معرفی و دانلود کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود

عکس جلد کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود
قیمت:
27500 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود

ماجراهای جودی دمدمی تمامی ندارد و این دختر جسور و البته کمی نازپرورده و بسیار نق‌نقو، به داستان جدیدی در زندگی‌اش برمی‌خورد! مگان مک دونالد این بار در کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود ما را با قصه‌ی جودی دمدمی و معلم جدیدش در مدرسه همراه می‌کند. آن هم درحالی‌‌که جودی اصلا از معلم جدید خوشش نمی‌آید و نمره‌های بدی که در درس ریاضی‌ می‌گیرد، قوز بالای قوز می‌شوند!

درباره‌ی کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود

کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود (Judy Moody Goes to College) یکی دیگر از داستان‌های جذاب و پرهیجان مجموعه‌ی جودی دمدمی به‌شمار می‌رود که مگان مک دونالد (Megan McDonald) خالق آن است. اما این بار قرار است چه اتفاقی بیفتد؟

یک روز صبح که هیچ تفاوتی هم با روزهای دیگر ندارد، جودی به مدرسه می‌رود. اما یک چیز سر جایش نیست! آقای تاد در مدرسه حضور ندارد و قرار است خانم بورمرد جای او را پر کند و به جودی و هم‌کلاسی‌هایش درس بدهد. اما جودی اصلا از معلم جدید خوشش نمی‌آید. او فقط آقای تاد را دوست دارد و از اینکه خانم بورمرد جایش را گرفته بسیار ناراحت است. اما این تازه آغاز ماجراست...

وقتی خنم معلم جدید شروع به درس دادن می‌کند و نمره‌های جودی را در درس ریاضی می‌بینید، متوجه می‌شود که او در این درس بسیار ضعیف است. به‌همین‌دلیل هم یادداشتی برای پدر و مادر او می‌فرستد تا در جریان قرار بگیرند. بعد از این اتفاق که چندان هم برای جودی خوشایند نیست، قرار می‌شود که به کلاس جبرانی ریاضی برود؛ اما نه در مدرسه، در کالج! جایی که یک دانشجو به نام کلوئه منتظر جودی است تا روزهای سخت، اما پرماجرایی را با هم بگذرانند. فکر می‌کنید این بار چه کارهایی از جودی دمدمی سر می‌زند؟

کار ترجمه‌ی کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود بر عهده‌ی محبوبه نجف‌خانی بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی جودی دمدمی

آثاری که ذیل مجموعه‌ی جودی دمدمی (Judy Moody) به انتشار رسیده‌اند، داستان‌هایی خواندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند که جملگی بر محور ماجراهای جذاب و مهیجی می‌گردند که پیرامون شخصیتی به نام «جودی» رخ می‌دهد؛ دختری سرکش، ادا و اطواری، لوس، و البته باهوش و باذکاوت.

مجموعه داستان‌های جودی دمدمی سرشار از وقایعی طنز و صحنه‌هایی مفرح‌اند. به همین جهت نیز، هر مخاطب خردسالی را به سادگی با خود همراه می‌سازند. نویسنده‌ی کتاب‌های مجموعه‌ی مورد بحث، مگان مک دونالد، نام دارد. او، چنان‌که در مصاحبه‌ای گفته، اغلب حوادث داستان‌های سریِ جودی دمدمی را از خاطرات دوران خردسالی‌اش در مدرسه اقتباس کرده است.

گفتنی است که مجموعه‌ی جودی دمدمی تاکنون به اغلب زبان‌های مهم دنیا ترجمه شده، در شمارگانی بالا به فروش رسیده، و افتخاراتی فراوان را برای خالق خود به ارمغان آورده است. ناشر این مجموعه در ایران، گروه انتشاراتی «افق» است. همچنین، شایان ذکر است که یکی از عناوین مجموعه‌ی جودی دمدمی (با نامِ جودی و تابستان پرماجرا) در سال 2011 بدل به فیلمی سینمایی به کارگردانی جان شولتز شده است.

نکوداشت‌های کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود

  • بیان درخشان نویسنده و نقاشی‌های زیبای ری‌نولد این جلد از مجموعه‌ی جودی دمدمی را درخشان کرده است. (بوک‌لیست)
  • یک اپیزود عالی دیگر از مجموعه‌ی جودی دمدمی. فرار جودی به تشویق کلوئه خوانندگان را به هیجان می‌آورد، تا جایی که باعث می‌شود داستان را ببلعند. (کیدزریدز)

کتاب کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانی که در رده‌ی سنی 6 تا 9 سال قرار دارند، از خواندن این کتاب و مجموعه داستان جذاب لذت خواهند برد.

با مگان مک دونالد بیشتر آشنا شویم

مگان مک دونالد یکی از مشهورترین نویسندگان آمریکایی و متولد سال 1959 است. او از کودکی به نوشتن علاقه داشت و برای روزنامه‌ی مدرسه‌شان مطالب گوناگونی می‌نوشت. این نویسنده از دانشگاه پیتسبورگ فارغ‌التحصیل شده و در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. مجموعه‌ی جودی دمدمی معروف‌ترین اثر مگان مک دونالد است که با نوشتن آ« شهرت جهانی دست یافت و عده زیادی از کودکان و نوجوانان طرفدار آن هستند.
علاوه بر این مجموعه، مگان مک دونالد چند رمان نوجوان و چند کتاب داستان هم نوشته است. کتاب‌های «باشگاه خواهران» و «دختران آمریکایی» از دیگر آثار اوست. وی جوایز بسیاری نیز در حوزه کاری‌اش کسب کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «جایزه‌ی کتاب کالیفرنیا»، «جایزه‌ی انتخاب کودکان» و «جایزه‌ی کتاب کودکان گاردن استیت» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود می‌خوانیم

من یک جای بهتری برای ریاضی کار کردن سراغ دارم. به آن جا می‌گویند کافه کبوتر. جودی دنبال کلوئه به کافه تریای کالج رفت. به‌به! بوی کیک‌های تازه پخته‌شده می‌آمد، و آن جا پر از دانشجویانی بود که درس می‌خواندند و دیوانه‌وار با کامپیوترهای لپ‌تاپ‌شان کار می‌کردند. کلوئه یک فنجان بلند قهوه‌ی داغ با شیرِ بدون چربی و کم‌کف، بدون خامه و شکر با دو برابر مقدار معمولی وانیل (معروف به قهوه‌ی فانتزی مانتزی) سفارش داد و جودی هم یک شیرشکلات داغ توی کاسه. کلوئه به جودی یک اسکناس ده دلاری داد، که او باید مثل آدم‌بزرگ‌ها صورت‌حساب را می‌پرداخت و بقیه‌ی پول را پس می‌گرفت و می‌شمرد. جودی با بقیه‌ی پول برای خودش یک آب‌نبات به شکل تلفن همراه خرید.

آن‌ها پشت میزی کنار پنجره نشستند و کلوئه صفحه‌ی مقوایی بازی زندگی را روی میز پهن کرد. جودی به او کمک کرد تا کوه‌ها، پل‌ها و ساختمان‌ها را وصل کنند. کلوئه یک ماشین به جودی داد تا براند (البته دورِ صفحه‌ی مقوایی). کلوئه گفت: «من عاشق این بازی هستم، چون درست مثل زندگی واقعی می‌ماند. آدم به کالج می‌رود، پول درمی‌آورد و خانه می‌خرد.»

جودی گفت: «معرکه است. من قبلاً تصمیمم را گرفته‌ام و می‌خواهم دکتر بشوم.»

کلوئه پرسید: «راستی‌راستی؟ توی بازی یا زندگی واقعی؟»

جودی گفت: «هر دو.»

فهرست مطالب کتاب

ریاضی‌وار
مامان و بابا‌وار
دیوانه‌وار
رفتار جدید‌وار
بی‌ادب‌وار
نه خیلی بد‌وار
هنروار
گربه‌وار
مردود‌وار
امیدوار
شنگول‌وار
فرهنگ جدیدِ نه وبسترِ دنیای کالجی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-369-635-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
27500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود

Bahar
۱۴۰۲/۱/۲
من به شخصه کتاب‌هایی رو دوست دارم که دختر یا پسری در آن به ماجراجویی میروند و کارهای خاصی انجام میدهند که این کتاب برای من عالی بود من اگر می‌توانستم داستان را تعریف می‌کردم ولی متاسفانه نمیشه❤
marzie rezaie
۱۴۰۲/۴/۲۰
اونجایی که آقای تاد گفت نمره نمیدم
وقتی امتحان تموم شد نمره داد!
ولی درکل عالی بود
نیکی فیض دار
۱۴۰۲/۱۱/۸
کتاب‌های جودی دمدمی عالی هستند. من از نویسنده تشکر می‌کنم، خیلی خیلی دوستش داشتم.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود

برای دریافت کتاب جودی دمدمی 7: جودی به کالج می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.