معرفی و دانلود کتاب دندان من گم شده!

عکس جلد کتاب دندان من گم شده!
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دندان من گم شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دندان من گم شده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دندان من گم شده!

کودکان هنگام خواندن کتاب دندان من گم شده! با قلم درو دیوالت یا شنیدن آن از زبان بزرگ‌ترها، به ماجرای میمونی پی می‌برند که به‌تازگی دندان خود را گم کرده. میمون از این بابت ناراحت است اما دوستش، کیک، سعی دارد با صحبت کردن از پری‌ دندانی، به او نشان بدهد که اصلاً لازم نیست برای دندان گم‌شده‌اش ناراحت و نگران باشد. این کتاب مصور و سرگرم‌کننده، نکته‌های مهمی را به کودکان می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب دندان من گم شده!

افتادن دندان‌های شیری یکی از اتفاقاتی است که احتمالاً بسیاری از کودکان را ناراحت می‌کند یا حتی آن‌ها را به وحشت می‌اندازد. بچه‌ها که اطلاعات چندانی در مورد مکانیزم بدن و ساختار دندان‌ها ندارند، وقتی دندان خود را از دست می‌دهند ممکن است دچار نگرانی بشوند و تصور کنند که دیگر صاحب دندان‌‌هایی جدید نخواهند شد. بااین‌حال، خواندن کتاب دندان من گم شده! (!My tooth is lost)، نوشته‌ی درو دیوالت (Drew Daywalt) به آن‌ها کمک می‌کند که به‌جای نگران شدن برای دندان افتاده‌ی خود، به دنیای داستان‌ها و قصه‌های خیالی پناه ببرند؛ به دنیای که فرشته‌ای به نام پری‌دندانی در آن مسئول دندان‌های گم‌شده است!

معرفی و دانلود کتاب دندان من گم شده!

میمون و کیک شخصیت‌ها و قهرمانان اصلی داستان هستند. کیک که دوست دارد مانند بقیه‌ی روزها با میمون سرگرم بازی شود، متوجه می‌شود که دوستش برخلاف دیگر روزها، کمی ناراحت است. میمون هم برای او توضیح می‌دهد که دندانش را گم کرده و از این بابت ناراحت است. در ادامه، کیک برای او توضیح می‌دهد که اصلاً لازم نیست نگران باشد چون گم شدن دندانش اتفاق بدی نیست. او حالا می‌تواند دندانش را به پری‌دندانی بدهد! میمون هم که تا حالا اسم پری‌دندانی به گوشش نخورده کنجکاو می‌شود تا از ماجرای این پری سر دربیاورد.

کتاب دندان من گم شده! اثری است مصور و مملو از تصاویری زیبا و رنگارنگ که هم کودکان را مجذوب خود می‌کند و هم آن‌ها را به خواندن ادامه‌ی داستان تشویق می‌نماید. الیور تالک تصویرگری داستان حاضر را به انجام رسانده. درو دیوالت نیز با استفاده از جملات ساده و شخصیت‌پردازی جالب خود سعی داشته کودکان را تا انتها با این کتاب همراه کند.

کتابی که پیش رو دارید، با برگردان سمیه حیدری و به کوشش انتشارات مهرسا قدم به دنیای کتاب کودک نهاده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی ماجراهای میمون و کیک

ماجراهای میمون و کیک (Monkey and Cake) عنوان سه‌گانه‌ای است که درو دیوالت با زبانی ساده برای کودکان به نگارش درآورده. شخصیت‌های اصلی این سری کتاب‌ها، دو دوست به نام میمون و کیک هستند که مدام به بازی با یکدیگر مشغول‌اند و در لابه‌لای بازی‌های خود، نکته‌های مهمی را در مورد امور زندگی به هم می‌آموزند. مجموعه‌ی مصور میمون و کیک، هم برای مخاطبان کودک آموزنده خواهد بود و هم قوه‌ی تخیل ایشان را تقویت خواهد کرد. کتاب «این قلعه‌ی منه!» مجلد دیگری است که در ذیل همین مجموعه منتشر شده.

نکوداشت‌های مجموعه کتاب‌های ماجراهای میمون و کیک

  • جنجالی! (بوک‌لیست)
  • کتاب‌هایی روشنگرانه با مفاهیم فلسفی و زبانی ساده. (وال‌استریت ژورنال)
  • کتاب‌هایی که هم خنده‌دار هستند و هم قابل‌‌تأمل! حتماً باید آن‌ها را برای کودکانتان بخرید. از نوع داستان‌هایی که کودکان را عاشق کتاب خواندن می‌کنند. (اسکول لایبرری)

کتاب دندان من گم شده برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 4 تا 8 ساله‌ای که به داستان‌های فانتزی و آموزنده علاقه‌مند هستند، گروه اصلی مخاطبان کتاب دندان من گم شده محسوب می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دندان من گم شده!
نویسنده
مترجمسمیه حیدری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-7924-50-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دندان من گم شده!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دندان من گم شده!

برای دریافت کتاب دندان من گم شده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.