معرفی و دانلود کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم

عکس جلد کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم

کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم نوشته‌ی کیت شرایتر، با ارائه‌ی روش‌های سودمند به شما می‌آموزد که بازاریابی شبکه‌ای تنها حرفه‌ی موجود در جهان نیست، اما با به کارگیری آن علاوه بر آزادی مالی، وقت و زمان لذت بردن از آن را هم خواهید داشت.

بازاریابی شبکه‌ای دقیقاً چیزی را که ما دوست‌داریم پیشنهاد و تبلیغ می‌کند. در کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم (Why You Need to Start Network Marketing: How to Remove Risk and Have a Better Life) در می‌یابیم که همه افراد هر روز بازاریابی شبکه‌ای می‌کنند فقط بعضی‌ها پولی بابت این کارشان دریات نمی‌کنند. برای مثال ما به دیگران پیشنهاد می‌کنیم که به فلان رستوران بروند، به فلان آلبوم موسیقی گوش بدهند، فلان فیلم را ببینند، برای خرید به فلان‌جا بروند، و حتی برای تفریح و مسافرت به فلان شهر و فلان شهر یا روستا بروند. زیرا پیشنهاد دادن و تبلیغ کردن در خونه ماست.

از نظر کیت شرایتر (Keith Schreiter)، ذات انسان در این است که پیشنهاد بدهد بنابراین ما همیشه و هر روز مشغول بازاریابی هستیم و می‌توانیم از این راه کسب درآمد داشته باشیم یا اینکه آن را به صورت رایگان انجام دهیم انتخاب با خود ماست. او این کتاب را به تمام بازاریابان شبکه‌ای دنیا تقدیم کرده‌ است.

در بخشی از کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای می‌خوانیم:

قسط و قبض برای ما آشنا هستند. قبض برق، قبض گاز، قبض آب، قبض تلفن، قسط مسکن، قسط خودرو، و غیره. این قبض‌ها همیشه برای ما می‌آیند، ماه به ماه.

حالا درآمد مازاد چیست؟

درآمد مازاد پولی است که هر ماه قبل از بلند شدن از رختخواب به حساب شما واریز می‌شود.

اِلویس پرِسلی نمونه‌ی اعلا از درآمد مازاد است. درآمد مازاد اِلویس از املاکش به‌مراتب بیشتر از زمانی است که به کار خوانندگی و بازیگری مشغول بود.

درآمد مازاد متضاد قبض ثابت است. این پولی است که ماه‌به‌ماه وارد حساب ما می‌شود. درآمد مازاد یعنی ما کاری را یک بار انجام می‌دهیم و بعد بارها بابت انجام آن کار پول می‌گیریم.

برای مثال، ما یک مشتری را به یک شرکت معرفی می‌کنیم. هر ماه که آن مشتری خرید می‌کند، مبلغی به ما داده می‌شود. خیلی ساده است، و منبع درآمد خیلی خوبی است برای جبران کردن قسط و قبض‌های ثابت.

دوست دارید که هر ماه مبلغ مازادی به حساب‌تان واریز شود تا با آن بتوانید قسط و قبض‌های ثابت خود را بپردازید؟

معنایش این است که ما می‌توانیم این درآمد را برای خودمان خرج کنیم! هیجان‌انگیز است؟ بله!

این وضعیت را با حالت افسردگی اکثر مردم مقایسه کنید. هر ماه آن‌ها ساعت‌های طولانی به دور از خانواده‌ی خود کار می‌کنند. وقتی حقوق‌شان را می‌گیرند، باید خرج قسط‌ها و قبض‌های‌شان کنند و عملاً پولی برای خودشان نمی‌ماند. تعجبی ندارد که مردم افسرده هستند. آن‌ها همه‌ی عمرشان را کار می‌کنند. و همه‌ی درآمدشان نصیب دیگران می‌شود. غم‌انگیز است.

بازاریابی شبکه‌ای به ما کمک می‌کند که در زندگی جلو بیفتیم. چون با درآمدی که از این حرفه به دست می‌آوریم هم می‌توانیم همه‌ی قسط‌ها و قبض‌های‌مان را بدهیم و هم، دست آخر، پول بیشتری برای خودمان باقی می‌ماند.

فهرست مطالب کتاب

باورنکردنی... اما واقعی
بابت کاری که همیشه انجام می‌دادیم پول می‌گیریم
درآمد مازاد و قبض‌های ثابت
چرا بازاریابی شبکه‌ای جواب می‌دهد؟
چرا مشاغل با زندگی ما تداخل دارند؟
امنیت شغلی تمام شده
آیا بازاریابی شبکه‌ای تضمین‌شده است؟
یک خبر خوب و یک خبر بد
احتمال دارد در آینده موقتاً شکست بخورم؟
چرا اکثر مردم بی‌پول هستند؟
فهم ثروت
چرا باید کاری را که می‌کنیم دوست داشته باشیم؟
اگر می‌توانیم یک داستان تعریف کنیم، پس می‌توانیم بازاریابی شبکه‌ای کار کنیم!
با عزم جزم دست به کار می‌شویم
قدم اول را چطور برداریم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
ناشر چاپیانتشارات رخداد کویر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-95579-4-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم

ویول
۱۴۰۲/۷/۱۴
کتاب بسیار کاربردی است، بخصوص در زمینه کسب و کارهای اینترنتی واینکه با تغییر و تحول جهان کسب و کارهای سنتی بالاجبار جایشان را به کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی می‌دهند امروزه ما در عصر ارتباطات قرار داریم وبه سمت عصر آگاهی در حرکت هستیم.
کتاب دید برنده برنده را در زمینه تجارت به خواننده القا با و
می‌کند. از بین رفتن واسطه‌ها دلالان هم مصرف کننده برنده است زیرا محصول راحت‌تر به دستش می‌رسد و هم تولید کننده که می‌تواند بیشتر روی کیفیت کالا سرمایه گذاری کند. این کتاب نه تنها در زمینه تجاری بسیار راهنمای خوبیست در جهت موفقیت بلکه نگرش انسان را برای آینده تجارت و کار آفرینی وسعت می‌بخشد.
Mahdi Vahedi
۱۳۹۸/۸/۲۶
نکات مثبت زیادی در این کتاب هست که الفبای این کار را در اختیار افراد بازاریاب قرار میدهد، بنظر من برای تمامی افراد بازاریاب حداقل 2 بار خواندن این کتاب لازمه و با آموزهه‌های این کتاب کسب در آمد، فروش، تیم سازی سهل و زندگی خیلی شیرین تر خواهد بود... مگر برای هر کاری ابزاری نیاز نیست؟؟؟
هستی خاتمی
۱۴۰۰/۵/۶
کتاب خیلی جامع و کاملیه و ابهامات رو کاملا برطرف میکنه, فوق انگیزشی برای آماتورایی ک اول راهن و تردید زیادی دارن برای کسب وکار.. یه جورایی اون فوت آخر کوزه گری رو ب آدم یاد میده,, توصیه میکنم حتما مطالعه کنیددوستان
مینا امیری نژاد
۱۴۰۲/۶/۲۹
سلام خدا قوت بنظر من کتاب‌های از این دست برای هر کسی که به وارد جدی کار کنه، محرکه خوبیه شاید در ابتدا ما بگیم که ما نمی‌توانیم اینجور که در کتاب گفته کار رو معرفی، دعوت و... انجام دهیم ولی با کمی تامل میتونیم بومی سازی کنیم
حمیدرضا محمدی
۱۴۰۲/۵/۳۰
یک کتابچه عالی هست که بصورت مفید و خلاصه موارد مهمی رو مطرح میکنه و میگه چرا باید در شرایط امروزی بازاریابی شبکه‌ای رو انتخاب کنیم در قسمتی از کتاب ذهنیت کارمندی و کارآفرینی رو مقایسه میکنه که بسیار جالب هست. توصیه میکنم به نتورکرا
محمد نجمی زاده
۱۴۰۲/۶/۴
تنها راه نجات ایران و ایرانی تو این برهه از زمان فقط بازاریابی شبکه‌ای و بس و این کتاب یک کتاب جامع در مورد بازاریابی و راه‌های موندگار در این تجارت بینظیره...
فائضه تنومند
۱۴۰۲/۵/۲۵
نوع بیان و نوشتار کتاب بسیار ساده و روان بود و واقعا مفهوم را به راحتی انتقال می‌داد. از نظر کم بودن صفحات هم خیلی مختصر و جامع بود. مثال‌ها بسیار خوب بودند.
Elnaz Bagheri
۱۳۹۹/۲/۲۵
خیلی جالبه کتابش، دید مثبتی به آدم میده. کتابی هست ک نتورکرها باید بخونن. یعنی لازمه ک بخونن و بدونن.
فرزانه فومنی
۱۳۹۹/۸/۵
کتاب بی نظیریه تمام فوت و فن‌های درست نتورک کار کردن رو بهتون یاد میده پیشنهاد می‌کنم حتتتما بخونیدش
سعید لطفعلی پور
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
خیلی ساده و به صورت مویرگی هم بازاریابی شبکه‌ای را توضیح می‌دهد هم تشویق به تغییر در نگرش و افکار را آموزش می‌دهد
سهیلا افضلی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عالی بود، منکه بازاریابی شبکه‌ای کارمیکنم دوبارخوندم وبه نظرم کتابی هست که همه باید حداقل یک بار با دقت بخونن.
sh saeid khan
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
دید خوبی نسبت به نتورک هم برای نتورکرها هم برای کسانی که از نتورک شناختی ندارن، داره
زنان هدفمند
۱۳۹۸/۶/۲۸
اولین کتابی که همه‌ی بازاریابان یا کسانی که میخوان وارد بازاریابی شوند باید بخوانند
علی قربانی
۱۳۹۸/۶/۱۹
کتابی ساده برای کسانی که چیزی راجع به این صنعت نمیدونن یا تازه وارد شده اند
Tahere Jafari
۱۳۹۸/۶/۸
بهترین فرصت شغلی ایرانه. بیشتر راجبش تحقیق کنید تا بهتر دریابیدش عزیزان
مشاهده همه نظرات 66

راهنمای مطالعه کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم

برای دریافت کتاب چرا بازاریابی شبکه‌ای؟ چطور یک زندگی بهتر با ریسک کمتر داشته باشیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.