معرفی و دانلود کتاب جسارت ابراز وجود

عکس جلد کتاب جسارت ابراز وجود
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جسارت ابراز وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جسارت ابراز وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جسارت ابراز وجود

یکی از پرفروش‌ترین‌ آثار مدیریت روابط... کتاب جسارت ابراز وجود نوشته‌ی ماکس ایگرت راهنمایی برای اظهار عقاید، باورها و منافع شخصی‌ای است که تا امروز به هر دلیل آن‌ها را از دیگران پنهان نگه‌ داشته‌اید. این اثر کاربردی شیوه‌ی صحیح خودابرازگری را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید روابطی سالم در محل کار و روابطتان تجربه کنید.

درباره‌ی کتاب جسارت ابراز وجود

جسارت یکی از موردسوتفاهم‌ترین واژه‌های دنیاست. بسیاری ممکن است خشونت دیگری را به حساب جسور بودن او بگذارند، بعضی رفتار سرد و خشک را با این ویژگی یکی می دانند و عده‌ای معتقدند باید به تمام خواسته‌های دیگران نه بگویند. باید گفت معنی صحیح این کلمه توان ابراز نظر واقعی شماست. اگر طبق آنچه می‌اندیشید، عمل می‌کنید و در این راه مرتکب انفعال یا پرخاشگری نمی‌شوید، می‌توانید خودتان را فردی جسور بدانید. اما چنانچه در تشخیص این سه ویژگی اخلاقی از یکدیگر دچار مشکل هستید، شاید لازم است کتاب جسارت ابراز وجود (Assertiveness Pocketbook) از ماکس ایگرت را بخوانید!

با مطالعه‌ی این اثر چه چیزی را به دست می‌آورید؟ شرحی دقیق از چگونگی اثر باور بر رفتار، دلایل رفتار غیرقاطعانه، ریشه‌یابی رفتار پرخاشگرانه/منفعلانه و روش مناسب برخورد با افرادی که تعبیری اشتباه از ابراز نظر دارند. نتیجه‌ی رسیدن به این آگاهی و انجام تمرین‌ها، انتخاب راهی صحیح برای اظهار حقیقت وجودی شماست. شایان ذکر است که در پایان آموزش‌های ایگرت به آزادی فردی بیشتری دست خواهید یافت و با تداوم عملی کردن نکات ذکرشده، سلامت روانی‌تان را نیز بهبود خواهید بخشید.

کتاب جسارت ابراز وجود مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این اثر به علاقه‌مندان کتاب‌های آموزش روابط اجتماعی و همچنین خودسازی پیشنهاد می‌شود. اگر می‌خواهید مهارت قاطعیت را درونتان پرورش دهید، خود را مخاطب کتاب جسارت ابراز وجود بدانید.

با ماکس ایگرت بیشتر آشنا شویم

ماکس ایگرت (Max A Eggert) یک روان‌شناس سازمانی است که به افراد کمک می‌کند حداکثر توانایی‌های خود را به فعلیت برسانند. او علاوه بر این حرفه، با شرکت‌های متعددی به‌عنوان مربی و استراتژیست همکاری دارد و رسانه‌های اروپایی مصاحبه‌های متعددی با او انجام داده‌اند.

در بخشی از کتاب جسارت ابراز وجود می‌خوانیم

تصمیم خود را عوض کنید: شما حق دارید نظر و عقیده خود را تغییر دهید. مدتی قبل، یک خبرنگار تلویزیون با حالتی بسیار تهاجمی، یکی از وزرای کابینه را به چالش کشید. او زمانی عضوی فعال در حزب کمونیست بود. وزیر، بعد از چند لحظه تأمل پاسخ داد: «بله، کاملا درست است. این سخن من بوده است و قبل از آن من به پدر مقدس ایمان داشتم». تغییر، یعنی رشد و پیشرفت. باید خودتان، ایده‌ها و ارزش‌هایتان را به چالش بکشید. تغییر غیرقابل اجتناب است.

تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا خود را قاطعانه ابراز کنید یا نه: شما حق دارید خودتان انتخاب کنید.

در هر موقعیتی و هنگام مواجهه با دیگران می‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیز‌ی برای شما بهتر است و مطابق آن رفتار کنید. گاهی اوقات این بدان معناست که شما قاطع هستید و به کاری که ترجیح می‌دهید انجام ندهید «نه» بگویید. بعضی اوقات درست در همان وضعیت «بله» خواهید گفت، زیرا تصمیم می‌گیرید فردی که دوست دارید را از خود خشنود سازید. نکته مهم این است که شما با تأمل و در نظر گرفتن عواقب و قبول مسئولیتِ نتایج، انتخاب خود را انجام می‌دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سه نوع رفتار
حقوق و مسئولیت‌ها
مهارت‌های ابراز وجود
فعالیت‌های ابراز وجود قاطعانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جسارت ابراز وجود
نویسنده
مترجمحسین علیان، آرش نصیرزاده
ناشر چاپیانتشارات فرنام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات127
زبانفارسی
شابک978-622-7736-25-0
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جسارت ابراز وجود

تینا فیض بخشیان کهن
۱۴۰۱/۷/۱۸
درود، سبک جدید نوشتاری این کتاب همراه روانی کلامش، و قرار دادن اشکال مناسب، بجهت سادگی و دریافت مطالب بسیار عالیه، منکه کلی ذوقیدم از خریدش🙏💕🥰مرسی کتابراه📚
مریم نجفی
۱۴۰۲/۹/۱
انتقاد همیشه منطقی ودرست نیست ممکنه از روی حسادت باشه یا خیلی موارد دیگ پس باید ابتدا ببینیم این فردمنتقد قصد و نیتش ازاین انتقاد چه بوده
مرتضی بهداروند
۱۴۰۲/۸/۲۱
چرا باید خودمونو پنهان کنیم، چرا باید تو جمع نادیده گرفته بشیم، مشکل اینه نمیتونیم ابراز وجود کنیم این کتاب خیلی کمک کننده س
سحر برازنده
۱۴۰۲/۳/۲۲
واقعا از دیدن این کتاب ذوق زده شدم عالی هست
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب جسارت ابراز وجود

برای دریافت کتاب جسارت ابراز وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.