معرفی و دانلود کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا: چگونه می‌توان یک کارآفرین موفق شد؟

عکس جلد کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا: چگونه می‌توان یک کارآفرین موفق شد؟
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا: چگونه می‌توان یک کارآفرین موفق شد؟

سمیرا مقدم با همکاری و همیاری ستاره خضری پور قرائی در کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا، به شرح زندگی تعدادی از برجسته‌ترین کارآفرینان دنیا (از جمله زاکربرگ و استیو جابز) می‌پردازد که با مرور زندگی آن‌ها درس‌های بسیار بزرگی از اعمال و افکارشان دریافت می‌شود.

درباره کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا

منظور از «کارآفرینی» گونه‌ای جدید از نوآوری است که با اجرای موفقیت‌آمیز ایده‌های خلاق در ایجاد یک کسب‌وکار جدید، به وجود می‌آید. کارآفرین به شخصی گفته می‌شود که ایده‌ی خود را به یک فعالیت اقتصادی تبدیل می‌کند. کارآفرینی در بسیاری از کشورها به‌عنوان یکی از عوامل مهم توسعه‌ی اقتصادی شناخته می‌شود.

شاید این سؤال برای شما پیش آید که چگونه می‌توان به یک کارآفرین موفق تبدیل شد؟ یکی از راه‌ها، مطالعه‌ی زندگینامه‌ی کارآفرینان بزرگ جهان و دریافت ایده‌هایی از زندگی آنان است. در همین راستا سمیرا مقدم و ستاره خضری پور قرائی کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا را تدوین و تنظیم نموده‌اند.

معرفی و دانلود کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا

کارآفرینان بزرگی هستند که به قله‌های موفقیت در زندگی خود دست یافته‌اند و شگفتی‌ساز شده‌اند، داستان زندگی برخی از آنان در کتاب حاضر شرح داده شده است که در ادامه به اسامی تعدادی اشاره می‌کنیم: اپرا وینفری، والت دیزنی، جان پائول دیخولیا، جی. کی. رولینگ، کارلوس اسلیم، استیو جاز، مادام سی جی واکر، بنجامین فرانکلین، اندرو کارنگی، جان دی راکفلر، هانس کریستین آندرسن، لری پیچ، بیل گیتس، مایکل اس. دل، مارک زاکر برگ، آریانا هافینگتن، لری الیسون، ایلان ماسک، آمانسیو ارتگا گاونا و جف بزوس.

به‌ندرت پیش می‌آید که فردی بدون ریسک کردن و با پیروی از قواعد و قوانین مرسوم به موفقیت و ثروت بزرگی دست یابد. همواره بزرگ‌ترین موفقیت‌ها نصیب کسانی بوده که خارج از مرزبندی‌ها حرکت کرده‌اند. با رجوع به زندگی‌نامه و مصاحبه‌های کارآفرینان برجسته در می‌یابیم که نقطه‌ی شروع موفقیت، داشتن یک ایده‌ی بکر و ناب است. اما این ایده به‌خودی‌خود راه‌گشای شما نخواهد بود. می‌توان گفت کارآفرینی موفق است که در طول مسیر بی‌وقفه و به‌صورت مداوم دانش خود را در زمینه‌ی فناوری، سرمایه‌گذاری، اوراق بهادار و... افزایش ‌دهد. چه بهتر که برای یادگیری مطالب ذکرشده در محضر موفق‌ترین افراد در زمینه‌ی کارآفرینی به تلمذ و شاگردی بپردازید. بنابراین کتاب‌ داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا جزو منابع بسیار سودمندی است که فواید بسیاری را برای شما به بار خواهد آورد.

نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که هر مسیری که شما برای زندگی خود انتخاب می‌کنید، باید همواره در آن مسیر یک دانش‌آموز باقی بمانید؛ یعنی پیوسته به یادگیری مطالب جدید و به‌روزرسانی اطلاعات خود بپردازید.

کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا را انتشارات فانوس دنیا منتشر و راهی بازار کتاب نموده است.

کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به دوست‌داران حوزه‌ی کارآفرینی، علاقه‌مندان به مطالعه‌ی زندگی‌نامه‌ی کارآفرینان بزرگ جهان، و افرادی که در پی دریافت یک انگیزه در جهت کارآفرینی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا: چگونه می‌توان یک کارآفرین موفق شد؟ می‌خوانیم

جابز به این دلیل که خانواده‌اش از پس مخارج تحصیل او بر نمی‌آمدند، از کالج اخراج شد. در آن زمان او به طور غیررسمی در برخی کلاس‌ها حاضر می‌شد و زندگی‌اش را با غذا خوردن مجانی در معبد کریشنا و برگرداندن قوطی‌های نوشابه در ازای پول می‌گذراند. جابز معتقد بود در حین شرکت در یکی از همین کلاس‌ها (کلاس خوشنویسی)، طرح حروف و طراحی فونت انقلابی مک به او الهام شده است. جابز پس از گذراندن یک دوران حرفه‌ای فوق‌العاده موفق شد به همراه دوست دوران کودکی‌اش و متخصص الکترونیک استیو وزنیاک، کمپانی اپل را تأسیس کند. جابز که از طرف خیلی از افراد لقب پدر بزرگ انقلاب دیجیتال را یدک می‌کشد، موفق شد برای همیشه سیر مصرف صنایع الکترونیکی را تغییر دهد. جابز در زمان مرگ ثروت خالصی حدود 8. 3 میلیارد دلار داشت؛ اما تأثیر او بر بسیاری از نسل‌های بعدی دنیای دیجیتال قابل شناسایی خواهد بود.

استیون پائول جابز، در ۲۴ فوریه ۱۹۵۵ در سانفرانسیسکو کالیفرنیا به دنیا آمد. مادر و پدرش، جوآن شیبل (بعدها با نام جوآن سیمپسون) و عبدالفتاح جان جندالی هر دو فارغ‌التحصیل دانشگاه ویسکانسین بودند و پسر خود را هنگامی‌که هنوز نامی نداشت، برای فرزندخواندگی به زوجی از طبقه متوسط به نام‌های پاول و کلارا جابز بخشیدند...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
اپرا وینفری
والت دیزنی
جی. کی. رولینگ
جان پائول دیخوریا
کارلوس اسلیم
مادام سی جی واکر
استیو جابز
اندرو کارنگی
بنجامین فرانکلین
جان دی. راکفلر
لری پیج
هانس کریستین اندرسن
بیل گیتس
مارک زاکربرگ
مایکل اس. دل
لری الیسون
آریانا هافینگتون
آمانسیو ارتگا گاونا
ایلان ماسک
جف بزوس
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا: چگونه می‌توان یک کارآفرین موفق شد؟
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات فانوس دنیا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات214
زبانفارسی
شابک978-622-7407-65-5
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا

برای دریافت کتاب داستان زندگی کارآفرینان بزرگ دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.