معرفی و دانلود کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار

عکس جلد کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار

کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار به قلم نیل راسل جونز، به شما در مورد نگارش برنامه‌ریزی کسب و کار کمک می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید مفاهیم مورد نیاز را در قالب برنامه‌ریزی کوتاه مدت مطرح نمایید.

یکی از ویژگی‌های هر زندگی که باید در همه مراحل، از خانه تا محل کار انجام شود برنامه‌ریزی است. بدون داشتن برنامه‌ریزی زندگی شما دچار بی‌نظمی و آشفتگی خواهد شد. برنامه‌ها بسیار متفاوت هستند. بعضی ممکن است بسیار مفید و بعضی هم موجب اتلاف زمان باشند. بارها از افراد خواسته شده که طرحی را بدون راهنمایی از دیگران آماده‌سازی کنند و در اکثر موارد نتیجه کار دور از انتظار می‌شود.

نیل راسل جونز (Neil Russell-Jones) در کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار (The business planning pocketbook) به شما کمک خواهد کرد تا در جهت تهیه برنامه برای اداره یا واحد تجاری‌ای که در آن هستید، جزئیات را بشناسید و بتوانید بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشید.

در همه سازمان‌ها برنامه‌ریزی انجام می‌شود هم در سازمان‌های رسمی و هم غیر رسمی. این برنامه‌ریزی‌ها در سطوح مختلفی صورت می‌گیرد که اکثر آن ‌ها توسط مدیریت سطح متوسط در سازمان‌های بزرگ‌تر و افرادی که خودشان شغلشان را اداره می‌کنند پایه‌گذاری می‌کنند.

جزئیات این کتاب در مورد مواردی که شما نیاز به آن دارید باعث ایجاد یک برنامه‌ریزی مفید می‌شود. همچنین جنبه‌های تمرینی و تئوری را شامل می‌شود.

برنامه‌ریزی اولیه با توجه به هر نوع موقعیتی که دارید اساسا یکی است و هنگام گسترش این برنامه‌ریزی فقط شکل و سبک پیش رفتن آن متفاوت می‌شود. در واقع ممکن است نتایجی که از روند برنامه‌ریزی و موضوع بدست می‌آورید متفاوت باشد اما در طرح‌های اصولی اولیه همه یکسان هستند.

در بخشی از کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار می‌خوانیم:

سبک‌های برنامه‌ریزی برنامه غیررسمی
این برنامه‌ریزی معمولا در سازمان‌های کوچک و متوسط‌تر یافت می‌شود. به عنوان مثال جایی که مدیر بخواهد مقصد و اهداف سال آتی را مشاهده و در مورد آن بحث کند و اغلب در سازمان‌های کارآفرین موفق مشاهده شده است. از مزایای کلیدی این است که برنامه‌ی تمرین اتلاف وقت نیست و بسیار انعطاف‌پذیر است. با این وجود، مشکلات زمانی بروز پیدا می‌کنند که محیط تجاری بیشتر پیچیده شود و ثابت شود و این نوع از برنامه‌ریزی برای کنترل و سنجش کافی نیست. این مسئله می‌تواند اغلب نتایج را برای شرکت‌های مشکل‌دار فراهم آورد. مگر اینکه به صورت آهسته و متوالی و بانظم در متددهی به برنامه در مراحل بعدی به پیش رود.

سبک‌های برنامه‌ریزی مبنای عددی
احتمالا رایج‌ترین سبک می‌باشد و ممکن است در رابطه با روشی دیگر استفاده شود. با تمرکز در داده‌های کمی و نه کیفی احساس راحتی خوبی به افراد می‌دهد و به نظر می‌رسد قطعی‌تر است. این سبک به آسانی جریان نقدینگی را تحلیل می‌کند تا بخواهد در مورد تولیدات صحبتی به میان آورد. این تحلیل جزئی است نه کلی. یکی از انتقادات وارد این است که این برنامه‌ریزی صرفا بر ورود وجه نقد استوار است و نادیده گرفتن جنبه‌های دیگر و این که به عدم استفاده از چشم انداز منجر شده است. تمام برنامه‌های شامل یک عنصر از تجزیه و تحلیل عددی است، اما با تکیه صرف بر اعداد تا حد زیاد، این برنامه بی‌اعتبار شده است و چشم انداز وسیع تر است که معمولا از بین می‌رود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تعاریف
شرکت‌ها و برنامه‌ریزی کسب و کار
چشم انداز
استراتژی
برنامه
تئوری برنامه‌ریزی
برنامه‌ریزی چیست
چرا برنامه‌ریزی
اجزا اصلی برنامه‌ریزی
هشت سبک برنامه‌ریزی
فرآیند برنامه‌ریزی
هفت مرحله از فرآیند برنامه‌ریزی
برنامه‌ریزی عملی
ساختار دهی
مثال شرکت
برقراری ارتباط
برنامه‌ریزی احتمالی
سازماندهی برنامه‌ریزی
چرخه برنامه‌ریزی
نمودار زمانی
مدیریت بحران
نکات
خلاصه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برنامه‌ریزی کسب و کار
نویسنده
مترجمشهریار مرزبان، آرش نصیرزاده
ناشر چاپیانتشارات فرنام
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-94044-8-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار

mojtaba esfandiar
۱۴۰۲/۸/۱۸
افتضاح. نامفهوم و غیرکاربردی
جلال رستمی
۱۴۰۰/۱۱/۷
عالی هست واقعا💙
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار

برای دریافت کتاب برنامه‌ریزی کسب و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.