معرفی و دانلود کتاب پری دریایی

عکس جلد کتاب پری دریایی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پری دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پری دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پری دریایی

کتاب پری دریایی به قلم هانس کریستین آندرسن، با زبانی شیرین داستان پری دریایی کوچکی را به تصویر می‌کشد که آرزو دارد روی آب بیاید و با آدم‌ها صحبت کند.

موضوع کتاب پری دریایی چیست؟

در اعماق دریا پادشاهی قلمرو بی‌انتهایی دارد. کوچک‌ترین دختر پادشاه که خیلی هم زیباست، مردم روی زمین را بسیار دوست دارد. زمانی که به 15 سالگی می‌رسد به او اجازه داده می‌شود تا روی صخره‌ای بنشیند و از دور مردم را تماشا کند.

یک روز هنگامی که پسر پادشاه برای تفریح به دریا آمده بود، کشتی‌اش غرق می‌شود. پری دریایی کوچک سریع دست به کار شده و برای نجات جان شاهزاده به سوی او می‌رود. پری دریایی خیلی سریع عاشق شاهزاده می‌شود و با آواز زیبایش دل شاهزاده را به دست آورده و او را گرفتار خود می‌کند، اما شاهزاده که روحش از پری دریایی خبر ندارد، فکر می‌کند زن دیگری او را نجات داده.

پری دریایی برای اینکه بتواند خود را به شاهزاده نزدیک کند، باید از شر دم ماهی‌وار خود خلاص شود. بنابراین صدای آواز خود را با یک جفت پا عوض می‌کند. او حاضر است به خاطر رسیدن به عشقش دریا را برای همیشه ترک کند. اما شاهزاده که از دل شیدای پری بی‌خبر است با دختر شاه دیگری پیوند بسته و ازدواج می‌کند. پری دریایی کوچک از اندوه زیاد خود را می‌کشد، تبدیل به کف دریا می‌شود و به اصل خود برمی‌گردد.

کتاب پری دریایی مناسب چه کسانی است؟

هانس کریستین آندرسن (Hans Christian Andersen) کتاب پری دریایی (The little mermaid) را برای تمامی کودکان 3 تا 7 سال علاقه‌مند به افسانه‌ها و داستان‌های خیلی به رشته‌ی تحریر درآورده است.

هانس کریستین آندرسن را بیشتر بشناسیم:

هانس کریستین آندرسن 2 آوریل 1805 در دانمارک دیده به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار این نویسنده معروف می‌توان به جوجه اردک زشت، دخترک کبریت فروش، بندانگشتی، پری دریایی کوچولو و... اشاره نمود. نویسنده‌ی مشهور، هانس کریستین آندرسن در سال 1875 از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب پری دریایی می‌خوانیم:

در اقیانوس بزرگ در اعماق آب، پادشاه دریا همراه همسر و شش شاهزاده زندگى مى‌کردند. قصر آن‌ها زیباترین قصر در جهان بود. پرى‌هاى دریایى هر روز در زیر آب شنا مى‌کردند و با هم قایم‌باشک بازى مى‌کردند. آن‌ها مى‌دانستند که باید همیشه در زیر آب زندگى کنند چون کشور آن‌ها در زیر آب‌ها بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پری دریایی
نویسنده
مترجمعلی محمدپور
ناشر چاپیانتشارات پوپک نقره‌ای
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-94761-0-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پری دریایی

ومبت بد عنق 🐨🩵
۱۳۹۹/۷/۲۲
من کتابش رو دارم عالی و خیییللییییییییییییییئییی قم انگیز آدم می‌خواد گریه کنه بخاطر قم انگیز بودنه بیش از اندازش یک ستاری کم کردم
عارفه جمشیدی
۱۴۰۱/۵/۱۰
تصاویر زیبایی داشت و آخر داستان را برای کودک ۴/۵ ساله تغییر دادم
چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۰/۹/۲۶
تصاویر خوشرنگی داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب پری دریایی

برای دریافت کتاب پری دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.