معرفی و دانلود کتاب توی پرانتز - جلد دوم

عکس جلد کتاب توی پرانتز - جلد دوم
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توی پرانتز - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توی پرانتز - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توی پرانتز - جلد دوم

همین حالا کتاب توی پرانتز - جلد دوم نوشته‌ی سید سعید هاشمی را شروع به خواندن کنید تا از ته دل شاد شوید! این اثر با زبانی طنزآمیز به بیان برخی موضوعات فرهنگی و اجتماعی همچون اینترنت، آب، ماهواره، کنکور، آپارتمان‌نشینی، محیط زیست و... می‌پردازد.

کتاب توی پرانتز - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این داستان خنده‌دار به تمام نوجوانانی که به آثار طنز علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب توی پرانتز - جلد دوم می‌خوانیم:

هرچه فکر کردیم که دربارۀ این عنصر لطافت و نزاکت، چه بنویسیم که لیاقت مقدمه‌بودن را داشته باشد، عقلمان به‌جایی قد نداد. این تروریست‌های جدید را می‌گویم. تروریست‌های قدیم باز کمی معرفت داشتند و به یک نفر حمله می‌کردند؛ اما تروریست‌های امروز، یک قوم را یا یک کشور را یا یک تمدن را نابود می‌کنند. در قدیم، وقتی کسی را ترور می‌کردند، زود گیر می‌افتادند و می‌رفتند پای دار و فاتحه؛ اما تروریست‌های امروز انگار هر روز می‌زایند. هرچه کشته و اسیر و مجروح می‌شوند، باز هستند.

تروریست‌های قدیم مثل خودمان بودند، مثل خودمان لباس می‌پوشیدند، مثل خودمان حرف می‌زدند؛ اما تروریست‌های امروزی هیکلشان سه برابر هیکل ماست، ریششان موقع راه‌رفتن زیر پایشان گیر می‌کند، لباس پوشیدنشان هم آدم را یاد بیابان‌نشین‌های قرن هفت و هشت می‌اندازد.

تروریست‌های قدیم وقتی کسی را ترور می‌کردند، لباس‌هایشان را می‌تکاندند، به یکدیگر خسته نباشید می‌گفتند و می‌رفتند دنبال کارشان. تروریست‌های امروز وقتی کسی را می‌کشند، فرد کشته‌شده باید بلند شود فرار کند تا دیگر قلب و جگر و کلیه‌اش را نکشند بیرون.

تمام هدف تروریست‌ها، ایجاد وحشت و ناامنی است؛ چه در زمان قدیم که به اندیشه شلیک می‌کردند و کسانی مثل مرتضی مطهری، آبراهام لینکلن و گاندی را می‌کشتند، چه در زمان حاضر که شهرها و تمدن‌ها را نابود می‌کنند.

ترور همیشه فرزند اختلاف است؛ تا وقتی اختلاف باشد، تروریست هم هست. پس یاد بگیریم که در اتوبوس و مترو کمی جمع‌تر بنشینیم تا جا برای دیگران هم باشد؛ مبادا از دل خودخواهی‌های ما در مترو و اتوبوس، تروریست‌هایی مثل طالبان و داعش و القاعده ظهور کنند.

فهرست مطالب کتاب

پرانتز باز، اینترنت، پرانتز بسته
پرانتز باز، تروریست، پرانتز بسته
پرانتز باز، آفتابه، پرانتز بسته
پرانتز باز، آب، پرانتز بسته
پرانتز باز، ماهواره، پرانتز بسته
پرانتز باز، کنکور، پرانتز بسته
پرانتز باز، محیط‌زیست، پرانتز بسته
پرانتز باز، جانورداری، پرانتز بسته
پرانتز باز، آپارتمان‌نشینی، پرانتز بسته
پرانتز باز، سیگار، پرانتز بسته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توی پرانتز - جلد دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات چرخ فلک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-8714-01-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توی پرانتز - جلد دوم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توی پرانتز - جلد دوم

برای دریافت کتاب توی پرانتز - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.