معرفی و دانلود کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور

عکس جلد کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور
قیمت:
۳۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور

در خانواده‌ای ماجراجو بزرگ شده است، اما ماجراجویی اصلی زندگی‌اش تازه شروع می‌شود! فیلیپ ریو در کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور از سفر هیجان‌انگیز و عجیب‌وغریب الیور همراه یک آلباتروس، یک پری‌دریایی و یک جزیره می‌گوید. این کتاب تصویری در سایت آمازون از کتاب‌های منتخب معلمان شده است.

درباره‌ی کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور:

مادر و پدرش بالای قله‌ی اورست با هم آشنا شدند و وقتی او به دنیا آمد، یک کوله‌پشتی حمل کودک و یک کالسکه‌ی شاسی‌بلند خریدند و اکتشافاتشان را از سر گرفتند. کتاب الیور و جزیرک‌های شناور (Oliver and the Seawigs) داستان ماجراجویی الیور و خانواده‌ی عجیب و شگفت‌انگیزش است.

زندگی ماجراجویانه‌ی الیور همه‌اش جذاب نبود؛ او از این سبک زندگی خسته شده بود. او دوست داشت فرصت داشته باشد با کسی دوست شود یا مثلاً اتاقی برای خودش داشته باشد یا حتی به مدرسه برود! او ده سال تمام در سفر بود. بنابراین، زمانی که مادر و پدرش گفتند که «دیگه اکتشافی در کار نیست. وقتشه یه جا بمونیم» او نه‌تنها ناراحت نشد، بلکه از فکر دیدن منظره‌های تکراری و خوابیدن روی تخت همیشگی هیجان‌زده شد. بااین‌حال، فیلیپ ریو (Philip Reeve) قرار نیست به سفرهای الیور و خانواده‌اش به این راحتی‌ها پایان دهد.

در کتاب الیور و جزیرک‌های شناور داستان سفری را می‌خوانیم که الیور به‌قصد نجات مادر و پدرش رهسپار آن می‌شود، سفری که با همراهی پرنده‌ای به نام آلباتروس، یک پری دریایی با نام آیریس، و جزیره‌ای که تندان نام دارد انجام می‌شود. آیا الیور موفق می‌شود به والدینش کمک کند و دوستانش را نیز به خواسته‌هایشان برساند؟

تصویرسازی این کتاب فانتزی را سارا مک‌اینتایر (Sarah McIntyre) بر عهده داشته که جذابیت این کتاب تصویری را صدچندان کرده است. الیور و جزیرک‌های شناور کتابی از مجموعه‌ی داستان‌های نه‌چندان غیرممکن (A Not-So-Impossible Tale Series) است که جملگی داستان‌های غیرممکنی را روایت می‌کنند!

این کتاب تصویری از کتاب‌های برگزیده‌ی آمازون به انتخاب معلمان شده است.

نکوداشت‌های کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور:

- هر کسی داستان خنده‌دار دوست دارد دستش بالا! من به شما کتاب الیور و جزیرک‌های شناور را توصیه می‌کنم. کتابی که برای خوانندگان 7 سال به بالا (یا در واقع 47 سال به بالا) عالی است. (مارتین چیلتون، تلگراف)

- ماجراجویی دریایی شگفت‌انگیز. برای لذت بردن از این کتاب، شیرجه بزنید. (سالی موریس، دیلی‌میل)

- طنز و جزئیات هم در متن و هم در تصویرسازی فراوان است که این کتاب را به لذتی ناب بدل می‌کند. (میشل پاولی، گاردین)

کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب جذاب و فانتزی را به کودکان 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

(حجم این کتاب بیشتر از 20 مگابایت است. لطفاً، قبل از خرید، نسخه‌ی نمونه را دریافت کنید و اطمینان حاصل کنید که این کتاب در موبایل یا تبلت شما به‌شکل صحیح نمایش داده می‌شود.)

با فیلیپ ریو بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی آمریکایی، پیش از نویسنده شدن، در کتاب‌فروشی کار می‌کرد و نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان تعدادی نمایش بود. فیلیپ ریو پس از آن به تصویرسازی روی آورد و نزدیک چهل داستان برای کودکان نوشت که برخی از آن‌ها در میان پرفروش‌ترین کتاب‌ها جای گرفته‌اند.

از این نویسنده، مجموعه‌ی «نه‌چندان غیرممکن»، «موتورهای مرگ‌بار»، «قاره‌ی مرده» و... به فارسی برگردانده شده است.

در بخشی از کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور می‌خوانیم:

بیشتر آدم‌ها وقتی پدر و مادرشان همراه چند جزیره‌ی ناشناخته غیبشان می‌زند، کمی نگران می‌شوند. احتمالاً با پلیس یا گارد ساحلی تماس می‌گیرند یا همه‌اش داد و فریاد می‌کنند. اما الیور نه. او از خانواده‌ی کریسپ آمده و سرسخت‌تر از این حرف‌هاست. زمانی که نوزاد بود، در سفر تحقیقاتی به میسای فراموش‌شده، وقتی یک عقاب کالسکه‌اش را از جا بلند کرده بود، هیچ ترسی به دلش راه نداده بود. زمانی که پدر و مادرش او را به سفری دیوانه‌وار برده بودند، اصلاً دست‌وپایش را گم نکرده بود. در این سفر باید با دوچرخه اطراف دهانه‌ی کوه شکم‌آتشی رکاب می‌زدند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور
نویسنده
مترجمنگین خوش دامن
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات213
زبانفارسی
شابک978-600-462899-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور

برای دریافت کتاب داستان‌های نه چندان غیرممکن: الیور و جزیرک‌های شناور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.