معرفی و دانلود کتاب صوتی مینیمالیست شاد

عکس جلد کتاب صوتی مینیمالیست شاد
قیمت:
۴۴,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مینیمالیست شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مینیمالیست شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مینیمالیست شاد

مینیمالیسم آموزه‌ای مهم و محوری در زندگی است که می‌تواند مسیر رسیدن به سلامت و موفقیت را هموار کند. مارک رکلاو در کتاب صوتی مینیمالیست شاد در پنجاه‌وشش فصل شنیدنی شما را دعوت می‌کند تا به کمک تغییرات و اصلاحاتی کوچک، زندگی خود را متحول کنید و به آرامش روانی و فیزیکی دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی مینیمالیست شاد

آیا یک انسان منظم، تبدیل به فردی مینیمالیست خواهد شد یا اینکه برعکس؛ یک فرد مینیمالیست تبدیل به فردی منظم در زندگی خواهد شد؟ کتاب صوتی مینیمالیست شاد (The Happy Minimalist)، اثر مارک رکلاو (Marc Reklau) درباب ارتباط تنگاتنگ و دوطرفه‌ی این دو مسئله با هم است. زندگی به سبک مینیمالیستی به ما کمک می‌کند تا زندگی آرام‌تر و شادتری داشته باشیم و علاوه‌بر این‌ها بتوانیم وقتمان را هم به خوبی مدیریت کنیم.

مارک رکلاو در کتاب صوتی مینیمالیست شاد با بیانی صادقانه و صمیمانه با مخاطبانش صحبت می‌کند. چراکه درباره‌ی چیزهایی می‌گوید که خودش در زندگی تجربه کرده و نتایج مثبتی برای او دربر داشته‌اند. مارک رکلاو به همه‌ی خوانندگان کتابش مژده می‌دهد که در صورت داشتن پشتکار، صبر و نظم و اصلاح عادات، به زندگی رویایی و مطلوب خود خواهند رسید. تمام این موارد با پیاده کردن مینیمالیسم در زندگی ممکن خواهند شد. شرط مهم رسیدن به وضعیت مطلوب در زندگی این است که تحمل دشواری‌های مسیر رسیدن به آن را داشته باشید. شما باید به‌قدری صبور و سخت‌کوش باشید که بتوانید از پسِ حذف کردن عادات بد زندگی و جایگزین کردنشان با عادات خوب برآیید. اما مرحله‌ی بعد از این دشواری‌ها، سراسر آرامش و شادی و موفقیت خواهد بود.

کتاب صوتی مینیمالیست شاد در هر فصل با توصیه‌هایی کوچک که برگرفته از تجربیات واقعی مارک رکلاو در زندگی‌اش هستند، ما را به زندگی مینیمالیستی که معنایش آرامش، شادی و نظم است نزدیک می‌کند. مارک رکلاو به ما کمک می‌کند تا ابتدا با خلوت کردن و مرتب کردن اطرافمان و زدودن اضافات از آن، بتوانیم ذهنمان را هم منظم و آرام کنیم.

کتاب صوتی مینیمالیست شاد با عنوان فرعی «چگونه با رها کردن امور غیرضروری به آرامش درونی برسیم و زندگی ساده‌تر، منظم‌تر، پرمعناتر و لذت‌بخش‌تری خلق کنیم» را نشر صوتی اندیشه آگاه با ترجمه‌ی فرزانه قناعتی و گویندگی پوریا عطایی منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را هم خود انتشارات اندیشه آگاه به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه‌ی عادات خود را تغییر دهید، تا زندگی‌تان تغییر کند

مجموعه‌ی ده جلدی عادات خود را تغییر دهید، تا زندگی‌تان تغییر کند (Change your habits, change your life) اثر مارک رکلاو و مانوئل ویلا (Manuel Villa) است. اولین جلد این مجموعه با نام «30 روز: عادات خود را تغییر دهید، تا زندگی‌تان تغییر کند!» به قلم مارک رکلاو، پس از انتشار در سال 2014، تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در دسته‌ی مثبت‌اندیشی و انگیزشی شد. پس از موفقیت درخشان جلد اول، مارک رکلاو تألیف این مجموعه را تا نه جلد دیگر و در همین موضوع ادامه داد. سایر جلدهای این مجموعه درباره‌ی موضوعاتی مانند شادی، اعتمادبه‌نفس، ایجاد تحول در زندگی، موفقیت، عادات و... هستند.

کتاب صوتی مینیمالیست شاد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی مینیمالیست شاد برای مخاطبان کتاب‌های انگیزشی، روان‌شناسی و مثبت‌اندیشی بسیار جذاب و مفید خواهد بود. اگر قصد دارید به شلوغی‌های اطراف خود سروسامانی بدهید و روال منظم و آرامش‌بخشی به زندگی خود ببخشید، گوش سپردن به این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

با مارک رکلاو بیشتر آشنا شویم

مارک رکلاو، نویسنده‌ی کتاب «30 روز: عادات خود را تغییر دهید، تا زندگی‌تان تغییر کند!» و «اول عاشق خودت باش: افزایش عزت نفس در 30 روز» است که از کتاب‌های بسیار پرفروش در سرتاسر جهان هستند. او که در سال 1973 متولد شده، سال 2014 وقتی که از کار خود اخراج شد به سراغ نوشتن کتاب‌های انگیزشی رفت. به‌این‌ترتیب مارک رکلاو از یک فرد بیکار تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان در سطح بین‌المللی شد. درحال‌حاضر او یک نویسنده، مدرس و سخنران انگیزشی مشهور است که تشویق و تقویت انسان‌ها برای ساختن زندگی مطلوبشان را مأموریت خود می‌داند. مارک رکلاو با این هدف تلاش می‌کند تا منابع و وسایل لازم برای زندگی مطلوب را به دیگر انسان‌ها معرفی کند و کمکشان کند تا آن‌ها را به دست آورند. کتاب‌های او درباره‌ی عادات، شاد بودن و مولد بودن هستند.

در بخشی از کتاب صوتی مینیمالیست شاد می‌شنویم

حالا که صحبت از داشتن وسایل کمتر است، بهتر است تماس‌های تلفنی کمتری داشته باشیم یا به بیان بهتر، زمانی را که پای تلفن هدر می‌دهیم کمتر کنیم.

آیا شما به همه‌ی تماس‌های تلفنی‌تان پاسخ می‌دهید؟ خب، از این به بعد این کار را نکنید. اجازه دهید تلفن روی پیغام‌گیر برود. گوشی خود را خاموش کنید و آن را در اتاق دیگری بگذارید. نمی‌توانید؟ ممکن است مشتری‌هایتان را از دست بدهید؟ بله درست است. این را زیاد شنیده‌ام. تقریباً به هر کسی که گفتم گوشی‌ات را خاموش کن، همین جواب را داد. هرچند هرگز چنین اتفاقی نیفتاده است. می‌توانید یک پیغام مناسب روی پیغام‌گیرتان بگذارید و دیگر نگران مشتری‌ها نباشید. همانند این پیام رایج: «در حال حاضر امکان پاسخگویی نمی‌باشد؛ به‌محض اینکه مقدور بود با شما تماس خواهم گرفت» که بسیار عالی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
شناسنامه - درباره‌ی نویسنده - مقدمه
16 دقیقه
فصل یک تا پنج
22 دقیقه
فصل شش تا ده
26 دقیقه
فصل یازده تا پانزده
19 دقیقه
فصل شانزده تا بیست
18 دقیقه
فصل بیست‌ویک تا بیست‌وپنج
19 دقیقه
فصل بیست‌وشش تا سی
17 دقیقه
فصل سی‌ویک تا سی‌وپنج
18 دقیقه
فصل سی‌وشش تا چهل
26 دقیقه
فصل چهل‌ویک تا چهل‌وپنج
23 دقیقه
فصل چهل‌وشش تا پنجاه
21 دقیقه
فصل پنجاه‌ویک تا پنجاه‌وشش
4 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مینیمالیست شاد
نویسنده
مترجمفرزانه قناعتی
راویپوریا عطایی
ناشر صوتیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مینیمالیست شاد

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۷
بریم که یک نقد عالی داشته باشیم. از بین تمام کتابهایی که موضوع مینیمالیستی دارند، این کتاب، کامل تر و دقیق تر و بهتر توضیح داده شده و فصل‌های کتاب خیلی خوب طراحی شده. من تقریبا تمام کتابهای صوتی با موضوع مینیمالیستی از نویسنده‌های مختلف در کتابراه را خریدم و نتیجه نگرفتم اما با این کتاب، تغییر کلا کردم. نویسنده هم برای من خیلی مهمه و بنظرم مارک رکلاو خیلی رهکارهای عملی مفیدی در همه کتابهاش ارائه میده. در این کتاب خیلی خوب، با توضیح معنی مینیمالیست شروع میکنه و از امتیازات مینیمالیست شدن میگه و حتی هدفگذاری درست را هم آموزش میده و بعد یاد میده که چطور باید ذهنیت مینیمالیستی ایجاد کنیم و اصلا چگونه به سبک خودمون مینیمالیسم شویم. تمام این مواردی که گفتم تا اواسط کتاب هست که من گوش کردم و انقدر هیجان گرفتم که شروع به نوشتن کردم و مطمئنم که تا آخر کتاب، کلی سورپرایز خواهم شد.
راوی هم بسیار عالی بیان میکنه و بر متن کاملا مسلط هست
Donya Gholiha
۱۴۰۳/۱/۳۱
بعد از خواندن کتاب" اول عاشق خودت باش " نویسنده تصمیم به خواندن کتابهای دیگر او از جمله" جذاب باش" کردم.
نویسنده در این کتاب نشان می‌دهد که کیفیت بر کمییت ارجحیت دارد. کمتر داشته باشید اما چیزهایی که دوست دارید را داشته باشید، زیرا وسایلی که به آن‌ها نیاز ندارید انرژی شما را تخلیه می‌کند. همچنین،
در این دنیای غیرقابل پیش‌بینی، داشتن وسایل کمتر به شما این آزادی را می‌دهد تا هر زمان که بخواهید نقل مکان کنید و در هر جایی که دوست دارید زندگی کنید. فقط چند چمدان ببندید، سفر کنید و به مکان بهتری بروید. نداشتن وابستگی به اشیا احساس سبکی، شادی و انرژی بیشتری به شما خواهد داد. با مینیمالیستی شدن و استفاده از اطلاعاتی که در این کتاب یاد می‌گیرید، در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.
آزاده ش
۱۴۰۲/۸/۱۶
مشوق خوبی برای کمتر خریدن کمتر جمع کردن هست. نتیجه این کمینه گرایی به قورت آرامش صرفه جپیی در وقت و تمرکز بیشتر و‌بهتر بر روی پروژه‌های زندگیتونه. برای من خیلی مفسد بود. فقط اغراق کردنش رو قبول ندارم واقعا ممکن نیست همه زندگیت رو توی یه چمدون بتونی جمع کنی و جالب هم نیست…
ابراهیم شاه محمدی
۱۴۰۲/۵/۲۴
خیلی خوب گفته مخصوصا برا افرادی مثل من که برای خرید و خرج کردن همیشه مشکل داریم و بی حساب خرج میکنیم😅
kavosi
۱۴۰۲/۴/۲۸
برای من خیلی مفید نبود، از جایی به بعد همش تکرار کتابهای انگیزشی شد، توضیحات هم در مورد مینیمال خیلی سطحی بود
داود میری
۱۴۰۲/۴/۳۰
کتاب نکته جدیدی واسه گفتن نداشت و به طور کلی یه جمع آوری نکات از سایر کتاب‌ها بود
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مینیمالیست شاد

برای دریافت کتاب صوتی مینیمالیست شاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.