معرفی و دانلود کتاب جنگجوی عشق

عکس جلد کتاب جنگجوی عشق
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جنگجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جنگجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جنگجوی عشق

گلنن دویل ملتن در کتاب جنگجوی عشق که در زمره‌ی پرفروش‌ترین کتاب‌های ایالات متحده قرار دارد، با صادقانه‌ترین ادبیات، حقایق دردناکی را از تجربیات خود برای شما روایت می‌کند و چگونگی بازگشت به زندگی را شرح می‌دهد.

کتاب جنگجوی عشق (Love warrior) زندگی‌نامه‌ی شخصی محسوب می‌شود که از شکست، خستگی، مردم، فرار از حقیقت، ترک اعتیاد، مادری، عشق و بخشش در زندگی‌ خود صحبت می‌کند. نویسنده‌ی این اثر ارزشمند برای رسیدن به خودشناسی بهای سنگینی پرداخت کرده است.

شجاعتِ بزرگی است که به نقاط تاریک زندگی خود سرک بکشی و بدون هیچ ترسی از گذشته و اشتباهات خود صحبت کنی و توضیح دهی که بوده‌ای. این دقیقاً همان کاری است که گلنن دویل ملتن (Glennon Doyle Melton) در این کتاب انجام داده است؛ او با شجاعتی شگفت‌انگیز، داستان زندگی‌اش را شرح می‌دهد و به هنگام خواندن کتاب ناخواسته درگیر مشکلات او می‌شوید و از جایی به بعد، این احساس در وجودتان ایجاد می‌شود که شاید این مشکلات به نوعی در زندگی شما هم وجود دارد.

به هنگام مطالعه‌ی کتاب جنگجوی عشق با واقعیت‌های انکار‌ناپذیری روبرو می‌شوید که همه تلاش می‌کنند تا انکارشان کنند. آیا تاکنون این سوال‌ را از خود پرسیده‌اید: تا چه حد در زندگی، خودم بوده‌ام؟

نگران نباشید گلنن در این کتاب به یاری شما می‌شتابد و کمک می‌کند تا به خود حقیقی‌تان دست پیدا کنید.

گلنن از سفر یک جنگجو می‌نویسد؛ او بی‌پروا و صادقانه از خودش می‌گوید و آنچه را در زندگی‌اش تجربه کرده در اختیارتان می‌گذارد تا شما را به جسارت و شروع سفر جنگجویی‌تان تشویق کند. در حقیقت می‌توان چنین خلاصه کرد که این نویسنده ترغیب‌تان می‌کند تا شهامت یافتن مسیرهای اشتباه را پیدا کنید، زندگی‌تان را بکاوید تا با خود به صلح و آشتی برسید. از طرف دیگر، او از معجزه‌ی ایمان می‌نویسد و از خدا می‌گوید، از خداوندی که بی‌چون و چرا و بی‌نهایت عاشق بندگانش است.

تکوداشت‌های کتاب جنگجوی عشق:

- شرح حالی درخشان و الهام‌بخش. (Goodreads)
- این اثر برای هرکسی که آرزوی داشتن روابطی عمیق‌تر و واقعی‌تر و زندگی‌ای سرشارتر و اصیل‌تر را دارد، حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت. (Barnes & Noble)
- داستانی هیجان‌انگیز درباره‌ی خودشناسی. (Kirkus Reviews)

گلنن دویل ملتن را بیشتر بشناسیم:

گلنن دویل ملتن در سال 1976 در ایالت ویرجینیای آمریکا متولد شد. ملتن دوران نویسندگی آنلاین خود را در سال 2009 شروع کرد و به سرعت طرفداران زیادی جذبش شدند. او به همراه خانواده‌اش در فلوریدا زندگی می‌کند. او بنیانگذار و رئیس سازمان غیرانتفاعی توگدر رایزین است. این سازمان که بالغ بر پنج میلیون دلار هزینه دربرداشت به منظور ارائه‌ی تغییرات اساسی و ایجاد عشق و علاقه در کانون خانواده‌های سراسر جهان تاسیس شد.

سخنرانی‌ها و فعالیت‌های او شامل برنامه‌هایی از جمله: حلقه‌ی خانواده، ژورنال زنان خانه‌دار، روز زنان، مجله‌ی خانواده و برنامه‌های دیگر بسیاری است که از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود.

در بخشی از کتاب جنگجوی عشق می‌خوانیم:

من چهارساله هستم و پدرم مربی تیم فوتبال دبیرستان محله ماست. یکی از شب‌های مسابقه، مادرم، درحالی‌که در مقابلم زانو زده تا هم‌قد و قواره‌ی من شود و دائماً قربان صدقه‌ام می‌رود، پالتوی پف کرده و کرکی‌ام را تنم ‌می‌کند و مرا با گوش‌پوش و دستکش ضخیم می‌پوشاند. او خوشحال است. گونه‌ام را نوازش ‌می‌کند. صورتم را به طرف خودش ‌می‌گیرد و نوک بینی‌ام را می‌بوسد. با ‌همدیگر خواهر کوچکم، اِماندا، را در لباس زمستانی پُف‌دارش قنداق ‌می‌کنیم! اِماندا، هدیه‌ای از طرف خداوند به ماست؛ من و مادرم از این‌که تمام روز را در حال قنداق کردن یا عوض کردن پوشک او هستیم، خوشحالیم. زمانی که او آماده ‌می‌شود، به‌نوبت صورت اِماندا را می‌بوسیم. او دست‌وپا می‌زند و شادی ‌می‌کند؛ درحالی‌که بازوهای کوچکش، مانند ستاره‌ای دریایی، از دو طرف بیرون مانده‌اند.

سوار ونمان ‌می‌شویم تا به دبیرستان برویم. موقع قدم زدن به سمت ورزشگاه صدای خش‌خش برگ‌های زیر چکمه‌هایمان را می‌شنویم. همان‌طور که از پله‌های کثیف ورزشگاه بالا می‌رویم، قفسه‌ی سینه‌ام به خاطر صدای طبل گروه مارش به لرزه درمی‌آید. بوی هات‌داگ همه‌جا را گرفته و در ریه‌هایم پر ‌می‌شود و هیاهوی جمعیت در سرم می‌پیچد. شب ناآرام و وحشتناکی است، اما دست‌های من در دستکش در دست‌های امن مادرم است و هر جایی که می‌رود مرا هم همراهش می‌برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جنگجوی عشق
نویسنده
مترجممعصومه تاجمیری
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات256
زبانفارسی
شابک978-622-6412-76-6
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جنگجوی عشق

مستانه سهایی
۱۴۰۱/۱/۳
داستان کتاب در بستر فرهنگی متفاوتی از فرهنگ عامه ما جریان دارد، با این وجود افکار نویسنده که در مسیر داستان مطرح می‌شود منطبق با عواطف انسانی است که در افکار همه جدا از ملیت و فرهنگ وجود دارد.
کتاب همزمان که داستانی را دنبال میکند بحث روانکاوانه نویسنده با خودش را بیان می‌ دارد که آموزنده است.
اسما
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
این کتاب از نظر من عالیه و من بهتون پیشنهاد می‌کنم که حتما بخونیدش چون واقعا ارزش خوندن داره
من این قسمتش که میگه می‌خوام از خودم مراقبت کنم حداقل به اندازه‌ای که از دیگران مراقبت کردم من تازه خودمو پیدا کردم و دیگه دوست ندارم گمش کنم
رو بیشتر از هر متنی که خوندم دوست داشتم
منیر تیموری
۱۳۹۹/۸/۸
بینظیربود یک کتاب فلسفی داستانی فوقالعاده ویک نویسنده واقعا شجاع که درون یک زن و خیلی خوب بازگو کرده بود خوب تو این داستان نویسنده یک مقدار مشکلات شخصی هم داشت که خوب بیان کرده بود وخیلی آموزنده بود هم برای اقایان وخانومها ولی برای خانومها بیشتر من که که خیلی لذت بردم
Zahra Zahra
۱۳۹۹/۶/۱۵
این کتاب رو قبلا از کتابخونه امانت گرفتم و خوندم. به تمام زنان پیشنهاد میکنم بخونند. بر اساس واقعیته. و نتیجه‌ای که گرفته هم واقعی تر از کتاب‌های روانشناسیه. برای اینکه کانون خانواده گرم بمونه باید تلاش کرد.
mah z
۱۴۰۰/۶/۱۹
کتاب کلیشه ایی نیست، نمیخواد مدام نصیحت کنه، نمیخواد راه و روش خاصی رو برای زندگی کردن یاد بده تا یک شبه موفق شیم داستانش کاملا قابل لمس و درکه و مفیده و در کل زیبا بود، ارزش وقت گذاشتن داره
رقیه فتح اله زاده
۱۴۰۲/۸/۲۴
کتاب بسیار شیرین، جذاب، ملموس و تأثیرگذاری بود. بنده از خوندنش خیلی لذت بردم. ممنون از عوامل کتابراه
Darya Rakhshan
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتاب بدی نیست ولی زیاد من و جذب نکرد و کتابی نیست که بگم بشه واسه چند بار خوند 🤷‌♀️
سوسن نوبخت
۱۳۹۹/۷/۱۵
کتاب خوب و اثرگذاریه، برای هر خانمی لازم هست که حتماً بخونه
Nazi Shakiba
۱۳۹۹/۶/۲۳
از کتابایی هست ک هر کسی باید خونده باشه
سخدری سعیده
۱۴۰۲/۶/۹
برای زنانی ک طعم خیانت رو چشیدند تک تک جملات قابل لمس بود. عالی بود
رویا حسن زاده
۱۴۰۱/۷/۱۵
این کتاب برای شناخت بیشتر خودم خیلی به مت کمک کرد از خوندنش لذت بردم
Sssddd
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
بسیار کتاب خوبی برای زنانی که بهشون خیانت شده
Maedeh zydi
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
عالییی بود به شدت همه احساسات یک نوجوان رو نشون داد
مونا منتها
۱۴۰۱/۷/۲۳
بی نظیر بود. هر دختری باید در سن بلوغ بخواند.
سارا سوری
۱۴۰۰/۳/۲۴
متاسفانه انقدر برام جذاب نبود که بتونم کتاب دو تموم کنم
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب جنگجوی عشق

برای دریافت کتاب جنگجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.