معرفی و دانلود کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه

عکس جلد کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه
قیمت:
۳۴,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه

زندگی کردن در یک شهربازی چه احساسی دارد؟ با امیلی همراه شوید تا زندگی در یک شهربازی و حتی تعمیر وسایل شهربازی را تجربه کنید! فیلیپ ریو در کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه ما را به ماجراجویی هیجان‌انگیزی در دل یک شهربازی عجیب‌وغریب و اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ی آن می‌برد.

درباره‌ی کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه:

امیلی یک دختربچه‌ی معمولی نیست، او نه‌تنها ساکن یک شهربازی است، بلکه از یک تخم آبی‌رنگ متولد شده است! تازه، مادر و پدری هم ندارد؛ او با لاغرو و پشمالو، تعمیرکاران شهربازی، زندگی می‌کند. کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه (Jinks and O’Hare Funfair Repair) داستانی سرشار از هیجان و شگفتی از زندگی امیلی در شهربازی ماه است.

همه‌چیز در شهربازی طبق برنامه پیش می‌رود. امیلی دوست دارد مانند لاغرو و پشمالو تعمیرکار شود، آن‌ها حتی گاهی به او اجازه می‌دهند در کارهای کوچک کمک کند، مثلاً پیستون بزرگی را باز کند یا چرخ‌دنده‌های خراب دستگاه بازی‌شانسی را عوض کند. اما با اتفاقات پیش‌بینی‌نشده‌ای که فیلیپ ریو (Philip Reeve) وارد داستان می‌کند، مسئولیت امیلی بسیار بیشتر از این‌ها می‌شود.

سرسره برعکس کار می‌کند، از حوضچه‌ی اردک آب به بیرون می‌پاشد، روح‌های تونل وحشت همگی رفته‌اند... یعنی چه اتفاقی ممکن است افتاده باشد؟ تازه، از همه‌ی این‌ها بدتر اینکه، تمام این اتفاقات عجیب در روزی رخ داده‌اند که بازرس شهربازی برای بازدید آمده! اگر بازرس دستور بسته شدن شهربازی را بدهد، چه می‌شود؟ آیا امیلی می‌تواند کاری کند تا از این اتفاق جلوگیری کند؟

تصویرسازی این کتاب فانتزی را سارا مک‌اینتایر (Sarah McIntyre) بر عهده داشته که جذابیت این کتاب تصویری را صدچندان کرده است. کتاب شهربازی ماه کتابی از مجموعه‌ی داستان‌های نه‌چندان غیرممکن (A Not-So-Impossible Tale Series) است که جملگی داستان‌های غیرممکنی را روایت می‌کنند!

نکوداشت‌های کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه:

- پرانرژی، ماجراجویانه و طنزآمیز. (بوک‌سلر)
- بسیار جذاب و دیدنی. هر صفحه از کتاب شهربازی ماه جذاب است و کشف کردن آن لذت‌بخش. (سیسترز اسپوکی)
- خنده‌دار، سوررئال و پیش‌بینی‌ناپذیر. (گاردین)

کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب جذاب و فانتزی را به کودکان 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

(حجم این کتاب بیشتر از 20 مگابایت است. لطفاً، قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و اطمینان حاصل کنید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌شکل صحیح نمایش داده می‌شود.)

با فیلیپ ریو بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی، پیش از نویسنده شدن، در کتاب‌فروشی کار می‌کرد و نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان تعدادی نمایش بود. فیلیپ ریو پس از آن به تصویرسازی روی آورد و نزدیک چهل داستان برای کودکان نوشت که برخی از آن‌ها در میان پرفروش‌ترین کتاب‌ها جای گرفته‌اند.

از این نویسنده، مجموعه‌ی «نه‌چندان غیرممکن»، «موتورهای مرگ‌بار»، «قاره‌ی مرده» و... به فارسی برگردانده شده است.

در بخشی از کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه می‌خوانیم:

امیلی داد زد: «کممممممککک!»

وقتی امیلی از اولین پیچِ غول‌سُره رفت بالا، دید که لاغرو و پشمالو با دهان باز بهش زل زده‌اند. از پیچ دوم که رد شد، دید تندتند می‌دوند سمت ماشین. وقتی به پیچ سوم رسید، آن‌قدر سرعتش زیاد شده بود که همه‌چیز را آن پایین محو می‌دید. همین‌طور که می‌چرخید و بالا و بالاتر می‌رفت تا رسید به ابرها و آفتاب، داد زد: «کمممممککک!» اتوستاره‌هایی که بچه‌های مدرسه را سوار کرده بودند رد شدند و همین‌طور که به‌سمت ایستگاه فضایی پایین می‌رفتند، بچه‌ها از پنجره به او زل زده بودند. غول‌سُره‌ی فضایی یکی از بهترین سرسره‌های شهربازی ماه بود و امیلی عاشق سُر خوردن از آن بود. اما سُر خوردن به بالا اصلاً هم باحال نبود، چون همه‌اش نگران بود که وقتی به قله‌اش برسد، چه می‌شود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه
نویسنده
مترجمنیلوفر عزیزپور
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات229
زبانفارسی
شابک978-600-462-891-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه

پانیسا اسفندیاری
۱۴۰۲/۹/۲۹
عالی بود
واقعا کتاب خوبی بود و من اصلا از خواندنش سیر نمیشدم
حتما پیشنهاد میکنم کسانی که دنبال کتاب‌هایی هستند که یکم تخیلی ولی خیلی قشنگ باشه و ادم رو جذب کنه بخونند
مطمئنم پشیمون نمیشید
با تشکر از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه

برای دریافت کتاب داستان‌های نه چندان غیر‌ممکن: شهربازی ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.