معرفی و دانلود کتاب جاسوسان شهر

عکس جلد کتاب جاسوسان شهر
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جاسوسان شهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جاسوسان شهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جاسوسان شهر

کتاب جاسوسان شهر، اولین جلد از یک مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز نوشته‌ی جیمز پونتی است. این مجموعه‌ی برنده‌ی جایزه‌ی ادگار، داستان گروه نوجوان جاسوسی را روایت می‌کند که عمده‌ی ماجراجویی‌های بین‌المللی آن‌ها در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. جاسوسان شهر کتابی هیجان‌انگیز، مملو از فرهنگ‌های مختلف و جزو پرفروش‌ و محبوب‌ترین رمان‌های نوجوان با ژانر اکشن محسوب می‌شود.

درباره‌ی کتاب جاسوسان شهر:

کتاب جاسوسان شهر (City Spies) از این مجموعه‌ی هیجان‌انگیز جیمز پونتی (James Ponti)، قصه‌ی ماجراجویی‌های پنج نوجوان از سراسر جهان را روایت می‌کند که هرکدام مهارت‌های حرفه‌ای مخصوص به خود را دارند و همگی برای آژانس مخفی M16 زیر نظر یک جاسوس بریتانیایی کار می‌کنند. پنج نوجوانی که احساس می‌کنند توسط جهان به فراموشی سپرده شده‌اند، مشغول به هک کردن و شکستن قانون‌ها می‌شوند و تلاش می‌کنند تا با جرم و جنایت به شیوه‌ی خودشان مبارزه کنند. این مجموعه از جیمز پونتی، ماجراجویی خطرناک و جذابی در سراسر دنیاست که جلد اول آن در نیویورک رقم می‌خورد. این داستان مخلوطی از طنز، هیجان و غنی از احساسات خالصانه و عمیق است که با پس‌زمینه‌ای از مکان‌های عجیب و غریب، دیدنی و نمادین تکمیل می‌شود.

داستان کتاب جاسوسان شهر، شامل یک تیم متنوع از بچه‌های یتیم است که نام هر یک از آن‌ها، اسم شهری است که از آنجا آمده‌اند و همگی زیرنظر یک جاسوس خوش‌پوش و حرفه‌ای انگلیسی مشغول به کار شده‌اند. در جلد اول این مجموعه که هم‌اکنون پیش روی شماست، شخصیت اصلی داستان دختر هکری به نام سارا است. او که تنها 12 سال دارد، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های لازم برای یک آژانس جاسوسی را برای تیم به ارمغان می‌آورد. جیمز پونتی با تکیه بر صحنه‌های کوتاه و متمایز، مملو از دیالوگ‌های متفاوت، دیدگاه‌های متعدد و مکان‌های مختلف در شهرهای پرزرق‌وبرق جهانی، به وضوح از حرفه‌ی خود به عنوان یک تهیه‌کننده‌ی تلویزیونی استفاده کرده و به نوعی سینما را به کتاب‌هایش می‌آورد.

قهرمانان کتاب جاسوسان شهر در این جلد از داستان به دنبال خنثی کردن یک نقشه‌ی شیطانی هستند و این گروه نخبه از جاسوسان در عین تقویت مهارت‌های خود با چالش‌های بسیار خطرناکی روبه‌رو می‌شوند که آن‌ها را متوجه این حقیقت می‌کند که نجات دادن دنیا، هیچوقت کار آسانی نبوده است. این کتاب داستان تلاش‌های هیجان‌انگیز و چالش‌های سارای 12 ساله است تا در عین هماهنگ شدن با تیم و موقعیت جدیدش، نقشه‌های شرورانه در مقیاس جهانی را خنثی کند. جیمز پونتی، داستان‌های ساده‌ی دزدی و جاسوسی را با کمی از داستان‌های جیمز باند و هری پاتر مخلوط کرده و خواننده را به سفری خطرناک و در عین حال مملو از احساسات دوستانه و عمیق می‌برد.

انتشارات کوله‌پشتی کتاب جاسوسان شهر را با ترجمه‌ی روان مریم کمانی منتشر و به چاپ رسانیده است.

درباره‌ی مجموعه شهرهای جاسوس

شهرهای جاسوس یک مجموعه کتاب رازآلود، جاسوسی و ماجراجویانه است که جیمز پانتی آن را به نگارش درآورده است. او جلد اول مجموعه را در سال 2020 منتشر کرد. قهرمان کتاب‌های او بچه‌هایی هستند که بر سختی‌های زندگی‌شان غلبه کرده‌اند و در حال پیدا کردن نقاط قوت خود هستند. این پنج کودک از سراسر دنیا در کنار هم جمع شده‌اند تا به جاسوسانی واقعی تبدیل شوند.

جوایز و افتخارات کتاب شهرهای جاسوس 1: ویروس کشنده

  • کتاب پرفروش نیویورک تایمز در بخش کودکان
  • نامزد جایزه‌ی مود هارت لاولِیس
  • قرار گرفتن در لیست جایزه‌ی کنتاکی بلوگرَس
  • برنده‌ی جایزه‌ی انجمن صنفی کتابخانه‌ی نوجوانان (JLG)
  • کتاب انتخابی گروه کتابخوانی GMA3 (Good Morning America)
  • کتاب منتخب فروشگاه بارنز و نوبل
  • قرار گرفتن در لیست بهترین کتاب‌های کتابخانه‌ی عمومی نیویورک در سال 2020
  • بهترین کتاب کودک و نوجوان به انتخاب سایت parents در سال 2020
  • نامزد جایزه‌ی کتاب کودک ماساچوست
  • نامزد جایزه‌ی کتاب ویرجینیا
  • نامزد جایزه‌ی کتاب مدارس متوسطه‌ی رود آیلند
  • نامزد جایزه‌ی خوانندگان نوجوان نوادا

کتاب جاسوسان شهر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب جاسوسان شهر نوشته‌ی جیمز پونتی برای تمام خوانندگان کودک و نوجوانی که به ماجراجویی و داستان‌های هیجان‌انگیز علاقمند هستند، مناسب است. این کتاب با در بر گرفتن شخصیت‌هایی متنوع از سراسر دنیا، با رنگ پوست و نژادهای مختلف، و همچنین شخصیت‌هایی متنوع و کاملا متفاوت از یکدیگر، این امکان را برای مخاطب خود فراهم می‌کند تا با هر سن و موقعیت جغرافیایی‌ای از این کتاب نهایت لذت را ببرد. بسیاری از نوجوانان و خوانندگان جوان این مجموعه، خود را در شخصیت‌های کتاب دیده و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، بنابراین کتاب جاسوسان شهر، برای تمام افراد علاقمند به این ژانر انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب جاسوسان شهر می‌خوانیم

مادر برای پاریس چند دست لباس و یک کاپشن خرید و جوری برنامه‌ریزی کرد که تا زمانی که با آن پسربچه در آن ساختمان است هم جان او کاملاً در امان باشد و هم چنان غذاهای خوبی بخورد که به عمرش ندیده باشد. اگر هم وقت می‌شد، با هم چند دست شطرنج بازی می‌کردند. گرچه بخشی از توافقی که کرده بودند این بود که پاریس حق نداشت به‌هیچ‌عنوان نزدیک کارخانه شود اما این قانونی بود که پسربچه زیاد به آن پایبند نبود و هر روز بعدازظهر، بعد از غروب آفتاب، بی‌سروصدا به آن جا برمی‌گشت تا از کارهای دوست جدیدش سردرآورد. یک شب که مادر داشت جعبه‌های چوبی را از پشت یک کامیون درحال حرکت برمی‌داشت، پاریس همه‌چیز را دید. یک‌بار دیگر هم مادر را درحال نصب دوربین مخفی دید. اگرچه نمی‌توانست از نقشۀ مرد انگلیسی سردربیاورد اما حس کنجکاوی‌اش بسیار تحریک شده بود. هفته‌ها گذشت اما پاریس کسی را آن حوالی ندید. تا اینکه یک شب دو مرسدس‌بنز را دید که نزدیک کارخانه پارک شده بود. آن شب برف سبکی آمده بود و موتور یکی از ماشین‌ها داشت کار می‌کرد. پاریس ابتدا فکر کرد کسی داخل ماشین است که بخاری ماشین را روشن کرده ولی چون شیشه‌ها بخار گرفته بود، نمی‌توانست داخل را ببیند.

پاریس نزدیک‌تر شد و پشت کامیونی که همان‌جا رها شده بود، پنهان شد. کمی بعد، صدای چند نفر را شنید که از ساختمان خارج می‌شدند. بنابراین، فوراً به زیر کامیون پناه برد تا بهتر بتواند آن‌ها را زیر نظر بگیرد. سه مرد و یک زن را آن جا دید اما اثری از مادر نبود. یکی از آن‌ها تفنگ داشت و مدام این‌طرف و آن‌طرف جاده را نگاه می‌کرد تا مطمئن شود خطری تهدیدشان نمی‌کند. دو نفر دیگر هم یک جعبۀ باریک چوبی را با خود حمل کردند و پشت یکی از کامیون‌ها گذاشتند. در همین لحظه، مرد دیگری از یکی از ماشین‌ها پیاده شد و با عصبانیت شروع به فریاد زدن سر بقیۀ افراد کرد. او کچل بود، ریش‌های خاکستری داشت و عینکی با قاب سیمی روی چشمانش زده بود. پاریس از آن فاصله نمی‌توانست بفهمد به چه زبانی حرف می‌زنند، به‌همین‌دلیل نزدیک‌تر شد تا بهتر بتواند صدایشان را بشنود.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
1. مردی که همه او را مادر صدا می‌زدند
2. مدرسۀ کرانچم‌هال
3. بروکلین
4. امتحان آلفا
5. عملیات آب‌نبات
6. هیئت خوش‌آمدگویی
7. نظریۀ هرج‌ومرج
8. انبار کاه
9. مزرعه
10. شام
11. سیدنی
12. آموزش‌های اولیه
13. عملیات ویلی‌ونکا
14. شارلوت
15. XUHET
16. شرکت لون اسلاتر
17. خیابان گلدفینگر
18. لافانتوم
19. قطار تندرو
20. رجی حواس‌جمع
21. ساختمان المپیوس
22. سه خواهر
23. اسگارد
24. سرداب
25. حرکت رو به جلو
26. باران‌سازها
27. ساختمان دادسرا
28. هک
29. کلکسیونر سینکلر
30. مأمور بخش حراست اسگارد
31. برج ایفل
32. گردهمایی
33. تغییر نقشه
34. بالارفتن از دیوار
35. مهمان‌سرای سه‌شیر
36. سفارت
37. گوی برفی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جاسوسان شهر
نویسنده
مترجممریم کمانی
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات327
زبانفارسی
شابک978-600-461-548-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جاسوسان شهر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جاسوسان شهر

برای دریافت کتاب جاسوسان شهر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.