معرفی و دانلود کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

عکس جلد کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک
قیمت:
78000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک نوشتۀ آلن دیب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون است که به طور خاص بر ارائۀ راهکارهایی در حوزۀ بازاریابی برای کسب‌وکارهای خانگی تمرکز دارد. این اثر کاربردی به شما کمک می‌کند به جای کارهای بی‌فایده در حوزۀ بازاریابی با برنامه‌ریزی دقیق برای محصول خود مشتری وفادار جمع کنید.

درباره کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

آلن دیب (Allan Dib) در کتاب طرح بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک (The 1-Page Marketing Plan) مجموعه‌ای از راهبردهای عملی در حوزۀ بازاریابی را به مخاطب عام ارائه می‌دهد. مطالب این اثر به قدری روان است و با لحن ساده‌ای نوشته شده که حتی اگر کسی هیچ مطالعه‌ای در حوزۀ بازاریابی نداشته باشد، می‌تواند به راحتی با این کتاب ارتباط بگیرد. پس می‌توان گفت اثر حاضر، نقطۀ شروع خوبی برای افرادی است که دوست دارند از بازاریابی سر در بیاورند.

اغلب کسب‌وکارهای کوچک طرح روشنی برای بازاریابی ندارند. به خصوص که با رونق گرفتن دنیای دیجیتال، بازاریابی به یک ضرورت اساسی تبدیل شده است. آلن دیب در اثر پرفروش خود اشاره می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک نباید خود را با کسب‌وکارهای بزرگ مقایسه کرده و از فعالیت‌های بازاریابی آن‌ها تقلید کنند. کسب‌وکارهای کوچک بودجۀ محدودی دارند و باید با احتیاط بیشتر و شمرده‌تر در این حوزه گام بردارند. آن‌ها باید تمرکز خود را روی یک نقطه متمرکز و از پرتاب تیری در تاریکی خودداری کنند. آلن دیب در این کتاب مفید به شما یاد می‌دهد چگونه برای کسب‌وکارخود مشتری‌های جدیدی جمع کنید و چطور از مشتری‌های فعلی سود بیشتری به دست آورید. او به صورت گام‌به‌گام به شما می‌آموزد برای کسب‌وکار خود طرح بازاریابی ایجاد کنید. این طرح فقط یک صفحه است، اما نتایج استفاده از آن در کسب‌وکارتان باورکردنی نیست.

یکی از نکات جالب دیگری که در این اثر مطرح می‌شود، کار کردن روی یک حوزۀ منحصر به فرد و به تبع آن فروش محصول یا خدمات خود با قیمت بالاتر است. آلن دیب معتقد است فروش با قیمت پایین‌تر راهکار جالبی در بازاریابی نیست؛ شما هرچقدر هم قیمتتان را پایین‌تر بیاورید تا مشتری بیشتری جمع کنید، باز هم رقیب دیگری پیدا می‌شود که بخواهد محصول یا خدماتش را ارزان‌تر از شما بفروشد. راهکارهای ارائه شده در کتاب پیش‌رو بسیار کاربردی است و به دلیل تمرکز آن بر کسب‌وکارهای کوچک، اجرای این راهکارها بودجۀ بالایی نمی‌خواهد.

نکوداشت‌های کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

- پر کردن طرح بازاریابی یک صفحه‌ای این کتاب یکی از ارزشمندترین کارهایی بود که برای کسب‌وکارم انجام دادم. حالا برای ایجاد کسب‌وکارهای جدید برنامۀ روشنی دارم. (وادیا کاتریب – مشاور مشارکت‌های تجاری)

- کتاب طرح بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک بازی را تغییر می‌دهد! کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را قادر می‌سازد بازار هدف خود را در دست بگیرند؛ این کتاب بسیار روشنی‌بخش است، ساختار خوبی دارد و خواندن آن راحت است. (دیمیتری تمکین)

- در اغلب موارد، ساده‌ترین‌‌ها قدرتمندترین‌ها هستند. کتاب آلن دیب دیدگاه من به بازاریابی را به کلی متحول کرد و نتایج استفاده از طرح بازاریابی یک صفحه‌ای حیرت‌انگیز بود. (دکتر بن کارواسو)

کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به صورت مختصر و مفید برای افرادی نوشته شده است که به موضوع مدیریت بازاریابی علاقه‌مند هستند، اما هیچ اطلاعات خاصی در این زمینه ندارند. به طور خاص، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک مخاطب اثر حاضر هستند. اگر شما هم کسب‌وکار کوچکی دارید که در بخش فروش و بازاریابی دچار مشکل شده و یا اگر دوست دارید وارد حوزۀ شغلی بازاریابی شوید، توصیه می‌کنیم کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک را بخوانید.

با آلن دیب بیشتر آشنا شویم

آلن دیب کارآفرین، بازاریاب، کارشناس فناوری و نویسندۀ کتاب پرفروش طرح بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک است. او مشاور کسب‌وکارهای زیادی بوده و علاوه‌بر این، همواره تلاش کرده است تا راهبردها و تاکتیک‌های بازاریابی را به گوش مردم سراسر جهان برساند تا آن‌ها هم بتوانند از این ایده‌ها در کسب‌وکار خود استفاده کنند.

جملات برگزیده کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

- هرگز قبل از اینکه روی کاغذ در مبارزه پیروز شوید، به جنگ نروید. (فیلیپ کاتلر)
- اگر دید وسیع‌تری نسبت به بقیه داشته‌ام، چون بر شانۀ غول‌ها ایستاده‌ام. (آیزاک نیوتن)
- برای زندگی در شرایط غیرممکن، نیاز به عکس‌العمل‌ راننده‌های گرند پریکس، ماهیچه‌های هرکول و مغز اینشتین ندارید. صرفاً نیاز است بدانید چه باید بکنید.
- صاحبان کسب‌وکاری که درحال تقلا هستند، زمان صرف می‌کنند تا پول ذخیره کنند، درحالی‌که صاحبان کسب‌وکار موفق برای اینکه زمان ذخیره کنند، پول خرج می‌کنند.

در بخشی از کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک می‌خوانیم

ایمیل راهی مستقیم و شخصی است تا با مشتریان خود تعامل داشته باشید. به کمک پیشرفت گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های قابل‌حمل تقریباً همه به‌سهولت و در جیب خود به ایمیل‌هایشان دسترسی دارند.

ایجاد پایگاه داده‌ای از مشترکان ایمیلی نقش اصلی را در استراتژی بازاریابی آنلاین شما دارد. بخش برجسته‌ای از وب‌سایت شما باید فرم عضویت در مشترکان ایمیلی باشد. با این کار آدرس ایمیل بازدیدکنندگان خود را ثبت می‌کنید و در آینده فرصت پرورش مشتریانی را خواهید داشت که در همان لحظه آمادۀ خرید نیستند، ولی علاقه‌مندند و نیاز به اطلاعات بیشتر دارند.

همان‌طورکه در دو فصل بعد خواهیم گفت، جذب مشتری راغب و پرورش مشتری راغب دو مرحلۀ ضروری در فرایند بازاریابی است. این دو مرحله به ما توانایی معاملۀ هوشمندانه با مشتریان بالقوۀ علاقه‌مند را می‌دهد که ممکن است هنوز به مرحلۀ تصمیم‌گیری دربارۀ خرید نرسیده باشند. به‌صورت‌کلی، این نوع مشتریان بالقوه در میان همۀ مشتریان بالقوه اکثریت را تشکیل می‌دهند و برای ادامۀ جریان فروش شما در آینده ضروری‌اند. اگر این افراد را که درحال‌حاضر قصد خرید ندارند جذب نکنید، احتمالاً برای همیشه آن‌ها را از دست خواهید داد. تنها امید شما این خواهد بود که هنگامی که نهایتاً آمادۀ خرید شوند، وب‌سایت شما را از بین صدها سایتی که بازدید کرده‌اند به خاطر بیاورند و چرخۀ خریدی را که روزها، هفته‌ها یا ماه‌ها قبل شروع کرده بودند کامل کنند.

همچنین، ایمیل شما را قادر می‌سازد ارتباط نزدیکی با مشتریان خود داشته باشید و ارائۀ آزمایشی و نهایی محصولات یا خدمات جدید را به آن‌ها آسان می‌سازد. با گذشت زمان وقتی با مشترکان ایمیلی خود ارتباط برقرار می‌کنید، این پایگاه داده از دارایی‌های ارزشمند بازاریابی‌تان خواهد شد.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیشگفتارمترجم
تقدیر و تشکر
معرفی
یک. مرحلۀ «قبل»
فصل 1: انتخاب بازار هدف
فصل 2: ساخت پیام
فصل 3: دستیابی به مشتریان بالقوه
دو. مرحلۀ «حین»
فصل 4: جذب مشتریان راغب
فصل 5: پرورش مشتریان راغب
فصل 6: تبدیل به فروش
سه. مرحلۀ «بعد»
فصل 7: ارائۀ تجربه‌ای در سطح جهانی
فصل 8: افزایش ارزش طول‌عمر مشتری
فصل 9: هماهنگ‌سازی و تحریک ارجاع‌شوندگان
نتیجه‌گیری
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک
نویسنده
مترجمفواد معصومی
ناشر چاپیانتشارات آریاناقلم
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات312
زبانفارسی
شابک978-600-7677-57-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
78000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

حسین علیزاده
۱۴۰۲/۴/۱۱
سلام، کتاب بسیار خوب و مفیدی است. فقط باید با شرایط کاری موجود خود تطبیق شود همه روشهای ذکر شده با هم قابل انجام نیست و فقط روشهای مربوط به شغل خود را باید برداشت کرد.
فتانه فرزین
۱۴۰۱/۹/۱۳
بسیار روان و خوب ترجمه شده فقط باید با بعضی اصطلاحان تخصصی وارد باشی تا متوجه شدی به عنوان دومین کتاب بازاریابی خوانده شود عالی میشه
Mr Beast
۱۴۰۳/۱/۵
خیلی خوبه. خوندن این کتاب واجب الواجباته. با ترجمه عالی آریانا قلم. شک نکنید در خواندنش.
حبیب فیروزی اذر
۱۴۰۲/۷/۶
ریشه اصلی مشکلات 99درصد کسب وکارهای کوچک رو بازگو می‌کنه که اکثر کسب کارها دنبال بازار هستند
ایمان رستمی
۱۴۰۱/۱۱/۱
کتاب تخصصی در مورد بازاریابی است برای کسایی خوب هست که مقدمات کار رو طی کرده باشد
Hosein Musavi
۱۴۰۲/۹/۴
در نوع خودش کتاب عالی‌ای هستش، یکبار خوندنش حتما لازمه به نظرم
Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۸/۲۷
کتاب متنی مناسب و قدم اول برای نوشتن طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک می‌باشد.
مهدی طلوعی
۱۴۰۲/۷/۲
خیلی کتاب مفیدی هست و مسیرعالی بازاریابی رو کاملاً تشریح میکند
mohammad heydarpanah
۱۴۰۳/۱/۲۸
بهترین و منظم‌ترین کتاب برای شروع کسب وکاره
Mahi
۱۴۰۲/۴/۱۵
کتاب عالی و با جزئیات و کاملن واضح و مفید
لیلا اعرابی
۱۴۰۲/۳/۷
بسیار بسیار عالی وکاربردی
Saeed
۱۴۰۱/۱۱/۶
سلام.
کتاب خوبیه حتما پیشنهاد می‌کنم
Reza Noorbakhsh
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کتاب خوبی هستش به خوندنش می‌ارزید.
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک

برای دریافت کتاب طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.