معرفی و دانلود کتاب جنگجوی عشق

عکس جلد کتاب جنگجوی عشق
قیمت:
75000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جنگجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جنگجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جنگجوی عشق

گلنن دویل ملتن در کتاب جنگجوی عشق که از پرفروش‌ترین کتاب‌های ایالات متحده به شمار می‌رود، به صادقانه‌ترین شکل ممکن واقعیت‌های دردناک زندگی‌اش را به تصویر می‌کشد و نشان می‌دهد که چگونه به کمک همسرش به زندگی بازمی‌گردد.

کتاب جنگجوی عشق (Love warrior) یک داستان و یا یک خاطره را روایت نمی‌کند بلکه زندگی‌نامه فردی است که از سرخوردگی، خستگی، جامعه، فرار از واقعیت، روابط نوجوانی‌، ترک اعتیاد، مادر شدن، بخشیدن و عشق در زندگی‌اش برای سایر افراد سخن می‌گوید. او یقیناً برای دستیابی به خودشناسی بهای بسیاری پرداخت کرده است.

جسارت بزرگی است که دست روی حفره‌های عمیق زندگی‌ات بگذاری و بی‌هیچ واهمه‌ای بگویی که بوده‌ای و چه کرده‌ای. گلنن دویل ملتن (Glennon Doyle Melton) در این کتاب با شجاعتی وصف‌ناپذیر، داستان زندگی‌اش را به رشته تحریر درآورده است که خواننده‌ی سرگذشتش، ناخواسته در حفره‌های عمیق زندگی او گیر می‌کند و از جایی به بعد این حس را دارد که شاید این حفره‌ی عمیق، حفره‌ی زندگی خودش هم بوده و یا است.

با خواندن کتاب جنگجوی عشق با واقعیت‌های انکار‌ناپذیری مواجه می‌شوید که همه می‌کوشند تا انکارشان کنند. آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چقدر در زندگی، واقعی بوده‌ام؟ چه مقدار از من، خودِ من است و چه مقدار سایه‌ام؟

گلنن دویل ملتن با روایتی کم نظیر از سرگذشتش، شما را با درون‌تان پیوند می‌دهد و به شما قدرت می‌بخشد تا در مواجهه با مشکلات نترسید و سفر جنگجویی‌تان را شروع کنید. او این فرصت را به شما می‌دهد که گذشته‌تان را واکاوی کنید و به کمک آن مسیری هموارتر و روشن‌تری برای آینده‌ی خود فراهم کنید؛ مسیری مشخص و بدون مانع و ‌چاله.

ملتن با زبانی زیبا و دلنشین، برایتان از عشق و خاصیت بی‌مانندش سخن می‌گوید. او به شما می‌آموزد که اگر بلند شوید، نترسید و تلاش کنید تا خود واقعی‌تان را بشناسید، در آن هنگام، سفر جنگجوی عشق را آغاز نموده‌اید. ماجرای گلنن دویل ملتن نکته‌های بسیاری را برای شما یادآور می‌شود و یاد می‌دهد که چگونه از خشم‌های سرکوب شده‌ای که در وجودتان گیر کرده، عقده‌های درمان نشده، دشمنی با جهان و دشمنی با خودتان رهایی یابید.

به روز بودن این کتاب از ویژگی مثبت آن محسوب می‌شود. زندگی‌ای در همین نسلی که شما زندگی می‌کنید اتفاق افتاده و اتفاقاتش در همین زمانی که شما در مسیر زندگی ماشینی سیر می‌کنید، رقم خورده است. به همین دلیل احساسات و نوع زندگی نویسنده، کاملاً برای شما قابل لمس خواهد بود.

برخی نظرات درباره کتاب جنگجوی عشق:

- داستانی قدرتمند و تحسین برانگیز درباره‌ی خود‌شناسی؛ بی‌تزویر، شجاعانه و بخشنده. (بوستون گلوب)

- «جنگجوی عشق» با واقعیات دردناکی که در دلش نهفته، کتابی‌ست که همه بی‌چون‌ و‌ چرا باید آن را بخوانند. (روزنامه‌ی شیکاگو‌ تریبون)

- داستانی نفس‌گیر که به زیبایی هر‌ چه تمام‌تر روایت شده. «جنگجوی عشق» روایت پر‌کشش و جذابی‌ست که به چیزی بزرگ‌تر و خیال‌انگیزتر رمز و رازِ رهایی دست می‌یابد. (بوک پِیج)

- گلنن دویل ملتن استادِ در‌ میان گذاشتنِ زندگیِ عاطفی‌اش با دنیاست. او خود را در «جنگجوی عشق» به تمامی نشان می‌دهد و شرح حال تقلا و کشمکش‌ها و عمق انعطاف‌پذیری‌اش را در تاریک‌ترین زمان‌ها بازگو می‌کند. (نشریه‌ی فَمیلی سیرکل)

- این شرح‌ حال واقعاً درباره‌ی این نیست که چطور ملتن رابطه‌اش را با همسرش از نو می‌سازد؛ این کتاب درباره‌ی این است که چطور ملتن رابطه‌اش را با خود از نو بنا می‌کند. در مورد زنی‌ست که می‌گذارد پیام‌های جنسی‌ای که تمام زندگی‌اش را احاطه کرده‌اند، رهایش کنند تا بتواند با کامل‌ترین و قابل اعتمادترین بخشِ خودش درد‌ و‌ دل کند. به شدت نیروبخش… به شدت گیرا. (بِسِل دات‌کام)

در بخشی از کتاب جنگجوی عشق می‌خوانیم:

اگر می‌توانستم به صبح روز ترخیص‌ام برگردم، به پدر و مادرم می‌گفتم "می‌دونم که باید از این‌جا برم، اما نمی‌خوام! نمی‌خوام برگردم ‌جاهایی که قبلاً بوده‌م. نمی‌خوام برگردم دبیرستان. اون‌جا بیش ‌از‌ حد سَمیه! من اون‌جا نمی‌تونم نفس بکشم." اما چیزی نمی‌گویم. به همه اطمینان می‌دهم که حالم خوب است.

در مدرسه هفته‌ی بازگشت به خانه است. من کاندیدِ بازگشت به خانه شده‌ام و به "رهبر پیشرو" کلاس‌ام لقب گرفته‌ام. بلافاصله بعد از ترخیص‌ام از آسایشگاه روانی، در‌ حالی که یک دگر‌گون شده به نظر می‌رسم و لباس آبی زیبایی به تن دارم، برای جمعیتی که پیاده‌رو را برای استقبال از ما پر کرده‌اند، دست تکان می‌دهم. مادر و مادربزرگم مرا با ماشین از میان جمعیت رد می‌کنند. می‌توانم امید آن‌ها را احساس کنم. ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و حالا من این‌جا هستم، در حال تحسین شدن. این برای آن‌ها عین پیروزی‌ست.

اما من حقیقت را می‌دانم. باید شناخته شوی تا دوست داشته شوی، و هیچ کدام از این آدم‌هایی که برایم دست تکان می‌دهند، مرا نمی‌شناسند. آن‌ها فقط نماینده‌ی مرا می‌شناسند. این رژه‌ برای پیروزی من نیست، اما برای نماینده‌ام چرا. او کسی‌ست که دست تکان می‌دهد. من کسی هستم که دوباره نفس‌اش را درونش حبس کرده. او ستاره است ... و من، یک بیمار روانی.

همان‌طور که دست تکان می‌دهم، به عنوانِ ویژه‌ام فکر می‌کنم: رهبر پیشرو! معقولانه است. من رهبر خوبی هستم، چون از قوانین به خوبی پیروی می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جنگجوی عشق
نویسنده
مترجمسمانه پرهیزکاری
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات234
زبانفارسی
شابک978-600-7845-96-7
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
75000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جنگجوی عشق

Debora
۱۴۰۲/۶/۱۵
اگر میخواید احساسات صادقانه آدمی فارغ از نژاد و ملیت را بخوانید این کتاب مخصوص شماست. از نظر بیان احساسات در کلمات واقعا قوی و شیوا بود. داستان از اول تا تقریبا دو بخش مانده به آخر عالی بود. اما به نظرم اگر کتاب بعد از رسیدن این زنو شوهر به تفاهم تمام میشد بهتر بود. چون من انتظار نداشتم وقتی برای و سخنرانی درباره چاپ کتابش به یک کنفرانس میره بعد دو بخش دیگه درباره داستان ادامه داشته باشه. خب اگر کتاب چاپ شده پس دو فصل اخر کی چطور به کتاب اضافه شده! به نظرم یکم زیادی بعضی جاها کِش داده بود گاهی خسته کننده میشد از بس درباره فکرو خیالات تو سرش حرف میزد. و یکم زیادی آخرهای داستان فضا رو رواحانی و معنوی کرده بود. اگر فقط آخرهای کتابو میخوندم فکر میکردم نویسنده مسلمونه! و یکم به نظرم زیادی تو زندگیش به همه چیز گیر میداد. انگار در هر برهه از سن و زندگیش دنبال بهانه بود که زندگی عادیشو کنار بزاره. انگار حوصله زندگی نداشت. لوس بود. انگار خوشی زده بود زیر دلش. چون همه چی داشت. و یک شوهر احمق که به هر ساز اون میرقصید. یک جور خوددرگیری مزمن داشت. افسردگی یا روانپریشی که هرزگاهی درگیرش میشد. در کل من فقط از نوع متفاوت بیان احساسات درونیش خوشم اومد نه از شخصیت داستان یا داستان زندگیش.
نیلوفر معتبر
۱۴۰۰/۷/۱۱
واقعاً شجاعت میخواد که بیای صادقانه و بدون سانسور، داستان زندگیت رو با همه‌ی فراز و فرودهایی که داشته و همه‌ی اشتباه‌هایی که مرتکب شدی، تبدیل به یه کتاب کنی تا میلیون‌ها انسان بخوننش!
خیلی حس خوبی داشت که دیدم یه نفر اینجوری داره برای یه زندگی حقیقی می‌جنگه، که سعی می‌کنه از اشتباهاش درس بگیره، و
که وقتی همه چیز سخت طاقت فرسا شد، به جای جا زدن سعی کنه اوضاع رو بهبود ببخشه، که تا ابد از کسی که بهش بدی کرده، بدش نیاد و سعی کنه بهش فرصت بده و بفهمه چرا این کار رو کرده، که دنبال حقیقت باشه، که تو یه سری چیزا که بهش پی میبره اشتباهه، تجدیدنظر کنه، که اگه میبینه از پس خیلی چیزا برنمیاد از بقیه کمک بگیره (رفتن به تراپی)، که به معنی درد و رنج فکر کنه و بفهمه فلسفه‌اش چیه، که دنبال خدای حقیقی بگرده و بهش نزدیکتر بشه و...
به نظر من قهرمان این کتاب، صرفاً گلنن نیست؛ کریگ هم بی شک قهرمانه. توی این داستان، فقط یه جنگجو نیست، بلکه دو تا جنگجوست!
در ضمن، ترجمه هم کاملاً روانه...
Fatemeh Safarzadeh
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
من قبل از خوندن این داستان اول نظرات را خوندم. هشت تا نظر مثبت که توصیه به خوندن کتاب میکرد. چون توی سفرم تا صفحه 77 خوندم ولی هنوز به نظر بقیه دوستان نرسیدم. تا الان که نویسنده از خود واقعی نبودن دفاع کرده. از لودگی‌های افراطی. از تکرار‌های غلط که هربار خواسته درستش کنه اما بعد دیده همون طرز فکر و اولش درست بودههههه. مجددا پشیمون میشه این تسلسل تا روز ازدواجش ادامه داشته.
امیدوارم بقیه ماجرا جور دیگه‌ای رقم بخوره. اگه این نظرم ثبت بشه حتماااا بعد از پایان متن نظرم را میذارم درباره قلم نویسنده و متن اون.
Nahal Mazaheri
۱۳۹۹/۱/۲۵
هدف از کتاب جنگجوی عشق؛رمز و راز رهایی است، نزدیکتر کردن تو به خودت و از نو بنا کردن رابطه‌ی تو با خودت. جملاتی از کتاب: داشتن چیزی برای گفتن و نبودن کسی برای شنیدن خیلی وحشتناک است. اوج بی‌کسی است. فقط یک قهرمان وجود دارد، اگر درون قلبت راببینی دیگر لازم نیست از آنچه که"هستی" بترسی. با خواندن ی" و زندگینامه گلنن دویل ملتن "، با مسیر زندگی خود همراه میشوی، سایه هایت را میشناسی نقابهایی را که ناخواسته با خود حمل میکنی را درک میکنی، میپذیری و در نهایت شروع به اصلاح خود میکنی.
زهرا حسین زاده
۱۳۹۹/۱/۱۴
خیلی داستان جالبی داشت نه فقط از جهت عاشقانه بودنش بلکه از جنبه برقراری ارتباطی دوستانه با خدا؛ در بخشی از کتاب گلنن میگه:"اگر خدا جایی ست که ترس به آن راهی ندارد پس چرا یاد گرفته‌ام که از خدا بترسم؟؟حیرت زده‌ام از این خدا، از این عشق، اما نمی‌ترسم. ترس و خدا دیگر هرگز باهم برایم معنایی نخواهند داشت... "
کیانا رستمی
۱۳۹۸/۹/۲۴
کتابی است که خواندنش رو به دیگران توصیه میکنم داستان زندگی نویسنده با قلمی روان واقع بینانه بدون پرده پوشی که نشان میدهد چگونه با وجود قرار گرفتن در بدترین شرایط و مشکلات با کمک خانواده وهمسر ونیروی اراده قوی وذهن تحلیل گرش به عشق و زندگی ایده ال نایل می‌شود.. بسیار تاثیر گذار وتفکر برانگیز.
مژگان شهراشوب
۱۴۰۲/۱/۱۰
واقعا عالی بود و تاثیر گذار و جنگ درون را بسیار عالی به رشته تحریر درآورد و کشمکشهایی که همه ما سالیان سال در وجود خودمان داریم اما قدرت شفاف ساختن آن حتی در خلوت خودمان را نداریم و این زمزمه‌های ذهن که همیشه در مغزمان وجود دارد مثل یک آکواریوم‌ شلوغ و درهم و جنگ نفسانی را بسیار زیبا عنوان کردند عالی بود
somaye sh
۱۳۹۸/۹/۲
یک کتاب فوق العاده!!! چقدر صادقانه و شجاعانه نوشته شده، واقعی، ملموس و بی‌پرده. چقدر یاد گرفتم، چقدر لذت بردم‌. پیشنهاد می‌کنم حتما بخونیدش!
خیلی ممنونم از مترجم عزیز، بانو سمانه پرهیزکاری که با ترجمه‌ی خوبشون فرصت خوندن این کتاب زیبا رو به ما دادن.
کتابراه عزیز ممنون
Golden Sun
۱۴۰۲/۴/۴
یکی از زیباترین و رهاترین متن‌هایی بود انقدر بی پرده درمورد تک تک حس‌هایی که ما ممکنه حتی در زمان تجربه شون هم متوجه شون نباشیم حرف میزد. حتما توصیه می‌کنم بخونید و از دست ندید. مخصوصا اگر حس‌هایی شبیه به شخصیت اول دارید خیلی از خوندنش لذت میبرید. 🙂
شبنم ساسانی
۱۴۰۱/۸/۱۹
محتوای کتاب مثل سری کتاب‌های ریچل هالیس با همون حال و هوا بود اما روند داستان جذاب بود و نمیتونستی نیمه ولش کنی، خیلی کش نداده بود و حجم مناسبی داشت. به زیبایی از سطح به سمت عمق رفتن یک انسان رو روایت کرد و روش پرداختن به خودشناسیس مثل یونگین‌ها بود.
شیوا Yn
۱۳۹۹/۹/۱۹
عالی بود.
تعاریف و باورهای جدیدی تو ذهن آدم به وجود میاره. از لحظه به لحظه خوندن این کتاب لذت بردم.
هرچی هم جلوتر میره این لذتبخشی بیشتر میشه و انتهای کتاب، به اوج خودش میرسه.
جملات بی‌نظیر زیادی داشت که همشون رو نوشتم هی بخونم
Mary A
۱۴۰۱/۹/۸
ترجمه‌ی کتاب فوق‌العاده بود و درس‌هایی که ازش گرفتم بسیار جذاب. درد کشیدن در زندگی آدم به مو میرسه، پاره هم میشه ولی دوباره خودتو بند میزنی و بلند میشی، چون دوتا راه بیشتر نداری: یک، بیشتر از قبل سرخورده و فرسوده شدن و دو، بازگشت به زندگی.
Nazanin -k
۱۳۹۸/۷/۲۴
بسیار زیبا و شگفت انگیز. 😍😍😍من این کتابو قبلا خوندم به حدی شگفت زده شدم که در عرض یک روز و نیم کتابو تموم کردم.. خیلی صادقانه ست و قابل ستایش..
Arsham 3311
۱۳۹۹/۱۰/۱
برای یکبار خوندن خوبه این کتاب توصیه میکنه که بیشتر خودمونو بشناسیم و برای خودمون ارزش قائل بشیم بنظرم هر خانمی باید یکبار این کتاب رو بخونه تا تحلیل و نگاه جدیدی به زندگیش پیدا کنه
Lili Kz
۱۳۹۹/۶/۴
کتاب فوق العاده ایه و معنای عشق واقعی و مقدسی که هر انسانی برای زندگی کردن بهش نیاز داره رو نشون میده توصیه میکنم حتما بخونید تو تک تک جملاتش مفهومات قشنگی وجود داره:)
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه کتاب جنگجوی عشق

برای دریافت کتاب جنگجوی عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.