دوست هستند؟ بله، حق با شماست. میمون و کیک با هم دعوا می‌کنند و گاهی هم سر مسائل مختلف با یکدیگر اختلاف نظر دارند،؛ اما یک چیز هیچ وقت میان آن‌ها تغییر نمی‌کند؛ این‌که در هر شرایطی، بهترین دوستان یکدیگر هستند. کتاب‌های این مجموعه را درو دیوالت نوشته و تلاش کرده در خلال هر داستان کودکان را با مفهومی مهم آشنا کند و در این میان، لبخند را نیز به لبان‌شان بیاورد. در ادامه نام برخی از مجلدهای مجموعه‌ی ماجراهای میمون و کبک را مشاهده می‌کنید: «دندان من گم شده!»، «این قلعه‌ی منه!» و «توی جعبه چیه؟».

نکوداشت‌های مجموعه‌ی ماجراهای میمون و کیک

  • ماجراهای میمون و کیک جنجال به پا می‌کنند! (Booklist)
  • مجموعه کتاب‌های ماجراهای میمون و کیک روشنگر هستند، مفاهیمی فلسفی را درون خود جای داده‌اند و زبانی ساده دارند. (The Wall Street Journal)
  • هم خنده‌دار و هم تأمل‌برانگیز. حتماً کتاب‌های ماجراهای میمون و کیک را برای کودکانتان بخرید. داستان‌های آن کودکان را عاشق مطالعه می‌کنند. (School Library Journal)

نکوداشت‌های کتاب توی جعبه چیه؟

  • تصاویر الیور تالک بی‌عیب و نقص ظاهر شده‌اند. (Publishers Weekly, starred review)
  • درو دیوالت در کتاب توی جعبه چیه؟ یک غوغای فلسفی و لذت‌بخش به راه انداخته که خوانندگان مبتدی را خشنود و مجذوب می‌کند... خنده‌دار و تأمل‌برانگیز است. یک خرید ضروری برای مجموعه‌های خوانندگان مبتدی. (School Library Journal)
  • از نویسنده‌ی کتاب «روزی که مدادشمعی‌ها دست از کار کشیدند» یک مجموعه کتاب پیشگامانه ارائه شده و داستان دو دوست صمیمی به نام میمون و کیک را روایت می‌کند که با بزرگ‌ترین سؤالات زندگی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. با میمون و کیک ملاقات کنید! آن دو دیوانه و کنجکاوند. گاهی اوقات با یکدیگر موافق‌اند و بعضی وقت‌ها هم نه؛ اما در همه‌ی حالات بهترین دوستان یکدیگر باقی می‌مانند. (Amazon)
  • در باب این تئوری که هرگز برای شروعِ بررسی سؤالات عمیق زود نیست... در کتاب توی جعبه چیه؟ کیک قدم‌به‌قدم به تنها توضیح منطقی می‌رسد: آنچه که در جعبه هست یا نیست، بیشتر یک موضوع اعتقادی است تا چیزی که واقعاً قابل اثبات باشد. (Booklist, Starred review)
  • پرشور، گویا و مملو از پژوهش‌هایی فلسفی. در کتاب حاضر، کودکان چهار تا هشت‌ساله نه‌تنها جملات ساده‌ی کتاب، بلکه نوعی آزمایش فکری را تمرین می‌کنند. خوانندگان در کتاب توی جعبه چیه آنچه را که به نظر می‌رسد حقیقتی دست‌نیافتنی باشد، کشف می‌کنند. (The Wall Street Journal)

کتاب توی جعبه چیه برای چه کسانی مناسب است؟

درو دیوالت کتاب توی جعبه چیه را برای کودکان 4 تا 8 سال نوشته است. همچنین مربیان، والدین و ‌همه‌ی کسانی که به ادبیات کودک و نوجوان علاقه‌ دارند از مخاطبان کتاب حاضر هستند.

در بخشی از کتاب توی جعبه چیه؟ می‌خوانیم

- یک بچه‌گربه توی جعبه هست؟
- وااای! من عاشق بچه‌گربه‌ها هستم. می‌توانم ببینمش؟
- نه، نمی‌توانی. گربه‌ی من جادویی است.
- آخه چرا من نمی‌توانم گربه‌ی جادویی را ببینم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توی جعبه چیه؟
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-622-7924-51-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توی جعبه چیه؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توی جعبه چیه؟

برای دریافت کتاب توی جعبه چیه؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.