معرفی و دانلود کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد!

عکس جلد کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد!
قیمت:
29250 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد!

کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد! نوشته‌ی لیلا خدابخشی، داستانی واقعی و زیبا درباره‌ی یک معتاد و بازگشتش به زندگی‌ست. این کتاب به سادگی از عشق می‌گوید. عشق خدمت به تمام مخلوقات الهی، عشق یاری رساندن به انسان‌ها، عشقی که در قلب تمامی‌ ساکنان این کره‌ی خاکی خانه دارد و عصاره‌ی آن انسانیتی است که آن را در وجود برخی از انسان‌ها مشاهده می‌کنیم و از تماشای آن به وجد می‌آییم.

کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دوستداران داستان‌های واقعی پیشنهاد می‌شود. همچنین این اثر برای افراد درگیر اعتیاد کتابی تاثیرگذار و انگیزه‌بخش خواهد بود.

در بخشی از کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد! می‌خوانیم:

استاد همواره می‌گفت: «وقتی که به خطاهای گذشته‌ات نگاه می‌کنی، نباید به خودت بگویی باید پخته‌تر عمل می‌کردم، باید منطقی‌تر فکر می‌کردم، باید بی‌رحمانه‌تر با خودم روبه‌رو می‌شدم، باید بزرگ‌منشانه‌تر رفتار می‌کردم، باید بیشتر ایستادگی و تحمل می‌کردم، چرا این‌قدر کودکانه رفتار کردم؟ چرا این‌گونه بودم؟ این‌ها دروغ‌اند! تو حق نداری با شعور و خرد امروزت، دیروزت را قضاوت کنی. تو دیروز، بهترین کاری که به شعور و خردت می‌رسید را انجام دادی، کار دیگری از دستت برنمی‌آمد. با تمام صداقتم به تو می‌گویم، باور کن! تو تمام تلاشت را کرده بودی، بیشتر از این نمی‌توانستی و نمی‌دانستی؛ این ناعادلانه است که با شعور و خرد امروز، گذشته‌ات را زیر سؤال ببری، چراکه پختگی امروزت را مدیون گذشته‌ات هستی.»

به راستی که این‌چنین بود. هرچند اشتباهاتی که در اثر تاریکی‌های باقی مانده در وجودم از من سر می‌زد، بهای بسیار سنگینی داشت و مرا از هدفم دور و دورتر می‌کرد، اما سرزنش کردن خودم نیز چارۀ کار نبود و مانند بندی دست و پای مرا می‌بست و مرا از حرکت بازمی‌داشت. پس تلاش کردم درسی که در پس آن نهفته بود را پیدا کنم و آن را بیاموزم و تنها آن هنگام بود که دست از سر خودم برمی‌داشتم و خود را کمتر سرزنش می‌کردم و سعی می‌کردم خطایم را با کاری یا خدمتی دیگر جبران کنم و دیگر هرگز آن را تکرار نکنم. استاد در کنارم نبود، اما با روح بزرگش سخنانی که روزی از او شنیده بودم را به یادم می‌آورد و تمام آن‌ها مانند نوشدارویی مرهم تمام زخم‌های روح و جانم می‌شدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نسل روشن
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-247-548-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
29250 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد!

setareh89
۱۴۰۲/۱/۱۱
سلام از اینکه قلم هنرمندانه‌تان به زیبایی حق مطلب را عنوان نموده است بسیار زیبا و عالی بود. انسان‌های توانمند را خداوند در برهه‌ای از زمان کنار هم قرار می‌دهد تا بتوانند از بودن کنار هم و تجربیات هم استفاده نمایید و ظرف وجودی خود را پر نمایند و در مسیر صحیح قرار بگیرند و برای نجات انسانهای مانده در راه و تاریکی‌ها زنجیره عشق را هر روز بزرگتر از روز قبل نمایند
لطیفه فعله گری
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب قشنگ و با احساسیه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد!

برای دریافت کتاب خداوند هرگز از یک قلب عاشق دست نمی‌کشد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.