معرفی و دانلود کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب

برای دانلود قانونی کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب

عبور از مانع درک متن به کمک درک آباد! امین یزدی‌زاده و شاهین قائمی‌نژاد، هر آنچه را که برای پاسخ دادن به سوالات درک مطلب آزمون تیزهوشان نیاز دارید، در کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب به شما می‌آموزند. نکات آموزشی جدیدی که در هیچکدام از دوره‌‌های آموزشی نمی‌بینید، ارائه‌ی 100 متن همراه با سوالات استاندارد، در کنار آموزش‌های جذاب مؤلفان، مجموعه‌ی بی‌نظیری را برای شما فراهم کرده است تا برای همیشه از مانع دشوار سوالات درک متن عبور کنید.

درباره‌ی کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب

آزمون‌های هوش از بخش‌های متنوعی تشکیل می‌شوند که شاید دشوارترین آن‌های برای دانش‌آموزان، بخش درک متن باشد؛ اما اصلا نگران نباشید چون امین یزدی‌زاده و شاهین قائمی‌نژاد، نقشه‌ی گنج این قسمت از آزمون‌ها را در اختیار شما قرار داده‌اند! کتاب درک آباد، شامل راهکارها و نکته‌های مفیدی است که به شما کمک می‌کنند به سوالات درک متن در آزمون تیزهوشان به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهید. کتاب حاضر مجموعه‌ی کاملی از 100 متن و پرسش‌های متنوعی را دربر می‌گیرد که برای هر یک از متن‌ها طراحی شده‌اند. پاسخنامه‌ی تشریحی که در انتهای کتاب قرار گرفته، به‌تنهایی درسنامه‌ی جامعی است که جای هیچ سوالی را برایتان باقی نمی‌گذارد.

حتماً می‌دانید که 30 درصد سوال‌های هوش کلامی، یعنی 10 درصد کل سوالات آزمون تیزهوشان، پرسش‌های درک مطلب هستند، اما شاید کمتر کسی بداند که کتاب درک آباد، تنها منبع تخصصی برای آموزش و تمرین این دسته از سوالات است. امین یزدی‌زاده و شاهین قائمی‌نژاد که از متخصصان آزمون تیزهوشان هستند، سعی کرده‌اند تا با توضیحات جذاب و سرگرم‌کننده، درک آباد را برای شما به کتابی جالب، خواندنی و مفید تبدیل کنند. انتشارات پویش اندیشه‌ خوارزمی این کتاب را با هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان دبستانی برای موفقیت در آزمون تیزهوشان به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسانده است.

کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای دانش‌آموزان مقطع دبستان که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان و ورود به مدارس سمپاد را دارند، مناسب است. اگر پاسخ دادن به سوالات درک متن در آزمون هوش برای شما هم دشوار است، کافی است سری به کتاب درک آباد بزنید تا در کمترین زمان به پاسخ‌های درست این بخش برسید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-622-98938-7-6
موضوع کتابکتاب‌های تست روانشناسی، کتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب

برای دریافت کتاب درک آباد: 100 متن درک مطلب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.