معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

عکس جلد کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1
قیمت:
۱۴۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1، اولین بخش از مجموعه‌ی مشهور، محبوب و پرفروشِ نوشته‌ی جرج آر. آر. مارتین است که مورد اقتباس تلویزیونی نیز قرار گرفته است. داستان این کتاب صوتی در جهانی می‌گذرد که بزرگانِ آن برای نشستن بر روی تخت فرمانروایی و حکمرانی بر هفت قلمرو «وستروس»، از هیچ اقدام و دسیسه‌ای اجتناب نمی‌کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

یکی از اصلی‌ترین تکنیک‌های نویسندگان ژانر فانتزی برای درگیر کردن خوانندگان، استفاده از فرایند جهان‌سازی (Worldbuilding) است. در طی این فرایند، نویسنده در مقام یک خالق، جهانی با تاریخچه، مردمان، جغرافیا، قوانین و حتی زبان‌های مربوط به خود را خلق می‌کند تا خواننده بتواند در این جهان غرق شود و تجربه‌ای متفاوت کسب کند. از مشهورترین موارد جهان‌سازی در ادبیات، می‌توان به سرزمین میانه (Middle-earth) در سری کتاب‌های ارباب حلقه‌ها، جهان جادوگری (Wizarding World) در سری کتاب‌های هری پاتر و دریا-زمین (Earthsea) در داستان‌های نویسنده‌ی آمریکایی، اورسولا لو گویین، اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین جهان‌های داستانی ساخته‌شده در این سال‌ها، جهان وستروس است که توسط جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) برای مجموعه کتاب‌های آوای یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) ساخته شد؛ جهانی که داستان کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 (A Game of Thrones) در آن می‌گذرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

جهان وستروس مانند بسیاری از جهان‌های فانتزی ساخته‌شده در تاریخ ادبیات داستانی، فضایی اروپایی-انگلیسی و قرون‌وسطایی دارد. وستروس از هفت قلمرو تشکیل شده که دیواری بلند و وسیع، آن را از قلمروهای شمالی، که مأوای موجودات خیالی و خطرناک است جدا می‌کند. در این جهان، تابستان‌ها می‌توانند دهه‌ها به‌طول بینجامند و زمستان‌ها از این هم طولانی‌ترند؛ و طرفه آن‌که به نظر می‌رسد زمستان سخت و خشنِ وستروس در حالِ آمدن است. (ترجیع‌بندی که مدام در کتاب تکرار می‌شود این است: Winter Is Coming)

در آغاز داستان صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1، یکی از اصلی‌ترین مشاورین و وزرای رابرت براتیون که پادشاه هفت قلمرو وستروس است کشته می‌شود. پادشاه برای یافتن قاتل او، ادارد استارک را که به یکی از خانواده‌های سلطنتی وستروس تعلق دارد فرا می‌خواند. اما ادارد با ورود به دربار پادشاه، نه‌تنها جانِ خودش، که جان خانواده‌اش را نیز به خطر می‌اندازد...

جرج آر. آر. مارتین از کودکی به آثار جی. آر. آر. تالکین (به‌طور ویژه به کتاب «ارباب حلقه‌ها»ی او) علاقه داشت. او همیشه می‌خواست یک داستان حماسی شگرف و یک جهان خیالین به‌یادماندنی خلق کند. او با خواندن آثار درخشانی چون ارباب حلقه‌ها، اگرچه بسیار مشعوف می‌شد، احساس می‌کرد که آن‌ها واقع‌گرایی لازم را ندارند و بیش‌ازحد فرمول‌وار و کلیشه‌ای‌اند. همین مسئله باعث شد جهان وستروس و شخصیت‌های آن را برخلاف قواعد و اصول معمول داستان‌های فانتزی طراحی کند و توجه بیشتری به جزییات جهان داستانی خود داشته باشد.

در جهان کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1، شخصیت‌های خوب و بد به معنی‌ای که در اکثر داستان‌های فانتزی رایج هستند وجود ندارد و همه‌ی آن‌ها را می‌توان شخصیت‌هایی خاکستری دانست. جرج آر. آر. مالتین با انتخاب راویان متعدد در این داستان، به‌خوبی جنبه‌ها و انگیزه‌های پنهان همه‌ی آن‌ها را نشان داده است.

یکی از ویژگی‌هایی که داستان صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 را با دیگر داستان‌های این ژانر متفاوت می‌کند، نقش کم جادو و به‌جای آن، وجود نوعی رئالیسم یا واقع‌گرایی سیاسی است. در حقیقت، رویکرد جرج آر. آر. مارتین در این مجموعه کتاب، بیشتر به آثار داستانیِ تاریخی شباهت دارد تا به آثار فانتزی و تخیلی. این مسئله را می‌توان در دسیسه‌ها و بازی‌های سیاسی بین فرقه‌ها و افراد مختلف و حتی نقش نیروهای مذهبی در روال کلی داستان مشاهده کرد. در جهان وستروس، ما با یک «قهرمان» که به‌دنبال عملی کردن ظرفیت‌ها و استعدادهای شگفت و فراطبیعی خود باشد مواجه نیستیم؛ بلکه همه‌ی شخصیت‌ها در تلاشند که به قدرت دست یابند و در این راه، به هر دسیسه و اقدامی دست می‌زنند.

رویکرد این نویسنده نسبت به شخصیت‌های زن نیز با آثار شاخص ادبیات فانتزی تفاوت زیادی دارد. جهان داستانی‌ای که در کتاب آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 تصویر شده، پدرسالار و مذهبی است؛ ولی این به این معنا نیست که زنان نقش چندانی در آن ایفا نمی‌کنند. اتفاقاً شخصیت‌های زن در این داستان همان نیازها، امیال و ترس‌های همتایان مذکر خود را دارند و جرج آر. آر. مارتین، به‌شکلی باورپذیر جایگاه زنان در یک جامعه‌ی پدرسالار را نشان می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

کتاب آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 توسط انتشارات موج و با ترجمه‌ی رکسانا شیرزادی منتشر شده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را نشر صوتی آوانامه با صداپیشگی گروهی از گویندگان مطرح و مشهور این حوزه از جمله مهبد قناعت پیشه، آرمان سلطان زاده، محسن زرآبادی پور، محسن بهرامی، سحر بیرانوند، مهدی صفری و مریم پاک ذات و ... تهیه کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی آوای یخ و آتش

مجموعه‌ی آوای یخ و آتش را می‌توان از مهم‌ترین مجموعه کتاب‌های فانتزی منتشرشده در سال‌های اخیر دانست. جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی این مجموعه، کارِ نوشتن اولین جلد از این سری را در سال 1991 شروع کرد و پس از پنج سال، در سال 1996 آن را منتشر کرد. او در آغاز می‌خواست مجموعه‌ی آوای یخ و آتش را به صورت یک سه‌گانه منتشر کند ولی تا همین لحظه، پنج کتاب در این مجموعه منتشر شده‌اند و جرج آر. آر. مارتین اعلام کرده است در حال نوشتن دو جلد بعدی مجموعه‌ی آوای یخ و آتش است. این مجموعه جهانی فانتزی و خشن را تصویر می‌کند که بیش از آن‌که جادو در آن حکم‌فرما باشد، قدرت و واقع‌گرایی سیاسی بر آن مسلط است. شخصیت‌های سری داستانی آوای یخ و آتش، اکثراً دچار دوراهی‌های اخلاقیِ سخت می‌شوند و جرج آر. آر. مارتین با تصویر کردن دقیقِ جهانِ درونی این شخصیت‌ها، پرسش‌های چالش‌برانگیزی در مورد وفاداری، غرور و خشونت پیش می‌کشد.

جوایز و افتخارات کتاب آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

  • انتخاب شده توسط Publishers Weekly به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های سال 1996
  • برنده‌ی جایزه ایگنوتوس اسپانیا برای بهترین رمان خارجی در سال 2003
  • نامزد جایزه Nebula برای بهترین رمان در سال 1997
  • جایزه لوکوس برای بهترین رمان فانتزی در سال 1997
  • نامزد جایزه جهانی فانتزی برای بهترین رمان در سال 1997

نکوداشت‌های کتاب آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

  • مهم‌ترین اثر فانتزی این دهه. (Denver Post)
  • جرج آر. آر. مارتین در این کتاب، جهانی بسیار واقعی و درعین‌حال رمانتیک را ترسیم کرده است. (Chicago Sun-Times)
  • جرج آر. آر. مارتین در کتاب بازی تاج و تخت، با شخصیت‌هایی پرداخت‌شده، نثری دقیق و خشونتی ناب، بازگشتی موفقیت‌آمیز به خیال‌پردازی حماسی دارد. (Publishers Weekly)
  • سرگذشت‌نامه‌ای باشکوه، با نثری مبتکرانه و داستانی ظریف و پیچیده. (BookPage)
  • اولین حماسه‌ی فانتزی جرج آر. آر. مارتین، بسیار فراتر از استانداردهای این ژانر است. (Locus)

اقتباس‌های سینمایی از کتاب آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

بی‌شک اکثر افراد و علاقه‌مندان به ژانر فانتزی، مجموعه‌ی آوای یخ و آتش را نه به واسطه‌ی کتاب‌های نوشته‌شده توسط جرج آر. آر. مارتین، که با سریال ساخته‌شده توسط شبکه‌ی HBO می‌شناسند. این سریال که با نام «بازی تاج و تخت» و توسط دیوید بنیاف (David Benioff) و دی. بی. وایس (D. B. Weiss) ساخته شده، تحسین منتقدین و بینندگان را برانگیخته و باعث شده توجه ویژه‌ای به ژانر فانتزی و سریال‌های تلویزیونیِ حماسی صورت بگیرد. دست‌اندرکاران سریال بازی تاج و تخت از گروه بزرگی از بازیگران استفاده کرده‌اند که از میانشان می‌توان به چهره‌های مشهوری چون شان بین (Sean Bean)، سوفی ترنر (Sophie Turner)، کیت هرینگتون (Kit Harington) و لینا هیدی (Lena Headey) اشاره کرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

یکی از دیگر جذابیت‌های این سریال برای مخاطبین ایرانی را می‌توان موسیقی آن دانست که توسط آهنگساز مشهور و توانایی ایرانی-آلمانی، رامین جوادی ساخته شده است. موسیقی تیتراژ آغازین سریال بازی تاج و تخت، که از یک ملودی ساده و درعین‌حال به‌یادماندنی تشکیل یافته است، از سوی برخی از منتقدین «یکی از بهترین تِم‌های موسیقی یک سریال تلویزیونی» نامیده شده و چندین جایزه را برای رامین جوادی به ارمغان آورده است.

کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های فانتزی و حماسی علاقه‌مندید، از شنیدن کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 که یکی از بهترین نمونه‌های این ژانر است لذت خواهید برد.

در بخشی از کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 می‌شنویم

به آرامی از پله‌ها بالا می‌رفت. نمی‌خواست فکر کند که شاید این آخرین بار باشد. گوست ساکت کنارش بالا می‌آمد. آن بیرون باد و برف از بین دروازه‌های قلعه به درون می‌پیچید و حیاط پر از هیاهو و آشوب بود. اما این تو، هنوز سنگ‌های سترگ، گرم و ساکت بودند. حتی برای جان هم خیلی ساکت بودند. این سکوت ناراحتش می‌کرد. به سرسرا رسید. مدت زیادی مکث کرد. می‌ترسید. گوست دستش را لیسید. کمی جرأت پیدا کرد. صاف ایستاد و وارد اتاق شد. لیدی استارک کنار تختش بود. شب‌وروز آنجا بود. یک هفته‌ای می‌شد. یک لحظه هم برن را تنها نگذاشته بود. غذایش را اینجا می‌خورد و همانجا می‌ماند. تخت کوچکی هم برای خوابش گذاشته بودند. هرچند به‌ندرت خوابیده بود. خودش غذایش را می‌داد. عسل و آب و معجون گیاهانی که زنده نگهش دارند. حتی یک بار هم اتاق را ترک نکرده بود. حتی لگنی هم به اتاق آورده بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
33 دقیقه
پیش‌گفتار
24 دقیقه
بخش اول: برن
16 دقیقه
بخش دوم: کاتلین
33 دقیقه
بخش سوم: دنریس
32 دقیقه
بخش چهارم: ادارد
26 دقیقه
بخش پنجم: جان
27 دقیقه
بخش ششم: کاتلین
22 دقیقه
بخش هفتم: آریا
28 دقیقه
بخش هشتم: برن
17 دقیقه
بخش نهم: تیریون
17 دقیقه
بخش دهم: جان
28 دقیقه
بخش یازدهم: دنریس
28 دقیقه
بخش دوازدهم: ادارد
28 دقیقه
بخش سیزدهم: تیریون
30 دقیقه
بخش چهاردهم: کاتلین
39 دقیقه
بخش پانزدهم: سانسا
20 دقیقه
بخش شانزدهم: ادارد
15 دقیقه
بخش هفدهم: برن
33 دقیقه
بخش هجدهم: کاتلین
40 دقیقه
بخش نوزدهم: جان
34 دقیقه
بخش بیستم: ادارد
33 دقیقه
بخش بیست و یکم: تیریون
32 دقیقه
بخش بیست و دوم: آریا
31 دقیقه
بخش بیست و سوم: دنریس
37 دقیقه
بخش بیست و چهارم: برن
28 دقیقه
بخش بیست و پنجم: ادارد
38 دقیقه
بخش بیست و ششم: جان
33 دقیقه
بخش بیست و هفتم: ادارد
28 دقیقه
بخش بیست و هشتم: کاتلین
38 دقیقه
بخش بیست و نهم: سانسا
61 دقیقه
بخش سی‌ام: ادارد
42 دقیقه
بخش سی و یکم: تیریون
37 دقیقه
بخش سی و دوم: آریا
24 دقیقه
بخش سی و سوم: ادارد
55 دقیقه
بخش سی و چهارم: کاتلین
21 دقیقه
بخش سی و پنجم: ادارد
7 دقیقه
گروه تولید کتاب صوتی آوای یخ و آتش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1
نویسنده
مترجمرکسانا شیرزادی
راویگروه گویندگان، آرمان سلطان زاده، مهبد قناعت پیشه
ناشر چاپینشر موج
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

ali V
۱۴۰۲/۹/۴
درباره خود کتاب که حرفی نیست همه میشناسیم این داستان رو. من سریالش رو چندین بار دیدم، جلد اول کتاب رو انگلیسی خوندم و دو جلد ترجمه اینترنتی خانم مشیری رو هم خوندم و ترجمه خانم خادم الرضا هم مقایسه کردم. این ترجمه بی شک یکی از روان‌ترین و بهترین هاست عالیه از نظر من. قصد خرید این کتاب صوتی رو نداشتم اول فکر کردم اختصاصی فیدیبو هست مثل کلیدر اما وقتی دیدم کتابراه عزیز هم اورده و نمونه هاش رو گوش دادم واقعا ترغیب شده دوباره برگردم تو دنیای گیم اف ترونز. صدرصد پیشنهاد میدم بگیرد. با شخصیت‌های سریال مقایسه ندید گوینده‌ها رو سعی کنید شخصبت‌های سریال رو فراموش کنید و غرق داستان بشید با چهره‌ها، صداها و تصویر سازیهای ذهنی جدید. و درباره سانسور اول اینکه تا اینجایی من گوش دادم چیزی از کتاب بریده نشده فقط بعضی جاها لغات رکیک استفاده نشده وگرنه همه چیز داخل همین ترجمه هم هست. منظور همه از سانسور صحنه‌های جنسی که داخل سریال بوده اما خود شما هم اگر مترجم بودید نمیتونستین اون صحنه‌ها و لغات رکیک رو بیان کنید طوری که بخواد به دست هر سنی برسه و بخونن. خودتون برید کتاب انگلیسی رو دانلود کنید و چند پاراگراف از قسمتهای سانسور شده رو بخونید، مطمئن باشید شما هم در شأن خودتون و خواننده نمیبینید که به صراحت اون قسمتها رو بیان کنید. میتونید همزمان نسخه خانم مشیری رو رایگان دانلود کنید و جاهایی که رسیدید تو کتاب صوتی فهمیدید سانسور شده اون قسمت رو از اون ترجمه بخونید. در کل عالیه این اثر گویندگی هم که از 10 بهش 10 میدم. افکت‌ها صدا گذاری‌ها همه و همه عالی ممنون از این تیم حرفه ایی که این رو ساختن. عالی از همه نظر من که دارم لذت میبرم از گوش دادن
شعری اولیا
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
چقققدر زیبا… چقققدر هیجان انگیز!!!! من سریال بازی تاج و تخت را دوست نداشتم و تماشا نکردم. از صحنه‌ها و روحیه‌ی فیلم خوشم نیامد. اما با توجه به تعریفی که از داستان شنیده بودم تصمیم گرفتم در این محیط داستان را بشوم و با اجرای نفس گیر و هنرمندانه‌ی گروه روایت این کتاب روبرو شدم. داستان بسیار هیجان و و انگیز اجرای فوق العاده!!!!! واقعا تصور می‌کنم یک فیلم عالی از داستان دیده ام!
امیدوارم همین گروه زحمت بکشند بقیه‌ی قسمت‌ها را ارائه دهند. با تشکر فراوان از کتابراه.
مصطفی مهدیان
۱۴۰۳/۲/۵
خود کتاب عالی بود. دنیای نغمه یخ واتش دنیای بزرگیه. ادم بعضی وقتا میمونه که واقعا همچین دنیایی رو فقط ینفر چجوری تونسته خلق کنه. چند مورد جالب بود. من کتاب اول رو تموم کردم اما هنوز فصل اول سریال تموم نشده. اینجوری پیش بره از ۱۰ جلد هم بیشتر میشه. مورد دیگه سریال نسبت به کتاب با حداقل تغییر ساخته و شده. بیشتر دیالوگ سریال دقیقا از متن کتاب اومده. درمورد گروه گویندگان کتاب هم شاهکار کردن. امیدوارم همینطوری ادامه بدن فاصله بین کتابها زیاد نشه
GhaffariMohanmad
۱۴۰۲/۹/۲۳
با سلام و هزاران درود خدمت دست اندرکاران کتابراه
عالی و بی نظیر. کتاب خوانی را باید به فرزندانمان یاد بدیم
واقعا از ته دل میگم هزاران درود خدمت دست اندر کاران تیم قوی این مجموعه با همین مسیر برین که کتاب خونی را به همه‌ی بچه هایمان و فرزندانمان یاد بدیم من که راضی‌ام و همچنین خانواده م. همیشه سربلند و موفق باشید
کتاب عالی هست حتما بخریدش.
رویا روضاتیان
۱۴۰۲/۸/۳۰
عالیه هم داستان هم ترجمه و هم موسیقی متن و هم‌گوینده ها. ولی مهبد قناعت پیشه چندجا در خوانش غلط داره. و خیلی از کلمه‌ی "گفت" استفاده میشه. وقتی راویها به تعداد شخصیتها هستند اصلا نیاز به استفاده‌ی مکرر از "گفت"نیست. بهتر بود خود ارمان سلطانزاده روایت میکرد. مثل کلیدر که بدون هیچ غلط و عیب و ایرادی خوانش شد.
مهرداد قربانی
۱۴۰۲/۹/۳
اولش فکر میکردم چون سریال رو چند بار دیدم، شنیدن کتاب صوتیش لطف چندانی نداره ولی الآن میبینم اینقدر کتابه جذابه که نمیتونم یه ثانیه ازش دور بشم. توی شنیدن این کتاب کوچک‌ترین تردیدی نداشته باشید. مرسی آوانامه
dehghan saeed
۱۴۰۳/۱/۸
در مورد خود کتاب که همه علاقه مندان می‌دونید که چقدر خوبه، ولی تشکر می‌کنم از تیم گویندگان این کتاب، یک کار حرفه‌ای با صداهای مسلط و صداگذاری‌های بجا و فضاسازی خوبی که ایجاد کرده اند
eqbal rahimi
۱۴۰۲/۹/۱۹
کتاب را برای مطالعه و شنیدن پیشنهاد می‌کنم، انتخاب صداها خصوصا گوینده‌ی نقش ند ادارد استارک و شاه رابرت، عالی انتخاب و اجرا شده است...
لعنت به هفت جهنم، زمستان می‌آید.
ترلان تبار
۱۴۰۲/۹/۱
سریال رو چند سال پیش دیدم و می‌دونستم یه جاهایی با کتاب فرق داره. گوینده‌ها و فضاسازی عالی بودن همچنان جذاب بود برام. بی صبرانه منتظر سیزن دوم هستن.
Sheyda bavarhazh
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
سلام و عرض ادب بیشتر از صداگذاری لذت بردم تا محتوی رمان خیلی به این جور رمان‌ها که فضای تاریک و غم انگیز داره علاقه ندارم دقیقا نمیدونم چرا انقدر از سریالش تعریف کردند
naghmeh sh
۱۴۰۲/۹/۱۵
خوب هرکسی سریال این کتاب رو دیده باشه چون میدونه ماجرا از چه قراره ولی گوش دادن به این کتاب انگار خیلی کاملتر و دقیق تر هست
Mehdi Nik
۱۴۰۲/۸/۲۵
ترجمه خوب و ‌روانی دارد و روایت هم خوب و‌ کم‌اشکال است. صداسازی بعضی شخصیت‌ها مانند جیمی‌لنستر و جان‌اسنو جای کار بیشتری داشت.
پارسا پناهی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
یکی از بهترین کتاب‌های حماسی با داستانی هیجان انگیز و توصیفات کامل که باعث می‌شود تمام صحنه‌های داستان به طور کامل در ذهن خواننده شکل بگیرد
فاطمه مددی
۱۴۰۲/۸/۲۷
واقعا ترجمه و خوانش بی نظیری بود خیلی زیاد جذاب من در روز ۱۸ ساعت گوش دادم حیف تموم شد این کتاب
مرتضی مازار
۱۴۰۲/۹/۲۱
بی‌نظیر از لحاظ صدا گذاری و بیان گویندگان. بیشتر از خود فیلم در داستان‌ غرق میشی با این صدا گذاری عالی
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1

برای دریافت کتاب صوتی آوای یخ و آتش 1 - بازی تاج و تخت 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.