معرفی و دانلود کتاب پرزنتر حرفه‌ای

عکس جلد کتاب پرزنتر حرفه‌ای
قیمت:
24500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرزنتر حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرزنتر حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرزنتر حرفه‌ای

در کتاب پرزنتر حرفه‌ای، اندیشه‌ها و تجربیات ویژه و نوآورانه‌ی تیم سلز ارائه شده است که به شما برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای کمک می‌کند.

چه تازه‌ کار باشید، چه ماهر، تمام قسمت‌های کتاب پرزنتر حرفه‌ای (professional presenter) شامل مطالبی عملی است که برای هر شخصی که عزم خود را جزم کرده مفید واقع می‌شود. در بین نتورکرها و مربیان برتر جهان، بدون شک تیم سلز (Tim Sales) یکی از بهترین‌هاست؛ هم در شیوه زندگی و هم در روال کاری. وی را یکی از منطقی‌ترین و اخلاقی‌ترین نتورکرهای دنیا می‌دانند. او اعتقاد دارد که اگر اشخاص تجربه‌ی بدی از بازاریابی شبکه‌ای دارند و یا در آن به موفقیت نمی‌رسند به خاطر نبود آموزش یا خطا در آن است. همانگونه که خودتان بهتر می‌دانید، یادگیری باید دارای یک سیستم قابل تکثیر باشد و یادگیری‌های تیم سلز دارای این خاصیت هست. شاید بتوان سبب آن را در ارتشی بودن او پیدا کرد. او خلاقیت را در جانب نظم و ترتیب قرار می‌دهد تا بتواند یک سیستم خبره و کارساز بسازد. به عقیده او دعوت، پرزنت و یادگیری سه مؤلفه‌ی پر اهمیت بازاریابی شبکه‌ای یا چندسطحی هستند. اگرچه که هر سه از ارزش بالایی برخوردارند اما احتمالا بتوان پرزنت را پراهمیت‌ترین آن‌ها دانست. وقتی اشخاص، شناخت درستی از صنعت بازاریابی شبکه‌ای بیابند دیگر هیچ حرفه‌ی دیگری را به این اندازه سودمند و کارآمد نخواهند دید.

حال چه کار کنیم که این شناخت در افراد به وجود بیاید؟ بیشتر ما اشخاص را به هر شیوه‌ای که شده وارد این شغل کرده و از آن‌ها می‌خواهیم دوام بیاورند تا سرانجام با گذشت زمان، روزی به فایده‌های غیرقابل انکار این شغل پی ببرند. شوربختانه تا آن روز معجزه‌آسا بیاید، تعدادی از این اشخاص می‌روند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نمی‌کنند. این به این معنی است که ریزشی که خود ما باعث آن هستیم.

پرزنت تیم سلز از این منظر خوب است که او مفهوم تجارت، اهرم و این صنعت را به‌ طور خلاصه و سودمند و به راه و روشی شرح می‌دهد که در آخر، مخاطب شما کمترین ایراد را مطرح کرده و با شناخت حقیقی وارد این شغل می‌شود. چنین همکارانی در آینده وقت و انرژی کمتری از شما گرفته و استفاده بالاتری خواهند داشت. آیا داشتن گروهی از چنین نتورکرهای مؤثر، آرزوی هر لیدری نیست؟

در شرایط اکنون، گرایشی در صنعت نتورک مارکتینگ ایران در حال تشکیل است . اشخاصی که در نخستین این گرایش حضور داشته باشند، بالاترین سود را از آن به دست خواهند آورد. گرایشی که حاوی فروش حقیقی به مشتریان خارج از شبکه از راه طرح میهمانی (پارتی پلن)، استقبال از آموزش‌های به‌ روز جهان، حضور در وبینارهای غیر رایگان نتورکرهای مطرح دنیا، دگرگونی نمونه‌های ذهنی در لیدرها، دعوت و پرزنت به‌ شیوه سالم و به‌ دور از جوگیری‌ها و ترفندهای هرمی، و راستگویی در گفتار و رفتار است که مژده آینده‌ای درخشان را برای این صنعت در مملکت‌مان می‌دهد.

تیم سلز (Tim Sales) در شهر کوچکی در ایالت تنسی به دنیا آمد. پس از دبیرستان به ارتش رفت و در جوخه‌ی کشف و خنثی‌سازی بمب‌های زیرآبی کار ‌کرد. بعد از 9 سال تصمیم گرفت کاری برای اوضاع اقتصادی‌اش بکند اما هیچ تجربه و تحصیلاتی در حوزه تجارت نداشت. او به یک آگهی در صفحه‌ی بازاریابی و فروش روزنامه واشنگتن پست جواب داد و وارد صنعت بازاریابی شبکه‌ای شد.

دو سال به‌ شکل پاره‌وقت کار کرد تا در آخر توانست از ارتش بیرون آمده و این تجارت را تمام‌ وقت ادامه دهد. در حال حاضر فروش تیم او بیش از 20 میلیون دلار در سال بوده و تیمش در بیش از 30 کشور جهان فعالیت می‌کنند.

او به شیوه‌ی خاصی در ارتش آموزش دیده بود. در این مدل آموزش باید خودت را به اثبات برسانی که می‌توانی انجامش بدهی، قبل از اینکه مأموریتی به تو بدهند. تیم در آغاز کار بازاریابی‌اش در جلسات آموزشی شرکت کرد و تعجب می‌کرد که از آموزش حقیقی خبری نیست. بدین سبب خودش وارد کار شده و آموزش‌هایی واقعی برای تجارتش طراحی و آماده کرد.

تیم اعتقاد دارد که صنعت بازاریابی شبکه‌ای با سوء‌تفاهم‌های فراوانی در جامعه دست و پنجه نرم می‌کند. او می‌خواهد تک تک افراد جامعه این صنعت را درک کرده و آن را صنعتی درجه یک بدانند. او بیان می‌کند اگر مربیان را به گونه‌ی مؤثری تربیت کنید، در آخر می‌توانید درجه یک زندگی کنید. او با همسر و فرزندش زندگی شاد و ثروتمندانه‌ای دارند. او از طرفداران حفظ محیط زیست نیز هست.

در بخشی از کتاب پرزنتر حرفه‌ای می‌خوانید:

حجم صدا: این تکنیکی مشخص و شاید اولین روشی باشد که برای کاهش و افزایش جسارت کلام استفاده می‌شود. اگر مادرتان بخواهد شما را از خیلی جدی بودن خود آگاه کند، صدایش را بالا می‌برد. اگر خیلی بلند صحبت کنید یعنی جسارت افسار گسیخته. در مقابل، اگر صدایتان آنقدر کم و ضعیف باشد که مخاطب آن را نشنود، این یعنی عدم جسارت. هیچ‌یک از این دو مطلوب نیستند. حجم صدای مطلوب یعنی تقریبا هم‌سطح حجم صدای مخاطب.

زبان بدن: این مورد شامل حالات بدن، حرکات، نحوه‌ی ایستادن یا نشستن می‌شود. هرچه فاصله‌ی فیزیکی شما با مخاطب کمتر بشود، به‌ نظر آن‌ها سماجت بیشتری دارید. عکس این هم صادق است. هرچه دورتر بایستید، سماجت کمتری دارید. اگر رو در روی مخاطب قرار بگیرید به نظر کمی تهاجمی می‌آید. حال اگر کمی زاویه بدن‌تان را کج کنید، شرایط بهتر می‌شود. همینطور وقتی روبه‌روی او نشسته باشید، اگر به جلو خم شوید، حالت جسارت کلام زیادی را نشان می‌دهید. اگر هنگام حرف زدن، دست و بدن‌تان را زیاد تکان ‌دهید، یعنی جسارت بیشتری دارید. در مقابل اگر دست‌تان روی پای‌تان قرار داشته یا توی جیب‌تان باشد، یعنی از شهامت بیان کمتری برخوردار هستید. نحوه‌ی لباس پوشیدن شما نیز نشانگر سطح ابرازگری شماست. اگر کت قرمز بپوشید، مدعی‌تر از حالتی به نظر می‌رسید که کت با رنگ ملایم به تن داشته باشید. کت مشکی، جسارت بیشتری را نشان می‌دهد تا کت قهوه‌ای. همگی این‌ها بخشی از زبان بدن شما هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
درباره‌ی نویسنده
مقدمه
پرزنت چیست؟
10 ویژگی ارتباط‌سازی
مقدمه‌ای بر فرمول پرزنت
اهمیت گام سنجش
بهترین محتوی، قالب، محل، پرزنتِر و زمان برای پرزنت
ارائه‌ی پرزنت
مقدمه‌ای بر پرزنت تک ‌به ‌تکِ بازاریابی شبکه‌ای
پرزنت تک‌ به‌ تک
پاسخ‌گویی به ایرادها (آبجِکشن‌ها)
از همین مترجم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرزنتر حرفه‌ای
نویسنده
مترجمنیما عربشاهی
ناشر چاپیانتشارات بیان روشن
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-622-6717-00-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
24500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرزنتر حرفه‌ای

Mojtaba Bagherian
۱۴۰۲/۳/۲۰
کتاب بسیار مفیدی بود برای تبدیل شدن به یک پرزنتر حرفه ای. متشکرم از جناب تیم سیلز و مترجم محترم آقای عربشاهی. فقط من متوجه نشدم که گام‌های دعوت رو آیا باید تو پرزنت دوباره تکرار کنم یا خیر؟
نیما طروفی
۱۳۹۹/۵/۱۲
کتاب مفید و بسیار عاالی برای کسانی که تازه وارد شغل والای نتورک مارکتینگ شدند وباعث رشدشون میشه و به راحتی پرزنت هاشون ورودی میشه
سپیده Majnouni
۱۳۹۸/۹/۲۸
کتابی ست که هر نتورکر باید بخواند و بسیار ادبیات بومی‌ای دارد که برای فرهنگ ما نیز قابل درک و فهم است.
علی کوچکی
۱۴۰۱/۳/۱۳
این کتاب در مورد پرزت میگه
طرح، شرکت، محصول، پلن شرکت و خیلی کامل و جامع عالی بود
OMID GHABEZI
۱۴۰۰/۷/۲۴
اصلا یه کتاب فوق العاده‌ای هست که نکات خیلی مهم و کاربردی رو میگه
حتما بخونید نتورک‌های عزیز
سعیده عقیقی
۱۴۰۰/۶/۴
قبل از خواندن این کتاب در تاریکی محض بودم واقعا
ممنون از تیم ساز ممنون از کتابراه
سحر روحبخش
۱۴۰۰/۱/۱۶
هر نتورکری و هر فروشنده‌ای اگه این کتاب و کامل بخونه و عمل کنه واقعا تغییری عجیبی تو زندگیش رخ میده
amir tedy
۱۳۹۹/۸/۷
برای کسانی که در کار کسب و کار و بازاریابی هستند عالیه
حسین عدالتیان
۱۳۹۹/۶/۲۰
سلام
این کتاب رو باید کسی بخونه که حد اقل ده تا پرزنت کرده. منطق مطالب رو ورودی اولیه درک نمی‌کنه.
اسدالله پناهی
۱۳۹۸/۱۱/۵
کتابی بسیار عالی برای کسانی که علاقه به یادگیری رشد فروش دارند
حسن مرزونی
۱۴۰۱/۴/۲۵
کتاب خوبیه برای پرزنت البته معمولی هست و خیلی حرفه‌ای برای ایران نیست،
علی اصغر نوری
۱۴۰۱/۲/۱۷
نویسنده کتاب متخصص بوده
مترجم هم خبره بوده
در مجموع خوب بود
محمدمهدی ایرانی
۱۴۰۰/۱۱/۵
تیم سیلز دو تا کتاب نوشته هردو عالی فوق العاده و کاربردی هستن
مینا دهقانیان
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
بهترین کتاب برای حرفه‌ای شدن به همه پیشنهاد میکنم
Reza Tehrani
۱۳۹۹/۳/۴
عالی برای یک نتورگر قوی تبدیل شدن
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه کتاب پرزنتر حرفه‌ای

برای دریافت کتاب پرزنتر حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.