معرفی و دانلود کتاب بینش تجاری استیو جابز: 250 سخن از مبتکری که دنیا را تغییر داد

عکس جلد کتاب بینش تجاری استیو جابز: 250 سخن از مبتکری که دنیا را تغییر داد
قیمت:
11000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بینش تجاری استیو جابز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بینش تجاری استیو جابز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بینش تجاری استیو جابز: 250 سخن از مبتکری که دنیا را تغییر داد

کتاب بینش تجاری استیو جابز دربردارنده 250 جمله خردمندانه از مبتکری خلاق است که توسط آلن کن توماس گردآوری شده است. وجود چنین کتاب‌هایی از قدرت و خلاقیت جابز در ایده‌پردازی و نوع نگاهش به مسائل تجاری و کسب و کار حکایت دارد که همچنان پس از مرگش مورد توجه و اهمیت است.

درباره کتاب بینش تجاری استیو جابز:

«طراحی ساده، استفاده آسان و محصول بهتر!» شعاری که مشخصه اصلی محصولات استیو جابز است. او که از ابتدای فعالیت خود اهداف بزرگی در سر داشت با قدم‌های کوچک راه موفقیت خود را آغاز کرد. شکست‌ها، نادیده گرفته شدن و حتی اخراج یا به تعبیری کناره‌گیری خودخواسته از جایی که برای آن تلاش زیادی کرده بود، هرگز او را مایوس نکرد.

این تغییر در شرکت اپل در برهه‌ای از زمان آسیب جدی به شرکت وارد کرد اما روحیه قدرتمند و پشتکار جابز بود که بازگشت وی پس از سال‌ها، نیروی مضاعفی را به شرکت برگرداند و توانست اهدافی را که در سر دارد محقق کند.

با این وجود شبهات زیادی پیرامون او وجود دارد. عده‌ای او را یک نابغه بی‌چون و چرا می‌دانند و در حالیکه بعضی‌ها معتقدند جابز آنقدرها هم خلاق نبوده و این بت‌سازی‌های معاصر است که از او یک اسطوره ساخته است. با این حال جملات او در رابطه با پیشبرد اهداف، قدرتمند و تاثیرگذار هستند و انرژی انگیزشی فوق‌العاده‌ای در پیگیری رویاها به مخاطب منتقل می‌کنند.

آلن کن توماس (Alan Ken Thomas) چکیده‌ای از برترین جملات جابز را به شما هدیه می‌دهد. در واقع بعد از خواندن این جملات در می‌یابید که کتاب بینش تجاری استیو جابز (The Business Wisdom of Steve Jobs) در مسیر موفقیت همراهی‌تان خواهد کرد و می‌تواند افق‌های تازه‌ای در کسب و‌ کار پیش روی چشم شما بگشاید.

کتاب بینش تجاری استیو جابز مناسب چه کسانی است؟

سخنان ارزشمند استیو جابز در این کتاب برای همه افرادی که قصد ایجاد یک تغییر بزرگ در کسب کار و سبک زندگی خود دارند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب بینش تجاری استیو جابز می‌خوانیم:

یکی اینکه قسمت عمده وقت روزانه من با محصولاتی می‌گذرد که استیو جابز در ساخت آن‌ها نظارت داشته است و دوم اینکه موقعیت کنونی من به گونه‌ای نیست که اجباری به طرفداری سرسخت از تکنولوژی داشته باشم.

مسلماً با پیدایش و ورود کامپیوترهای شخصی به بازار، زندگی افراد مختلفی در گوشه و کنار دنیا تغییر و بهبود پیدا کرده است. (البته از دیدگاهی دیگر شاید می‌توان گفت بدتر شده است، اما به هر حال تغییر کرده است)

یک هفته را در نظر بگیرید و به دقت ساعت‌هایی که به استفاده از کامپیوتر می‌گذرانید را ثبت کنید. از گوش کردن موسیقی در یک وسیله دیجیتال گرفته، تا کار با تلفن و غیره، مستقیم یا غیرمستقیم استیو جابر جهان را به سمتی که خودش می‌خواسته، هدایت کرده است.

ممکن است وی طراح و سازنده اصلی هیچکدام از ابزار یا برنامه‌هایی که به نام استیو جابز فروخته شده‌اند نباشد. اما نبوغ وی در این بود که می‌توانست، بفهمد مردم چه می‌خواهند، پیش از آنکه این چیز حتی وجود داشه باشد. (در این کتاب چندین سخن در تصدیق این گفته وجود دارد)

«هنری دیوید تورو» می‌گوید: «می‌خواستم عمیق زندگی کنم و شیره زندگی را تا آخرین قطره فرو برم... و هر آنچه جزء زندگی نیست را کنار بگذارم... تا اینطور نباشد که... وقتی هنگام مرگم رسید تازه بفهمم که زندگی نکرده‌ام.»

مشخص است وقتی استیو جابز در نهایت در سن 56 سالگی، تسلیم سرطان پانکراس شد، این سوال برای هیچکس پیش نیامد که آیا او «شیره زندگی» را سرکشیده است یا نه. او تقریباً تا آخرین لحظه زندگی به رهبری Apple و همچنین پیشبرد بشریت به سوی آینده ادامه داد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
درباره آغاز
درباره تجارت و کسب و کار
درباره رهبری و مدیریت
درباره ابتکار و نوآوری
درباره دیگران
درباره رانندگی
درباره ارث
درباره زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بینش تجاری استیو جابز: 250 سخن از مبتکری که دنیا را تغییر داد
نویسنده
مترجممحسن واعظی
ناشر چاپی دید مثبت
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-8617-93-1
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
11000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بینش تجاری استیو جابز

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بینش تجاری استیو جابز

برای دریافت کتاب بینش تجاری استیو جابز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.