معرفی و دانلود کتاب توی پرانتز - جلد اول

عکس جلد کتاب توی پرانتز - جلد اول
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توی پرانتز - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توی پرانتز - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توی پرانتز - جلد اول

اگر غم و غصه مهمان دلتان شده است، همین حالا کتاب توی پرانتز - جلد اول نوشته‌ی سید سعید هاشمی را شروع به خواندن کنید تا صدای قهقهه‌تان بلند شود! این اثر برنده‌ی جایزه‌ی خنده‌دارترین کتاب از سوی کانون فکری و فرهنگی کودک و نوجوان شده است.

کتاب توی پرانتز - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این داستان خنده‌دار به تمام نوجوانانی که به آثار طنز علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب توی پرانتز - جلد اول می‌خوانیم:

«فضولی» عمری به اندازه‌ی تاریخ بشریت دارد. یعنی فضولی همان موقع پا گرفت که قابیل به پدرش _ حضرت آدم (ع) _ عرض کرد: «چرا هابیل را جانشین خود قرار داده‌ای؟»

بعضی‌ها تاریخ فضولی را از تاریخ بشریت هم جلوتر می‌دانند. یعنی همان موقعی که خداوند تصمیم به آفرینش انسان گرفت و فرشته‌های کنجکاو به خداوند عرض کردند: خدایا آیا می‌خواهی انسان را بیافرینی که از تو سرپیچی کند؟

حالا فضولی از هر وقت که پا گرفت، بعدها به شاخه‌های مختلفی تقسیم شد و درجه‌های گوناگونی پیدا کرد. امروزه در این دنیای پیشرفته و متمدن فضول درجه‌ی یک داریم، فضول درجه‌ی دو داریم، فضول درجه‌ی سه داریم و بالاخره فضول داریم به نام فضول ممتاز.

فضول‌های درجه‌ی سه، فضول‌هایی هستند که فضولی‌های ریز و نقلی انجام می‌دهند. مثلاً اگر در خانه‌ها باز باشد، موقع رد شدن از کوچه تا بیخ خانه را نگاه می‌کنند تا ببینند چه چیزهایی در خانه هست و چه چیزهایی نیست. این گروه موقع خندیدن دیگران سعی می‌کنند دندان‌های طرف را بشمارند یا وقتی کسی دهن‌دره می‌کند توی معده‌ی یارو را نگاه می‌کنند تا ببینند ناهار چی خورده است.

فضول‌های درجه‌ی دو فضول‌هایی هستند که گاهی برای آدم تصمیم می‌گیرند. مثلاً وقتی آدم را می‌بینند، می‌پرسند: چرا پیراهنت این رنگی است؟ چرا موهایت را آن جوری کوتاه کرده‌ای؟ چرا این جوری می‌خندی؟ و... ‌.

این افراد خودشان را خوش‌سلیقه‌ترین آدم‌های دنیا می‌دانند و بدشان نمی‌آید که تمام مردم دنیا صبح‌ها قبل از رفتن به سرکار یک سری به آن‌ها بزنند و نظر آن‌ها را راجع به تیپ و مدل مویشان جویا شوند.

فهرست مطالب کتاب

پرانتز باز کلاغ پرانتز بسته
پرانتز باز فضول پرانتز بسته
پرانتز باز باران پرانتز بسته
پرانتز باز سفر پرانتز بسته
پرانتز باز مرگ پرانتز بسته
پرانتز باز فوتبال پرانتز بسته
پرانتز باز پول پرانتز بسته
پرانتز باز تلویزیون پرانتز بسته
پرانتز باز شاه پرانتز بسته
پرانتز باز مو پرانتز بسته

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توی پرانتز - جلد اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات چرخ فلک
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-964-95886-0-5
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توی پرانتز - جلد اول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توی پرانتز - جلد اول

برای دریافت کتاب توی پرانتز - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.