معرفی و دانلود کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب

عکس جلد کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب

کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب اثر درو دیوالت، داستان بامزه و پرماجرای سفر هیجان‌انگیز دو عروسک به نام‌های هاگی و چوبی دور دنیا و اتفاقاتی است که در طول سفر برایشان می‌‌‌‌افتد.

موضوع کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب (The Epic Adventures of Huggie & Stick) چیست؟

هاگی و چوبی عروسک‌های پسری به نام ریس هستند و معمولاً کنار هم داخل کوله پشتی او قرار دارند. یک روز ریس مشغول دوچرخه سواری است و از روی دست انداز بزرگی رد می‌‌‌‌شود که ناگهان هاگی و چوبی از داخل کوله پشتی به دریا پرت می‌شوند. این اتفاق سر آغاز سفر دو عروسک به استرالیا، آسیا، اروپا، آفریقا و سرانجام قطب جنوب است. در طول سفر ماجراهای مختلفی برای آن‌ها پیش می‌آید؛ از خورده شدن توسط یک پاندا گرفته تا دریافت نشان شجاعت از ملکه. هر کدام از عروسک‌ها از دید خودشان ماجرای هر اتفاق را تعریف می‌‌‌‌کنند و در یک دفتر خاطرات می‌‌‌‌نویسند.

کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که به کتاب‌های طنز و ماجراجویانه علاقه دارند، پیشنهاد ‌می‌شود.

درو دیوالت (Drew Daywalt) را بیشتر بشناسیم:

او کارگردان، نویسنده و متولد 1970 در اوهایوی آمریکا است. دیوالت به نوشتن داستان‌های هیجان‌انگیز علاقه داشت و در رشته نویسندگی تحصیل و کار کرد. درو اکنون ساکن کالیفرنیا است و برای فرزندانش کتاب می‌‌‌‌خواند. از سال 2013 نام او در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب می‌‌‌‌خوانیم:

دفتر خاطرات عزیزم، بعد از قایق‌سواری و گذشتن از کویر، سوار بر شتر رسیدیم به جنگل. مگر هیجان انگیزتر از این هم می‌‌‌‌شود؟ بعد از یک دنبال‌بازی هیجان‌انگیز به یک دریاچه رسیدیم و برای خنک شدن داخل آب پریدیم. هاگی سعی کرد به سمت خانه شنا کند ولی انگار لازم نبود، چون یک ماهی بسیار بزرگ ما را در دهانش به آن سوی رودخانه رساند. من عاشق امروز هستم!

دفتر خاطرات عزیزم، دارم دیوانه می‌شوم! امروز از جنگل سر درآوردیم. یک کرگدن وحشی و عصبانی دنبالمان کرد و اگر من دست چوبی را نگرفته بودم و توی اقیانوس نپریده بودم، هر دوی ما را له کرده بود. کرگردن نباید از فرار ما خیلی ناراحت شده باشد، چون بعد از پریدن توی اقیانوس، چیزی نمانده بود یک کوسه ما را بخورد. تنها امیدم این بود که کوسه ها از عروسک‌های پنبه‌ای خوششان نیاید...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب
نویسنده
مترجمنوید خداوندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-462-589-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب

Rayka Sadehdel
۱۳۹۹/۹/۶
کتابهای علوم ترسناک رو لطفا اضافه کنین و همینطور خانه‌ی درختی خیلی واسه نوجوان‌ها جذابه
زاها م
۱۳۹۹/۸/۲۸
خیلی عالیه این کتاب دخترم کلی خندید باهاش و حسابی خوشش اومد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب

برای دریافت کتاب از کوله پشتی تا قطب جنوب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.