معرفی و دانلود کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری

عکس جلد کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری

کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری نوشته آلیس شرتل مجموعه شعری داستانی درباره یک کامیون آبی است. این کامیون تا جایی که می‌تواند با همه مهربان است و به دیگران برای حل مشکلاتشان کمک می‌کند.

موضوع کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری چیست؟

کامیون کوچکی به اسم "آبی" که کارش انتقال میوه‌های باغ بود، با همه مهربانی می‌کرد و همه حیوانات باغ و مزرعه او را دوست داشتند. در یک روز بارانی که "آبی" از جاده می‌گذشت یک کمپرسی بداخلاق را دید که با سرعت از جاده می‌گذشت. او بدون اینکه به کسی سلام کند به همه دستور می‌داد از سر راهش کنار بروند. همین‌طور که کمپرسی مشغول راندن در جاده بارانی بود ناگهان در گل و لای بسیاری گیر می‌کند و نمی‌تواند حرکت کند. او که تا حالا با کسی ارتباط نگرفته و به کسی کمک نکرده، حالا خودش به کمک دیگران نیاز پیدا کرده است. به نظر شما "آبی" می‌تواند به این کمپرسی بداخلاق که در گل گیرکرده، کمک کند؟

کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری (Little Blue Truck) تصویرهای زیبایی دارد که روایتگر بخشی از داستان کتاب و به نوعی کامل‌کننده شعرهای آن هستند. در این اثر، داستان در قالب شعری بامزه به همراه نام‌آواهای مختلفی از قول حیوانات مزرعه و ماشین‌هایی که معمولاً در کار کشاورزی استفاده می‌شوند، بازگو می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که در داستان و اشعار این کتاب پنهان شده، تشویق کودکان به مهربانی با دیگران و کمک کردن به آن‌هاست.

کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری برای چه کسانی مناسب است؟

مربیان و والیدن با خواندن شعرهای این کتاب و انجام بازی‌هایی ساده با استفاده از نام آواهای متنوعی که در آن دیده می‌شود، می‌توانند باعث سرگرم شدن کودکان 3 تا 7 ساله شوند.

با آلیس شرتل بیشتر آشنا شویم:

او پیش از اینکه به نوشتن کتاب‌های کودکانه روی بیاورد، معلم مدرسه ابتدایی بوده است. آلیس شرتل (Alice Schertle) در دانشگاه کارولینای جنوبی تحصیل نموده و تا کنون بیش از 40 اثر منتشر کرده است که اکثرشان به صورت شعر هستند و موضوعات متنوعی را شامل می‌شوند.

در بخشی از کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری می‌خوانیم:

به کمپرسی
با بار سنگین
تو جاده می‌کرد
غرغر و هین هین
گفت دارم میام
با این همه بار
از سر راهم
زود برید کنار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری
نویسنده
مترجممهناز بهرامی، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات31
زبانفارسی
شابک978-600-8347-45-3
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری

مهدی عباسی
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
خوبه خیلی عالی ولی اگه اسم کوتاه تری داشت بهتر بود و یکم داستان بزرگانه تر باشه بهتر میشه
ح حسینی
۱۴۰۱/۹/۲۴
خیلی کتاب جالبی هست، ریتمیک زیبا
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری

برای دریافت کتاب نه مزرعه نه گاری، پس کامیون سواری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.