معرفی و دانلود کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو

عکس جلد کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو
قیمت:
۱۳۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو به کوشش امین یزدی‌‌زاده، مجلدی دیگر از مجموعه‌ی «تیزهوشان نیترو» است که به‌منظور آمادگی دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی برای آزمون ورودی مراکز استعدادهای درخشان (تیزهوشان) تألیف شده است.

درباره‌ی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو

امین یزدی‌زاده در کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو، همان‌طور که از نامش پیداست، هفت قلمروی کامل از درس فارسی را برای دانش‌آموزان مقطع ششم ابتدایی پوشش داده و به بیانی دیگر منبعی کامل و جامع را در اختیار مخاطبان قرار داده تا آن‌ها را از مراجعه به کتاب‌های راهنمای دیگر بی‌نیاز کند. این کتاب مجلد دوم از مجموعه‌ی دو جلدی فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی است که هدف اصلی آن آشنایی مخاطب با درس ادبیات فارسی به‌صورت موضوعی است. ویژگی مهم و بارز کتاب پیش رو این است که سرعت یادگیری دانش‌آموز را بالا می‌برد و از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند؛ چراکه تمامی مطالب موردنیاز یک‌جا در آن جمع شده‌اند.

یکی از اهداف امین یزدی‌زاده از تألیف کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو، آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه‌دولتی و استعدادهای درخشان (تیزهوشان) بوده است. این کتاب شامل هفت بخش مهم است که مطالعه‌ی دقیق و جزء به جزء آن‌ها برای دانش‌آموزان ششم دبستان ضروری‌ست. تاریخ ادبیات و اعلام، قالب‌های شعری، معنی لغت و غلط املایی، آرایه‌های ادبی، دستور زبان فارسی، کارگاه‌های نویسندگی و نشانه‌های نگارشی، مفهوم، تناسب معنایی و درک مطلب این هفت بخش را تشکیل می‌دهند.

ساختار کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو به این شکل است که هر قلمرو در سه بخش مجزا ارائه شده؛ بخش ابتدایی شامل درس‌نامه است. برای مثال در آغاز قلمرو تاریخ ادبیات و اعلام، اسامی شعرا و دیگر اسامی‌ای که در فصل‌های مختلف کتاب درسی آمده‌اند به ترتیب حروف الفبا قرار گرفته و تعاریف آن‌ها نیز در مقابلشان آمده است. در بخش دوم از هر قلمرو، تست‌های مفهومی از هفت قلمروی ذکرشده در اختیار دانش‌آموز قرار گرفته تا به سنجش میزان درک مطلب خود بپردازد و توانایی خود را محک بزند. بخش سوم نیز شامل پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای تست‌ها است که با مراجعه به آن رفع ابهام و اشکال‌زدایی صورت می‌گیرد. ضمناً در پایان چند قلمرو، برگه‌ای سفید برای یادداشت‌های مهم دانش‌آموز قرار داده شده است تا بتواند مطالب کلیدی را برای یادآوری و مرور، دسته‌بندی کند.

امین یزدی‌زاده بخش پایانی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو را به نمونه سؤالات تیزهوشان اختصاص داده است تا دانش‌آموز با استفاده از آن‌ها بتواند جلسات و شرایط آزمون را برای خود بازسازی و آمادگی لازم برای شرکت در این رقابت مهم تحصیلی را پیدا کند.

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو را انتشارات پویش اندیشه خوارزمی منتشر کرده و در اختیار مخاطبین قرار داده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی نیترو

مجموعه کتاب‌های نیترو که برای دانش‌آموزان تیزهوش تهیه شده است، شامل تست‌ها و درس‌نامه‌هایی است که با هدف شبیه‌سازی آزمون‌های هوش و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای چنین آزمون‌هایی طراحی شده‌اند. این مجموعه به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی به چاپ رسیده و از کتاب‌های شاخص آن می‌توان به «پنجاه آموزش هوش کلامی پنجم و ششم»، «فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: تست‌های موضوعی درس به درس»، «تیک آف: چهل‌وچهار آزمون هوش سرعتی» و «سی‌وسه آزمون دقت و تمرکز» اشاره کرد.

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب مخصوص دانش‌آموزان پایه‌ی ششم ابتدایی‌ست و مطالعه‌ی دقیق آن به موفقیت آن‌ها در آزمون‌های ورودی مدارس برگزیده کمک خواهد کرد.

فهرست مطالب کتاب

قلمرو تاریخ ادبیات و اعلام
قلمرو قالب‌های شعری
قلمرو معنی لغت و غلط املایی
قلمرو آرایه‌های ادبی
قلمرو دستور زبان
قلمرو کارگاه‌های نویسندگی، بیاموزیم‌ها و نشانه‌های نگارشی
قلمرو مفهوم، تناسب معنایی و درک مطلب
آزمون‌های هوش کلامی تیزهوشان سال‌های اخیر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات337
زبانفارسی
شابک978-600-98339-3-1
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۳۵۰۰۰ ۶۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو

برای دریافت کتاب فارسی تیزهوشان نیترو ششم ابتدایی: هفت کتاب، هفت قلمرو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.