معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان

عکس جلد کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان
قیمت:
۱۰۵,۳۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان

کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان اثری از وحید ناصحی ‌فر، نوید ناصحی فر و علیرضا سالک مقدم است. مؤلفان در این کتاب از مهارت‌های سخنرانی صحبت کرده‌اند و راهکارهایی عملی و ترفندهایی کارآمد را برای یک ارائه‌ی جذاب، قدرتمند و تأثیرگذار به مخاطبان خود معرفی نموده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان

وحید ناصحی فر، نوید ناصحی فر و علیرضا سالک مقدم در کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان از مهارت‌هایی گفته‌اند که یک سخنران موفق باید در خود پرورش داده باشد تا بتواند مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهد. مؤلفان در این کتاب صوتی از اهمیت و جایگاهی که ارائه‌های تأثیرگذار در زندگی فردی و حرفه‌ای افراد دارند و همین‌طور از قابلیت‌های چنین سخنرانی‌ها و ارائه‌هایی در هموارتر کردن مسیر موفقیت شغلی و رشد فردی مطالب مفیدی را بیان کرده‌اند.

یک ارائه‌ی موفق می‌تواند فرد را به موقعیت و جایگاه ایده‌آل شخصی و شغلی برساند. سخنرانی کردن نیز همانند دیگر مهارت‌های روزمره، آموختنی است. هنگامی که این توانایی را در خود رشد دهید و ترفندهایی که در کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان توسط نویسندگانِ آن مطرح شده است را به کار گیرید، به‌راحتی قادر خواهید بود تا در هر جمعی صحبت کنید؛ چه این جمع از ده نفر تشکیل شده باشد و چه از صدها نفر و چه شرکت‌کنندگان، افرادی عادی باشند و چه رؤسای قدرتمند و مقامات پرنفوذ. وحید ناصحی فر، نوید ناصحی فر و علیرضا سالک مقدم در کتاب خود تکنیک‌های آزمایش‌شده‌ای را در اختیار مخاطبانشان قرار داده‌اند که می‌تواند برای یک ارائه‌ی جالب‌توجه، قدرتمند، موفق و متقاعدکننده به کار گرفته شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان

عوامل بسیاری در موفقیت یک سخنرانی دخیل هستند؛ از محتوای مفید، معتبر و جذاب گرفته تا تسلط سخنران و شیوه‌ی ارائه‌ی او و ابزارهای کمکی که در آن سخنرانی به کار می‌گیرد. به عنوان مثال یک سخنران همیشه باید با احاطه‌ی کامل بر موضوعی، صحبت درباره‌ی آن را آغاز نماید. او باید برای تک‌تک بخش‌های ارائه‌ی خود از پیش برنامه‌ریزی انجام داده باشد و با آمادگی کامل در برابر مخاطبان قرار بگیرد. این کارِ او نشان می‌دهد که هم برای خود و هم برای مخاطبانش احترام و ارزش قائل است و به هیچ روی قصد هدر دادن انرژی و وقت خود و دیگران را ندارد.

با شنیدنِ کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان می‌آموزید چگونه در برابر مخاطبان از گروه و اقشار مختلف، اعتمادبه‌نفس خودتان را حفظ کرده و آرام و مثبت باقی بمانید، چه‌طور از زبان بدن و دیگر شیوه‌های درگیر کردن مخاطب با سخنرانی استفاده کنید، چگونه موضوع صحبت خود را از یک مبحث به مبحث دیگر تغییر دهید و چه نوع روایات، داستان‌ها، نقل‌قول‌ها و پرسش‌هایی به کار گیرید تا بتوانید مخاطب را بیش از پیش با سخنرانی درگیر کنید و از مشارکت او بهره ببرید و در نهایت، چه‌طور متقاعدکننده‌تر و محکم‌تر صحبت کنید و نظرات خود را به بهترین شیوه به دیگران انتقال دهید.

کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان را به همت انتشارات چاپ و نشر بازرگانی و با خوانش الهام زیدی یام می‌شنوید.

کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان را به تمامی افرادی پیشنهاد می‌کنیم که علاقه دارند با ارتقای این مهارت در خود، بر مخاطبان خویش اثر بگذارند و به موفقیت‌های فردی و حرفه‌ای بالاتری دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان می‌شنویم

این سخنرانی‌ها معمولاً به شکل روایت‌گونه از تجربه‌های افراد ارائه می‌شوند و تماشا کردن آنها خالی از لطف نیست. داستان‌ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی برای انتقال مفاهیم و پیام‌ها در دنیا هستند. داستان‌ها قابل هضم، قابل درک و برای بازگویی ساده و دلپذیر هستند. داستان‌ها در ذهن و قلب افراد ماندگار می‌شوند. وقتی متن سخنرانی خود را حاضر می‌کنید، به بسترسازی برای مخاطب فکر کنید. ببینید چگونه می‌توان مخاطب را در بحث شرکت داد و او را با خود همراه کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی و پیشگفتار
15 دقیقه
فصل اول
7 دقیقه
فصل دوم
9 دقیقه
فصل سوم
15 دقیقه
فصل چهارم تا ششم
14 دقیقه
فصل هفتم تا نهم
19 دقیقه
فصل دهم تا سیزدهم
13 دقیقه
فصل چهاردهم تا شانزدهم
26 دقیقه
فصل هفدهم تا نوزدهم
17 دقیقه
فصل بیستم تا بیست‌ودوم
20 دقیقه
فصل بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم
24 دقیقه
فصل بیست‌وششم تا بیست‌ونهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان
نویسنده، ،
راویالهام زیدی یام
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان

برای دریافت کتاب صوتی مهارت‌های ارائه، سخنرانی و فن بیان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.