معرفی و دانلود کتاب جعبه ابزار بازاریابان

برای دانلود قانونی کتاب جعبه ابزار بازاریابان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جعبه ابزار بازاریابان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جعبه ابزار بازاریابان

کتاب جعبه ابزار بازاریابان، سعی دارد با بیانی ساده و در عین حال کاربردی، آخرین دستاوردهای نوین بازاریابی را معرفی و با مروری بر مفاهیم پایه، زمینه را برای ایجاد پرورش مهارت‌ها و دانش کاربردی بازاریابی فراهم نماید.

بازاریابی به معنی تمام فعالیت‌هایی است که یک سازمان، شرکت، کسب و کار و یا حتی یک فروشگاه انجام می‌دهد تا به ایجاد ارزش برای مشتریانش بپردازد. بنابراین بازاریابی نقش بسیار مهمی در جهت‌گیری کلان و استراتژیک هر سازمانی برعهده دارد.

برای کسب موفقیت در عرصه بازاریابی هم به شناخت دقیق مشتریان، رقبا و فعالان در عرصه بازار نیارمند است و هم مهارت‌های مهمی مورد نیاز می‌باشد تا بتوان از منابع و نقاط و قوت سازمان برای خدمت و ایجاد ارزش برای مشتریان استفاده شود.

با توجه به تعاریف فوق بازاریابی درصدر مسئولیت‌ها و وظایف هر مدیری قرار دارد و مدیریت سازمان نمی‌تواند با انتقال آن به مدیران معینی از مسئولیت خود بکاهد. هر مدیری در هر سطحی از سازمان، صرف نظر از اینکه سازمان یک بنگاه اقتصادی کوچک باشد یا یک شرکت بزرگ، تولیدی باشد یا خدماتی، به مهارت و دانش بازاریابی نیاز دارد.

یکی از مهم‌ترین مزایای کتاب جعبه بازاریابان (marketer’s toolkit) آن است که به جای پرداختن به مفاهیم نظری و تئوریک، بیشتر به ابزارها، روش‌ها و شیوه‌های نوین جهت به کارگیری دانش بازاریابی پرداخته است و با روشی کاملا کاربردی، تأثیرگذارترین استراتژی‌ها و راهکارها را معرفی می‌کند.

در بخشی از کتاب جعبه ابزار بازاریابان می‌خوانیم:

تحقیقات بازار به گردآوری، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی رسمی داده‌های بیرون از شرکت می‌پردازد که این داده‌ها با فعالیت‌های بازرگانی ما مرتبط هستند. طبق نظرات تعدادی از نویسندگان معروف، فرآیند گوش دادن به صدای بازار و انتقال اطلاعات درباره

آن یکی از فعالیت‌های مناسب مدیریتی محسوب می‌شود نکته‌ای که در این اطلاعات وجود دارد این است که می‌توان بر اساس آن تصمیمات بهتری را اتخاذ نمود که این امر در امثال مربوط به شرکت تسکو مشاهده می‌شود. تحقیقات بازاریابی می‌تواند مثل یک برگه معمولی نظرسنجی از مشتریان باشد یا می‌تواند به شکل یک مطالعه نمونه‌گیری پیچیده در سطح ملی باشد که نیازمند بررسی سؤالات دقیق، تکنیک‌های نمونه‌گیری تصادفی و تحلیل آماری داده‌های نهایی باشد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: راهکار بازاریابی
فصل دوم: ایجاد یک برنامه‌ریزی بازاریابی
فصل سوم: تحقیقات بازاریابی
فصل چهارم: سفارشی سازی بازار
فصل پنجم: تجزیه و تحلیل رقبا
فصل ششم: نام تجاری
فصل هفتم: مشتریان
فصل هشتم: توسعه محصولات و خدمات جدید
فصل نهم: قیمت‌گذاری صحیح
فصل دهم: ارتباطات یکپارچه بازاریابی
فصل یازدهم: بازاریابی تعاملی
فصل دوازدهم: بازاریابی در ورای مرزها
فصل سیزدهم: آینده بازاریابی
پیوست: ابزارهای مفید اجرایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جعبه ابزار بازاریابان
مترجموحید ناصحی فر، ابوالقاسم ابراهیمی، محمدرضا سعادت
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-964-469-310-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
78000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جعبه ابزار بازاریابان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب جعبه ابزار بازاریابان

برای دریافت کتاب جعبه ابزار بازاریابان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.