معرفی و دانلود کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی

عکس جلد کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۴۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی، توسط امین یزدی زاده تألیف شده است و هر آنچه که برای تسلط بر درس فارسی پایه پنجم ابتدایی نیاز دارید به شما می‌آموزد. با استفاده از سؤالات این کتاب و مطالعه‌ی پاسخ‌های تحلیلی و کامل آن، با موفقیت سؤالات درس فارسی آزمون‌های ورودی تیزهوشان را پشت سر می‌گذارید.

درباره‌ی کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی به تألیف امین یزدی زاده، با ارائه‌ی سؤالات شناسنامه‌دار و تألیفی و پاسخ‌های تشریحی دقیق و تحلیلی به دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی کمک می‌کند درس فارسی را بهتر یاد بگیرند و برای آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان آمادگی کامل داشته باشند. این کتاب شامل 700 تست درس به درس پرسش‌های چهارگزینه‌ای متشکل از سؤالات درسی (استعداد تحصیلی) و سؤالات هوش کلامی (استعداد تحلیلی) به همراه پاسخ‌های تشریحی به این سؤالات است.

ساختار کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی، شش فصل، 17 درس و به طور کلی سه بخش اصلی دارد. بخش اول قلمرو تجزیه و تحلیل است که به صورت درس به درس ارائه می‌شود. این بخش تمامی اشعار موجود در کتاب فارسی پایه پنجم را در زمینه‌های تاریخ ادبیات، آرایه‌های ادبی، واژگان و روابط میان آنها، ساختار شعر و آموزش‌های مربوط به هوش کلامی مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد. بخش دوم قلمرو سؤالات درسی استعداد تحصیلی را دربرمی‌گیرد. در این پرسش‌های چهار گزینه‌ای موضوعی - تألیفی به صورت درس به درس و به همراه پاسخ‌های تشریحی دقیق طبقه‌بندی شده‌اند. بخش سوم مباحث مربوط به استعداد تحلیلی (هوش کلامی) را تحت پوشش قرار می‌دهد. این بخش سؤالات آزمون‌های تیزهوشان سال‌های اخیر را با پرسش‌های تألیفی خلاقانه ترکیب می‌کند و هوش کلامی دانش‌آموزان را ارتقا می‌دهد.

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی ذیل مجموعه کتاب‌های نیترو به همت انتشارات پویش اندیشه خوارزمی در اختیار دانش‌آموزان سخت‌کوش قرار گرفته است.

کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم ابتدایی و متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان مناسب است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آفرینش
درس اول
درس دوم
فصل دوم: دانایی و هوشیاری
درس سوم
درس چهارم
درس پنجم
فصل سوم: ایران من
درس ششم
درس هشتم
فصل چهارم: نام‌آوران
درس نهم
درس دهم
درس یازدهم
درس دوازدهم
فصل پنجم: راه زندگی
درس سیزدهم
درس چهاردهم
درس پانزدهم
فصل ششم: علم و عمل
درس شانزدهم
درس هفدهم
نیایش
پرسش‌های چهارگزینه‌ای
پاسخ‌های تشریحی
سؤالات هوش کلامی آزمون تیزهوشان 1400 - 1401
سؤالات هوش کلامی آزمون تیزهوشان 1401 - 1402

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پویش اندیشه خوارزمی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های کمک آموزشی دبستان
قیمت نسخه الکترونیک
۸۰۰۰۰ ۴۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی

برای دریافت کتاب فارسی تیزهوشان نیترو پنجم ابتدایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.