معرفی و دانلود کتاب خط به خط هوش کلامی ششم

عکس جلد کتاب خط به خط هوش کلامی ششم
قیمت:
۱۷۵۰۰۰ ۸۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خط به خط هوش کلامی ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خط به خط هوش کلامی ششم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خط به خط هوش کلامی ششم

کتاب خط به خط هوش کلامی ششم به تألیف امین یزدی‌زاده، با تکیه بر کتاب‌های درسی پایه ششم، بیش از دوهزار سؤال هوش کلامی را برای شما گردآوری کرده است که خلاقیت‌تان را تقویت می‌کند و مهارت شما را در پاسخگویی به این سؤالات ارتقا می‌دهد. پاسخنامه‌ای تشریحی نیز برای این پرسش‌ها ارائه شده است که بهترین راه‌حل‌ها را در اختیار شما می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب کتاب خط به خط هوش کلامی ششم

تکنیک‌های زیادی برای تقویت هوش کلامی وجود دارد. از راه‌های مهم ارتقای هوش کلامی، تقویت دایره‌ی لغات، تمرین زیاد و دست‌وپنجه نرم کردن با تست‌های این مبحث است. کتاب خط به خط هوش کلامی ششم به همین منظور توسط امین یزدی‌زاده به تألیف رسیده. این کتاب مجموعه‌ی دو هزار پرسش چهارگزینه‌ای پیرامون هوش و استعداد کلامی را گردآوری کرده است و به همراه پاسخ‌های تشریحی کامل و دقیق به شما ارائه می‌دهد. با مطالعه‌ی دقیق این کتاب تسلطتان بر تکنیک‌های هوش کلامی و ادبی ارتقا می‌یابد و با موفقیت سؤالات این مبحث را پشت سر می‌گذارید.

معرفی و دانلود کتاب خط به خط هوش کلامی ششم

کتاب خط به خط هوش کلامی ششم لذت یادگیری هوش کلامی را با سبکی تازه و خلاقانه به شما ارائه می‌‌کند. این کتاب شامل 25 بخش است و بر اساس خط به خط کتاب‌های درسی پایه ششم، 2100 پرسش‌ چهار گزینه‌ای را تألیف و گردآوری کرده که به پرورش مهارت درک مطلب و فهم مسئله‌ی کمک می‌کند و هوش کلامی‌تان را ارتقا می‌دهد. همچنین آزمون تیزهوشان سال‌های گذشته در آخر کتاب آورده شده تا با شبیه‌سازی این آزمون، آموخته‌هایتان را ارزیابی کنید. پاسخنامه‌ی مرتبط با این پرسش‌ها نیز به صورت آموزش‌محور طراحی شده است و مانند یک کلاس درس تمامی نکات لازم برای موفق شدن در آزمون ورودی تیزهوشان را در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب خط به خط هوش کلامی ششم را انتشارات پویش اندیشه خوارزمی ذیل مجموعه کتاب‌های «نیترو» به انتشار رسانده است.

کتاب خط به خط هوش کلامی ششم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی و متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان مناسب است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خط به خط هوش کلامی ششم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات353
زبانفارسی
شابک978-600-9904-89-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰۰ ۸۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خط به خط هوش کلامی ششم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خط به خط هوش کلامی ششم

برای دریافت کتاب خط به خط هوش کلامی ششم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.