معرفی و دانلود رایگان کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال

برای دانلود قانونی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال

اس. ام. ای معین در کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال سعی دارد تا با پرداختن به مباحث علمی روانشناسی و نوروسایکولوژی، دلایل محبوبیت داستان‌سرایی برند از دیدگاه تخیل و تفکر مشتریان را شرح دهد و با ترکیب این مباحث با علم مدیریت برند، روند صحیح روایت برند تأثیرگذار را ارائه کند.

درباره‌ی کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال:

ما در پیشرفته‌ترین دوران تاریخ جهان زندگی می‌کنیم که علم تمام جنبه‌های زندگی‌مان را دگرگون کرده است. با لمس صفحه‌ نمایش تلفن می‌توانیم تقریباً در هر ثانیه با هر کسی در هر گوشه جهان ارتباط برقرار کنیم. اطلاعات فقط با کلیک روی یک موتور جستجو آماده است.

داستان‌سرایی قلب‌تان را به حرکت در می‌آورد و به شما امکان می‌دهد از طریق اتصال احساسی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید: به شما امید و آرزو می‌دهد، موجب تبدیل تخیل‌تان به حقیقت قابل‌رؤیت و تبدیل حقایق پیش رو به وظایف‌تان می‌شود. وقتی شما داستان‌های قابل گفتن تعریف می‌کنید، دیگران می‌توانند آنچه را که باور دارید باور کنند. آن‌ها می‌توانند آنچه را که شما می‌بینید نیز ببینند. این داستان‌ها جادویی نیست بلکه جادوی داستان‌ها است که وقتی آن‌ها را به روش صحیح برای دیگران بازگو می‌کنید، از شما انسان می‌سازد. هر برندی داستان تعریف می‌کند، اما تنها چند برند تجاری وجود دارد که آن‌ها را به روش صحیح بیان می‌کند.

قصه‌گویی همیشه بخشی جدانشدنی از بشر بوده است. این عنصر مهم از عصر غارنشینی تا عصر رایانه، جعبه ابزار بازاریاب و زبان ارتباطات تجارت بوده است. بااین‌وجود، در عصر ارتباطات مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و دوران پس از تبلیغات، هنر داستان‌سرایی برند در حال دگرگونی است و به‌سرعت در حال تغییر است.

اس. ام. ای معین (S. M. A. Moin) در کتاب داستان‌سرایی برند در عصر دیجیتال (Brand storytelling in the digital age) نشان می‌دهد که چگونه داستان‌پردازی از هنر باستان به یک علم بازاریابی معاصر در عصر استمرار تحول دیجیتال تبدیل‌ شده است.

با افزایش سرعت پیشرفت فن‌آوری و توسعه سیستم‌عامل‌های رسانه‌ای جدید، به‌طور بالقوه شاهد تغییر انقلابی در نحوه ارتباط برندها با مشتریان خود از طریق داستان‌های فراموش‌نشدنی خواهیم بود که در تقاطع علم، هنر و بشریت ایجاد شده است. خلاقیت، ایجاد تازگی و شفافیت، همدلی با مشتری، نگه داشتن آن‌ها در مرکز، رفتار با آن‌ها به‌عنوان قهرمانان درحالی‌که برندها نقش مربیان را بازی می‌کنند و پرورش روحیه انسانی، نیروی محرکه اصلی شکوفایی برندها خواهد بود.

نکوداشت‌های کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال:

- این کتاب همه اطلاعات در مورد هنر و علم داستان‌نویسی برند را دارد. این کتاب یک راهنما برای هر برند و مدیر شرکتی است که می‌خواهد با استفاده از قدرت داستان‌سرایی با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. (حافظ-آی. مجاهد، رئیس منابع انسانی، برنامه غذایی جهانی)

- معین در این کتاب که از دریچه علوم اعصاب، احساسات و شناخت نگاه می‌کند، کدهای داستان‌سرایی برند را برای محققان و مهم‌تر از آن برای دست‌اندرکاران بازاریابی تجزیه می‌کند. (جو شامی، مشاور مدیریت)

- معین از زبان جادویی داستان‌سرایی استفاده می‌کند تا اشتیاق واقعی خوانندگان را برای حل معمای ارتباطات تجاری در عصر دیجیتالی‌سازی با اتصال هنر باستان، علوم اعصاب، نظریه‌ها و بسیاری از قطعات جذاب دیگر روشن کند. (لین سو، مدرس ارشد بازاریابی)

- یک کتاب خارق‌العاده برای محققان و دست‌اندرکاران که می‌خواهند درباره استفاده از هنر باستان قصه‌گویی در زمینه‌های امروزی بیاموزند. این نظریه‌ها، اعمال و برنامه‌ها را با استفاده از طیف وسیعی از رشته‌ها ترکیب می‌کند. آن را به یک منبع معتبر و لذت‌بخش برای علاقه‌مندان به داستان‌نویسی تبدیل کند. (سابرینا ویت، مدرس اصلی کارآفرینی و نوآوری)

- معین در این کتاب، خواننده را به سفری کاوشگرانه در قصه‌گویی می‌برد. با اتخاذ رویکرد میان‌رشته‌ای و بهره‌گیری از تئوری و عمل، نویسنده بازاریابان دانشگاهی و شاغلان، را به مکث و تأمل درباره چگونگی تفکر مصرف‌کنندگان هنگام انتخاب نام تجاری تشویق می‌کند. (هانا یاکاونکا، دانشیار بین المللی توسعه تجارت)

کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در زمینه‌ی بازاریابی و برندسازی فعالیت می‌کنید یا در این رشته به تحصیل می‌پردازید، این کتاب اطلاعات سودمندی به شما می‌دهد.

در بخشی از کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال می‌خوانیم:

عصر دیجیتال فرصت‌ها و چالش‌هایی را برای بازاریابان به ارمغان می‌آورد. چشم‌انداز شبکه‌های اجتماعی در عصر دیجیتال درجه ارتباطات بین برندها و مشتریان را از طریق ظهور چندین کانال افزایش می‌دهد. اکنون مشتریان می‌توانند با لمس صفحه‌ نمایش تلفن تقریباً با هرکسی در هر گوشه دنیا ارتباط برقرار کنند. برای اطلاعات فقط کافی است یک موتور جستجو را کلیک کنید.

این فناوری به مشتریان این قدرت را داده است که وقتی از طریق مکالمه آنلاین با دیگران در ارتباط باشند، پیام تجاری را مثبت یا منفی تبلیغ کنند. پیام برند از بازاریاب به مشتری منتقل می‌شود، مشتریان اکنون ابزاری برای ایجاد داستان و پیام‌ دارند که ممکن است باعث افزایش اعتبار برند یا از بین بردن آن شود.

برندهای برنده آن‌هایی هستند که نام تجاری یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کنند و دنیاهای داستانی را خلق می‌کنند که در آن چندین سازنده مشترک، داستان‌هایی را در فضای دیجیتال ایجاد می‌کنند که لینک و نام تجاری برند را نشان می‌دهد. ابزارها و فن‌آوری‌های جدید و فضای دیجیتال رایگان، به مشتریان این قدرت را می‌دهد که هنرمند باشند و داستان‌های تجاری خلاقانه و مؤثری را ارائه دهند که مؤثرتر و باورپذیرتر باشند.

بازاریاب‌های برند بیشتر شبیه کارگردانان و فیلم‌نامه‌نویسان هستند که فضای دیجیتالی ایجاد و اقدام به نوشتن می‌کنند، مشتریان را در این سفر دعوت می‌نمایند تا هویت خود را پیدا کنند، رویای خود را دنبال کنند و بهترین کمک‌های خود را به برند تجاری انجام دهند. هنگامی‌که ارزش‌های مشتری باارزش‌های برند همسو می‌شوند و مشتریان و برندهای تجاری تجربه مشترکی را ایجاد می‌کنند که ارزش گسترش در دنیای دیجیتال را دارد، هنری در قالب داستان برند ظاهر می‌شود که بسیار قدرتمندتر از تبلیغات سنتی است و موردتوجه مشتریان قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
مقدمه
سپاسگزاری‌ها
نظرات تحسین‌برانگیز نخبگان برند در خصوص کتاب حاضر
فصل اول: مقدمه: هنر کهن قصه‌گویی و زبان بازاریابی
هنر باستان در جهان معاصر
تکامل برند تجاری
الگوی مدیریت نام تجاری ثبت‌شده
الگوی مدیریت برند سازه‌گرایانه
تغییر قابل‌توجه در تعریف نام تجاری
تکامل داستان‌سرایی برند و دوران پس از تبلیغات
موج دوم: به‌کارگیری داستان‌های فریبنده
موج سوم: اتصال مبتنی بر اعتبار داستان
افسانه‌ها، رمز و راز، و اصل داستان‌سرایی برندها
داستان‌سرایی برای سرگرمی است، نه برندسازی
داستان‌سرایی برای برند برابر است با آگهی‌ها همراه با داستان‌ها
داستان‌سرایی برند یک تاکتیک است، نه یک فلسفه
داستان‌سرایی برند در عصر دیجیتال
جایی که هنر، علم و فناوری را ملاقات می‌کند
نقشه راه داستان‌سرایی
منابع فصل اول
فصل دوم: داستان‌سرایی برند: مروری بر ادبیات میان‌رشته‌ای
شرح وقایع، رابطه علت و معلولی، کنش و هوشیاری
احساسات، متقاعدسازی و انتقال روایی
نتیجه تجربی و ایجاد حس اخلاقی
پاسخ مغز به قصه‌گویی
قصه‌گویی در بازاریابی و روانشناسی مصرف‌کننده
استدلال مبتنی بر تبلیغات مبتنی بر داستان
بازاریابی بولینگ در مقابل پین‌بال
داستان‌سرایی در ارتباطات برند
جستجوی نظم و ترتیب و برقراری ارتباط باارزش‌ها
رویکردهای برند تجاری و داستان‌سرایی وابسته
رویکرد اقتصادی: قهرمان را به برند تبدیل کنید
رویکرد هویتی: سازمان‌دهی قهرمان
رویکرد بر اساس مصرف‌کننده: مشتری قهرمان
رویکرد شخصیتی: مشتری قهرمان
رویکردهای رابطه‌ای: مشتری قهرمان
رویکرد جامعه، مکتب برند قهرمان
رویکرد فرهنگی: قصه‌گویان برند
مقیاس اندازه‌گیری
قصه‌گویی در جهانگردی و بازاریابی مقصد
منابع فصل دوم
فصل سوم: قصه‌گویی برای ذهن: روش‌های عصب‌شناسی (نوروسایکولوژی) برندسازی
داستان‌سرایی: چشم‌اندازهای علوم اعصاب
کاربرد علوم اعصاب در برندسازی
قانون ارتباط
مطالعه موردی 3-1: جمعه توسط ربکا بلک
قانون انسجام
قانون مشارکت
جنگ در ذهن مشتری‌ها: رابطه متضاد اولویت‌ها
نبرد ارتباطات
نبرد اولویت‌ها
منابع فصل سوم
فصل چهارم: قصه‌گویی برای قلب‌ها: گفتگوهای برند - مصرف‌کننده در عصر دیجیتال
داستان برند: چیست؟
انواع داستان‌های تجاری
داستان برند استراتژیک
داستان برند تاکتیکی
داستان‌های تاکتیکی شرکت‌محور
داستان‌های تاکتیکی مشتری‌مدار
ارائه ارزش‌های تجاری و احساسی
ایده‌های جذاب
اعتمادسازی
پیچیدگی
منابع فصل چهارم
فصل پنجم: شخصیت و موضوع: ساختار روایی و هنر انتخاب آرکی تایپ
حرکت به سمت یک مدل مفهومی میان‌رشته‌ای
شخصیت و شخصیت‌پردازی
تعیین مشخصات
ابعاد شخصیت‌ها
اشتیاق
طرح داستان
سطح / توالی در یک طرح
انواع طرح‌ها
سفر قهرمان
سفر قهرمان، فاز 1: عزیمت
سفر قهرمان، فاز 2: تشرف
سفر قهرمان، فاز 3: بازگشت
دگرگونی قهرمانانه
مضامین داستان و انتقال معنی و پیام
منابع فصل پنجم
فصل ششم: نتیجه‌گیری: آینده داستان‌سرایی برند
از هنر باستان تا علم بازاریابی معاصر
تغییر در ذهنیت
تغییر در بازاریابی و داستان‌سرایی برند در عصر دیجیتال
آینده مرموز داستان‌سرایی برند
رنسانس خلاق
آگهی هنر
دانش در برابر تخیل
منابع فصل ششم
یادداشت آخر از نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال
نویسنده
مترجممحمدحسین فقیه علی آبادی، مهناز ذابح غازانی، نسرین رسولی، محمدامین ترابی
ناشر چاپیانتشارات جالیز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات179
زبانفارسی
شابک978-622-263-593-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال

ملیحه بهارلو
۱۴۰۱/۸/۴
در مورد اثرگذاری داستان وقصه کتابهای زیادی نوشته شده اما اکثرا یک بعدی به قضیه نگاه شده، در این کتاب شاهد بررسی اثر مثبت داستان از دو بعد بازاریابی وروانشناسی هستیم که همین درک متفاوت تاثیر قصه بر ناخودآگاه میتونه کتاب رو از سایر کتابهایی با موضوع مشابه متمایز کنه، در کل کتاب کاربردی‌ای هست واگر دوستان به حوزه‌های رفتارشناسی واقناع علاقه دادن میتونن این کتاب رو به لیست مطالعاتیشون اضافه کنن
نسیم
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
خوشحالم که فهمیدم چجوری توسط رسانه‌ها گول میخورم تا از یک برند استفاده کنم و از یک برند دیگه نه!
امیدوارم کتابهایی مثل این زیاد باشن تا بتونیم بفهمیم با چه تکنیکهای ساده‌ای میتونیم فریب بخوریم و ابزار تبلیغاتی بشیم. ممنون کتابراه
محمدرضا
۱۴۰۲/۶/۸
کتاب خوبی بود که به ما آگاهی می‌دهد که چگونه رسانه‌های مختلف ما را با ترفند‌های اقناعی فریب می‌دهند تا مخاطبان را به سمت خودشان جذب کنند. دانستن این نکات میتواند به انسان در عصر دیجیتال کمک زیادی بکند.
Safa Masaf
۱۴۰۱/۶/۹
دنیا در حال تغییره و اگه ما با این تغییرات همسو نشیم محکوم به نابودی میشیم و برای همسو شدن باید اطلاعات جامع و دقیقی به دست بیاریم و آسونترین راه مطالعه س، این کتاب رو پیشنهاد میکنم
Narges naseri
۱۴۰۳/۱/۳
کتاب برای کسانی که فروشگاه و مغازه دارند بسیار کاربردی است و البته به نظر من کسانی که میخواهند فن بیان بهاری داشته باشند خارج از بازار کار میتوانند از این کتاب استفاده کنند
مریم کریمی
۱۴۰۲/۱/۲۹
خیلی عالی بود و مخصوصا بکار افرادی میاد که برند محصول یا خدماتی برای ارایه دارند و با اشنایی با اصول داستانسرایی در فروش میتونن موفقیت زیادی بدست بیارن
کامران گلچینی
۱۴۰۱/۲/۷
کتاب حتما خوب هست و من مطالعه کردم ولی ویرایش کلا نامناسب هستش بعضی کلمات ناقص هست و از وی گوله و کماها و نقطه گذاری ادبی بسیار بد
رویا
۱۴۰۲/۷/۱
خیلی کاربردی برای کسایی که قصد داستان نویسی دارن چون نکات زیادی یاد میگیرن ولی برای من کاربرد نداشت.
فریبا قطبی
۱۴۰۱/۸/۲۹
به بیانی مشخص وواضح کتاب که نام کتاب این رابه خوبی بیان میکند داستان سرایی وچکونه برند موفق بودن راشرح میدهد.
Zahra Nowroozi
۱۴۰۱/۱/۲۱
کمی کتاب حالت علمی داره و برای افرادی موثره که بخوان در این مورد تاریخچه‌ها رو دقیق تر بدونن
میترا رورا🍊🍊🍊🍊🍊🍊
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب رو به همه توصیه میکنم که راحت فریب برند‌ها رو نخورید چقدر راحت گولتون میزنن
شیما شم
۱۴۰۳/۱/۳
بسیار کتاب کاربردی برای رشته‌های مدیریت هست و بسیار روان به جنبه‌های مختلف تبلیغات پرداخته شده.
a.asgari
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
کتاب خیلی خوبی هست و ترجمه خیلی خوبی هم داشت اگر به مطالب عمل کنید می‌تواند به افراد کمک کند
Hosein Musavi
۱۴۰۲/۲/۵
هنوز کامل نکردم کتاب رو... برای کسانی که آکادمیک دنبال میکنن این فیلد رو مناسبتره
دیاکو امانی
۱۴۰۱/۳/۲۷
در مورد آگهی نویسی تبلیغ و جذب مشتری نیاز به این کتاب دارید بهترین راهنماییها رو میتونید ازش بگیرید
مشاهده همه نظرات 42

راهنمای مطالعه کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال

برای دریافت کتاب داستان سرایی برند در عصر دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.