معرفی و دانلود کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو

عکس جلد کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو
قیمت:
۵۷۰۰۰ ۳۹,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو

کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو، رمانی دیگر از سِری جذاب مانولیتو، نوشته‌ی الویرا لیندو است. در این کتاب شخصیت دوست‌داشتنی مانولیتو بزرگ‌تر و بامزه‌تر شده است؛ در نتیجه، ماجراهایی که از سر می‌گذراند دیگر خیلی بچگانه نیستند! ضمن اینکه همه‌‌ی کاراکترهای دوست‌داشتنی مجلدات دیگر مجموعه، در این اثر هم حاضرند. گفتنی‌ست که این مجموعه جایزه ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا را از آن خود کرده است.

درباره کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو:

مانولیتو یک پسربچه‌ی شیطان و بازیگوش است که در شهر مادرید زندگی می‌کند. شخصیت او طوری است که دوست دارد مدام درمورد همه چیز اظهارنظر کند و البته، هر اتفاق کوچک و بزرگی را مثل یک استاد فلسفه و منطق تجزیه و تحلیل کند. بنابراین عجیب نیست که او تقریباً همیشه‌ی خدا با پدر و مادرش مشکل دارد و جروبحث می‌کند.

در کتاب لطفاً به من نگویید مانولیتو (Mejor Manolo)، شخصیت اصلی داستان کمی بزرگ‌تر شده و تقریباً دوران نوجوانی‌اش را پشت سر می‌گذارد. با این حال شر و شور کودکی هنوز هم از سر و رویش می‌بارد. ماجراهایی که در کتاب حاضر رخ می‌دهد، بسیار سرگرم‌کننده و جذابند، و در عین حال با چنان ظرافت و توجهی به جزییات بازگو شده‌‌اند، که بی‌نهایت واقعی و ملموس به نظر می‌رسند.

همچنین، باید اضافه کرد که کتاب لطفا به من نگویید مانولیتو، از طنزی فوق‌العاده هوشمندانه و ظریف سرشار است. چنانچه حتی مخاطب بزرگسال را نیز جذب خود می‌کند. و این احتمالاً آشکارترین گواه هوشمندی و مهارت الویرا لیندو در امر نوشتن است. در پایان باید متذکر شد که رمان لطفا به من نگویید مانولیتو ادامه‌ی کتاب «مانولیتو گافوتاس» است، که مطالعه‌ی آن نیز خالی از لطف نیست.

درباره مجموعه مانولیتو:

مجموعه مانولیتو از خلال داستان‌هایی شنیدنی با مرکزیت یک قهرمان کوچک، به‌خوبی دغدغه‌های عاطفی کودکان و نوجوانان در جوامع مدرن را به تصویر می‌کشد. از این منظر، مجموعه‌ی مانولیتو در عین سرگرم‌کننده بودن می‌تواند تأمل‌برانگیز هم باشد. وفور دیالوگ‌های طنز، تیپ‌سازی استادانه و توصیفات درخشان، از دیگر ویژگی‌های بارز رمان‌های مجموعه‌ی مانولیتو است.

کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو مناسب چه کسانی است؟

نوجوانان 12 تا 15 ساله، بهترین مخاطبین این کتابند.

با الویرا لیندو بیشتر آشنا شویم:

این داستان‌نویس اسپانیایی در سال 1962 متولد شده است. تحصیلاتش در زمینه‌ی خبرنگاری بوده و فعالیت‌هایی نیز در حیطه‌ی مطبوعات داشته است. با این حال بیشتر به واسطه‌ی داستان‌های کودک و نوجوان محبوبی که نوشته شناخته می‌شود. گل سرسبد این داستان‌ها، مجموعه رمانی موسوم به «ماجراهای مانولیتو» است، که جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان اسپانیا را برای خالق خود به ارمغان آورده است. گفتنی‌ست که از الویرا لیندو (Elvira Lindo) چند اثر نمایشی نیز به انتشار رسیده. او همچنین جایزه‌ی Premio Biblioteca Breve را برای کتابی بزرگسال، با عنوان اسپانیولی Una palabra tuya دریافت نموده است.

در بخشی از کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو می‌شنویم:

من در کل مدت زندگی‌ام، فقط یک بار ساعت مچی داشته‌ام. یک ساعت کاسیو، با آخرین تکنولوژی ژاپن. آن را هم عمو نیکلاسم، وقتی اولین آیین مذهبی‌ام را انجام دادم برایم فرستاد. البته، اولین و آخرین باری بود که در یک مراسم مذهبی شرکت می‌کردم. چون از اعتراف کردن خجالت می‌کشم. برای همین دیگر هیچ‌وقت به کلیسا نرفتم. من آدم خیلی قانون‌مندی هستم و معتقدم بدون خلوص نیت که مهم‌ترین عامل حضور در کلیساست، مراسم نود درصد جذابیت خودش را از دست می‌دهد. واقعیتش این است که من از همان اول اولش می‌خواستم اعتراض کنم. چون از اینکه هر یکشنبه مجبور باشم به کلیسا بروم خوشم نمی‌آمد. به هر حال هر کس خربزه می‌خورد، باید پای لرزش هم بنشیند. ولی مادرم بدجوری گیر داد که حتماً باید به کلیسا بروم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
فصل یکم: هندوانه‌ی دربسته
33 دقیقه
فصل دوم: ستاره‌ی نقش مکمل
29 دقیقه
فصل سوم: خانه‌ی رویاهای ما
20 دقیقه
فصل چهارم: دانستن و برنده شدن
24 دقیقه
فصل پنجم: من و جونِور دیر می‌رسیم
30 دقیقه
فصل ششم: ... و بی‌پول (بخش یک)
28 دقیقه
فصل ششم: ... و بی‌پول (بخش دو)
35 دقیقه
فصل هفتم: لطفاً به من نگویید مانولیتو
8 دقیقه
فصل هشتم: یک پایان نه چندان آموزنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو
نویسنده
مترجمسعید متین
راویحورا طالبی
ناشر چاپینشر چکه
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۵۷۰۰۰ ۳۹,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو

sara
۱۴۰۱/۹/۱۲
صدای گوینده اصلا مناسب این قصه نیست و انگارداره روخوانی میکنه
Otaku
۱۴۰۲/۴/۲۹
خیلی دوست داشتم جالب بود برای شب هم خوبه و به صرفه است
طاهره میرباقری
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
بسیار عالی بود‌ خوشم آمد
Noushin Eivany
۱۴۰۱/۸/۱۰
عالی، کتاب جذابی برای بچه هاس
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو

برای دریافت کتاب صوتی لطفا به من نگویید مانولیتو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.