معرفی و دانلود کتاب جادوی کار پاره وقت: سود بردن بهتر است یا دستمزد گرفتن؟

عکس جلد کتاب جادوی کار پاره وقت: سود بردن بهتر است یا دستمزد گرفتن؟
قیمت:
۱۷۹۰۰ 8950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی کار پاره وقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی کار پاره وقت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی کار پاره وقت: سود بردن بهتر است یا دستمزد گرفتن؟

یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های دنیای کسب‌وکار جیم ران، در کتاب جادوی کار پاره وقت تلاش کرده است تا با آموزش فنون و تکنیک‌هایی بی‌نظیر شما را در مسیر دستیابی به موفقیت‌های بزرگ شغلی و شخصی قرار دهد. این کتاب از زمان انتشار، فروش بالایی داشته است.

درباره‌ی کتاب جادوی کار پاره وقت:

چیزی که اهمیت دارد، بهایی که برای خرید یک کتاب پرداخت می‌کنید نیست، بلکه بهایی‌ست که در صورت نخواندن کتاب پرداخت خواهید کرد. این سخن جیم ران در کتاب جادوی کار پاره وقت (Building your network marketing business) مطمئناً شما را به فکر فرو می‌برد.

بازاریابی شبکه‌ای یکی از اساسی‌ترین مسائلی است که در کتاب پیش رو در مورد آن صحبت می‌شود. موضوعی که نویسنده به آن لقب جادوی کار پاره‌وقت را داده و در طول سالیان گذشته، این حرفه در کشور ما بسیار پیشرفت کرده است.

در دنیای کنونی قوانین و مقررات زیادی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار قانونمند و درست به تصویب و اجرا رسیده است. هر چند این به آن معنا نیست که سودجویان دیگر در این حوزه فعالیت نمی‌کنند، با این حال با هوشیارتر شدن مردم و ایجاد بستر قانونی می‌شود گفت که این صنعت امروز در مسیر صحیح و مناسب خود قرار گرفته است.

کتاب جادوی کار پاره وقت دوازده گفتار از جیم ران است. او با زبان و لحنی بسیار روان و ساده تمام مسائلی را که در طی زندگی‌اش در ارتباط با بازاریابی شبکه‌ای آموخته است، به شما نیز یاد می‌دهد.

توصیه‌هایی که جیم ران در این اثر به شما ارائه می‌دهد، بسیار مفید و کاربردی هستند؛ به طوری که به آسانی می‌توانید آن‌ها را در زندگی شغلی‌تان به کار ببندید و حتی اثرگذاری آن را در زندگی و روابط شخصی‌تان ببینید. نویسنده در این کتاب از شما درخواست می‌کند که با دقت سخنانش را بخوانید و روزتان را با بهترین مهارت‌های خود آغاز کنید.

کتاب جادوی کار پاره وقت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در زمینه‌ی بازاریابی شبکه‌ای فعالیت می‌کنید و یا قصد دارید وارد این حرفه شوید، این کتاب را از دست ندهید.

با جیم ران بیشتر آشنا شویم:

او یکی از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین اساتید موفقیت در سال‌های اخیر است و هنوز آموزه‌هایش در صدر قرار دارند. جیم ران (Jim Rohn) به خاطر سخنرانی‌های برترش در سطح جهان موفق شد در سال 1985 برنده جایزه انجمن ملی سخنرانان CPAE شود. به علاوه در سال 2004 توانست جایزه استاد تأثیرگذار انجمن سخنرانان ملی را دریافت کند.

همچنین کارهای ران تأثیرِ مستقیمی بر آفرینش و گسترش افراد دیگری که در صنعت توسعه شخصی فعالیت داشتند، همچون: «آنتونی رابینز، مارک ویکتر هنسن، برایان تریسی و جک کنفیلد» داشت.

برخی از مهم‌ترین آثار او عبارتند از: «جادوی کار پاره وقت، پنج قطعه‌ی اصلی از پازل زندگی، هفت کلید طلایی ثروتمند شدن، معجزه در درون توست، دوازده ستون موفقیت، فصل‌های زندگی و فرزانگی»

جملات برگزیده‌ی کتاب جادوی کار پاره وقت:

- آرزوی آسان شدن مسایل را نکنید، بلکه سعی کنید شما بهتر شوید.
- هرگز از یک شغل، نباید توقع چه چیزی به دست می‌آورم را داشته باشید، بلکه باید به چه چیزی خواهم شد بیندیشید.
- زمانی که به شدت خواستار چیزی هستید، قطعاً راهی برای دستیابی به آن خواهید یافت.
- اگر ضرورت نباشد، اشتیاق ارزش خود را از دست خواهد داد.
- زمانی را به جمع‌بندی گذشته خود اختصاص دهید، سپس بر اساس تجربیاتتان طرحی را رسم کنید و از آن برای سرمایه‌گذاری آینده خویش بهره ببرید.
- به دنبال چالش‌های کمتر نباش، بلکه سعی کن دانشت را بیشتر کنید.
- برای خدمت به خلق راهی پیدا کن، خدمت به خلق باعث تعالی افرادی که به تعالی علاقه‌مندند، می‌شود.

در بخشی از کتاب جادوی کار پاره وقت می‌خوانیم:

به دیگران بیاموزید سزاوار زمان و توجهی که برایشان صرف می‌کنید باشند. به آن‌ها بیاموزید چگونه لایق تماس تلفنی شما باشند.

در ادامه کار تیمی را فرا گرفتم. دیدم 80% از افراد تنها 20% کارها را انجام می‌دهند، بنابراین شما با 20% از افراد می‌توانید به صورت فردی کار کنید و 80% از آن‌ها افرادی هستند که می‌توانید به صورت گروهی با آن‌ها کار کنید، اما همیشه قدرت یک گروه بسیار فوق‌العاده است.

کمک به دیگر مردم چیزی است که به عنوان یک حامی باید به آن توجه داشته باشید. می‌توانید به 1000 نفر کمک کنید، اما تنها سه نفر را می‌توانید روی پشت خود سوار کنید.

مطمئناً همه شما قبلاً تجربه این را داشته‌اید، حتی اگر زمان کمی در این شغل بودید، می‌بینید برخی می‌خواهند بر شما سوار شوند. به خاطر همین ما از این عبارت «از پشتم بپر پایین» استفاده می‌کنیم. پسری دید یکی روی پشتش سوار شده، به او گفت: ببینید، من ‌توانایی حمل تو را ندارم پس از پشتم بپر پایین.

با جثه‌ای که برخی از شما دارید می‌توانید یک نفر را بر پشت خود حمل کنید، اگر به اندازه کافی قوی باشید مثل کریم عبدالجبار یا چیزی در همین مایه‌ها، می‌توانید دو نفر را پشت خود سوار کنید اما مطمئناً نمی‌توانید سه نفر را حمل کنید.

زمانی که نوزادی به دنیا می‌آید، قرار نیست تا آخر عمر در آغوش یا بغل دیگران باشد. روزی باید از پاهایش استفاده کند. شما نیز روزی باید از بال‌های خود استفاده کنید. باید یک روز شروع کنید، حتی اگر با شکست مواجه شوید، باید تلاش کنید، چون نمی‌توانید تمام عمر سینه‌خیز راه بروید.

در کل توقع نداشته باشید از درخت گلابی، سیب برداشت کنید چون «گندم از گندم بروید جو ز جو». عادت داشتم تلاش کنم همه چیز را تغییر دهم. حتی اگر سیب‌ها را از درخت گلابی آویزان کنید، باز به شما کمکی نخواهد کرد و تلاش شما بی‌نتیجه خواهد ماند، چرا که گندم از گندم بروید جو ز جو. این چیزی بود که یاد گرفتم. شما نمی‌توانید دیگران را تغییر دهید، اما آن‌ها می‌توانند خود را تغییر دهند و این فوق‌العاده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی کار پاره وقت: سود بردن بهتر است یا دستمزد گرفتن؟
نویسنده
مترجممریم رزاقی
ناشر چاپیانتشارات گیوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات64
زبانفارسی
شابک978-600-451-827-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۹۰۰ 8950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی کار پاره وقت

رجبعلی شکراله زاده
۱۴۰۲/۶/۳۰
جیم ران دراین کتاب به نقش کارپار وقت اشاره می‌کنند و از تجربیات شخصی خودش و اشاره به یکسری مهارت های که در این مدت کسب کرده بود اشاره می‌کنند و می تواند راهنمای عملی برای افرادی باشد که به دنبال نتایج کارپاره وقت باشند درکل کتاب مفیدی می‌باشد
کوثر
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کوتاه و مختصر مفید به مطالب مهمی برای زندگی و شیوه کسب کار خوب پرداخته بوده ولی من تصور دیگه‌ای از کار پاره وقت و انواع اون داشتم که ایشون یعنی نویسنده کتاب فقط به بخش بازاریابی شبکه‌ای پرداخته بودند.
ولی در کل مطالب مفیدی داشت
رسول حسینی
۱۴۰۲/۶/۱۰
سلام و خدا قوت. ابتدا به جهت اپلیکیشن خوب و کارآمد، از کتاب راه سپاسگذارم بعد متاسفانه کتاب جادوی کار پاره وقت از فصل شش به فصل هشت منتهی شده در واقع بخشی از کتاب حذف شده لطفا اقدام و نتیجه رو عنایت بفرمایید.
فائزه
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
کتاب خوبی بود، اما من توقع چیز دیگه‌ای رو از کتاب داشتم، خیلی کوتاه بود. خوندنش خالی از لطف نیست، کتاب در مورد بازار یابی و فروش محصول هست، که چطور میشه تو زمینه بازاریابی موفق شد.
روژان دوستی
۱۴۰۲/۶/۱۲
کتاب فوق العاده‌ای هستش حتما مطالعه کنید برای کارآفرین موفق باشین حتما این کتاب رو تهیه ومطالعه کنید وازش دربرنامه وهدفتون استفاده کنید بی نظیره
شیرین دهقانی
۱۴۰۱/۷/۱۶
هرکلمه ازین کتاب رهنمون خاصی داشت برای من خیلی موثربودوتغییرودرخودم احساس کردم، پیشنهادمیکنم حتمابخونین
M M
۱۴۰۱/۵/۹
اگر واقعا بخوام بگم ارزش چندانی رو آدم اضافه نمیکنه و شاید چند نکته‌ی خوب از کتاب بشه در آورد در حد ۱ صفحه البته شاید برای من اینطور بوده باشه
با تشکر
قربانعلی خدایاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
معمولی
یک داستان متوسط
مبهم و کلی
برای انگیزه دادن خوب هست.
راهکار عملی ارائه نمی‌کند.
درباره فعالیت خود بسیار سربسته و مبهم حرف زده.
حمیده جهان
۱۴۰۱/۲/۱۵
بسیار عالی بود برای هر کسی لازمه که بخونه من خیلی از خواندنش لذت بردم انشالله بتونم راهکارهاش رو عملی کنم
reza mousavi
۱۴۰۲/۳/۲۷
کتاب بدی نیست موضوعاتی داره که قبلامیدونستم ولی برای اولین بار واقعا بهشون فکر کردم و توجهم رو جلب ‌کرد.
Dandelion
۱۴۰۱/۴/۲۹
نکات ساده و خوبی بود و کاربری بود ولی با توجه به نمونه، انتظار بیشتری داشتم که برآورده نشد‌ در کل ارزش خوندن رو داره.
حمید مرشدیان
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
اگر این کتاب رو آقای جیم ران نوشته پس نیاز به توضیح اضافه نداره. باید خوند.
موفق باشید
Afshar
۱۴۰۱/۵/۷
بهترین کتاب راهنما برای کسانی که می‌خواهند تجارت بازاریابی شه‌ای را بصورت حرفه‌ای و اصولی آغاز کنند
محمدمهدی ایرانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی عالی بود خیلی نکته‌ها داشت من خیلی ازش نکته برداری کردم کتاب کوتاهی بود زود تمومش کردم
عباس خسروی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
میتوانید با این کتاب ذهنیت هود را تغییر دهید، و دیگر دنبال کار سنتی نباشید
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب جادوی کار پاره وقت

برای دریافت کتاب جادوی کار پاره وقت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.