معرفی و دانلود کتاب خیانت زناشویی

عکس جلد کتاب خیانت زناشویی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خیانت زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خیانت زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خیانت زناشویی

جلال بابازاده کمانگر در کتاب خیانت زناشویی، نتیجه‌ی پژوهش‌ها و مطالعات خود در خصوص خیانت زوجین را گرد آورده است. علل بی‌وفایی زوجین و افزایش گرایش به خیانت در آن‌ها موضوعاتی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

درباره کتاب خیانت زناشویی

چرا برخی از افراد به همسر خود خیانت می‌کنند؟ چه چیزی باعث می‌شود که افراد به پیمان زناشویی که روزی با ذوق و شوق آن را منعقد کرده‌اند، متعهد نباشند؟ علت شیوع این پدیده‌ی منفور در میان زوجین چیست؟

جلال بابازاده کمانگر، نویسنده‌ی کتاب خیانت زناشویی، در کتاب خود به مسائلی از این قبیل می‌پردازد: معنا و مفهوم خیانت، انواع خیانت، دلایل زوجین برای خیانت به یکدیگر، پیامد‌های ناشی از خیانت، واکنش زوجین در برابر خیانت همسر خود، عواقب خیانت، بی‌وفایی در روابط زناشویی، مشکلات رفتاری افراد که منجر به خیانت می‌شود، تعارضات زناشویی و ...

خیانت یکی از بدترین و پیچیده‌ترین پدیده‌هایی است که یک فرد می‌تواند در زندگی خود تجربه‌ کند. این پدیده پیامد‌های بی‌شماری در پی دارد. نظیرِ: ازبین رفتن اعتماد میان زوجین، احساس شوک، ترس از تکرار مجدد آن، افسردگی و... تاکنون مطالعات و پژوهش‌های بسیاری در این خصوص صورت گرفته است و با توجه به اهمیت این پدیده‌ی منفور، این پژوهش‌ها همچنان ادامه خواهند داشت تا به سؤالات بی‌جواب در خصوص خیانت پاسخ داده شود. کتاب خیانت زناشویی یکی از این دست پژوهش‌ها می‌باشد.

کتاب خیانت زناشویی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مسئله‌ی خیانت در زندگی زناشویی و علل وقوع آن ذهن شما را به خود مشغول کرده است، مطالعه‌ی این کتاب برای شما سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب خیانت زناشویی می‌خوانیم

«تعارض» یک جنبه‌ی اجتناب‌ناپذیر ارتباطات انسانی است. هنگامی که دو نفر با یک‌دیگر صمیمی می‌شوند، احتمال بیش‌تری وجود دارد که تعارض را تجربه کنند؛ چراکه در خلال یک ارتباط خصوصی، عادت‌ها یا تفاوت‌ها بارزتر می‌شوند و می‌توانند آزاردهنده باشند. هرچند تعارض، برای رابطه‌ی زناشویی خطرناک نیست، چگونگی مواجهه‌ی همسران با آن می‌تواند خطرساز باشد. تعارض، نوعی کشمکش و درگیری است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول. خیانت
فصل دوم. بی‌وفایی در رابطه زناشویی
فصل سوم. طرحواره‌های ناسازگار اولیه
فصل چهارم. تعارض زناشویی
فصل پنجم. دلزدگی زناشویی
فصل ششم. راهکار درمانی در خیانت‌های زناشویی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خیانت زناشویی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پادینا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات103
زبانفارسی
شابک978-622-294-040-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خیانت زناشویی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خیانت زناشویی

برای دریافت کتاب خیانت زناشویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.