معرفی و دانلود کتاب دختر آینه‌ها

عکس جلد کتاب دختر آینه‌ها
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختر آینه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختر آینه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختر آینه‌ها

کتاب دختر آینه‌ها نوشته‌ی منیر فحیانی، داستان دختر ساده‌ای را به تصویر می‌کشد که با خوش گمانی وارد دنیای کار می‌شود و زندگی او را با حقایق تلخ و دردناکی مواجه می‌کند. جامعه آدم‌هایی را به او نشان می‌دهد که پر از رمز و رازهای پیچیده‌اند که هرکدام برای جنگیدن با سختی‌های روزگار دست به کارهای عجیبی می‌زنند.

درباره‌ی کتاب دختر آینه‌ها:

دخترک از همان بدو ورود به محیط کار متوجه فضای مسموم و ناامن آنجا می‌شود، اما آن را به حساب بی‌تجربگی خود می‌گذارد. بعد از گذشت مدتی کوتاه وقتی با عوامل شرکت ارتباط برقرار می‌کند، در اوج ناباوری از اسراری عجیب و مهم باخبر می‌شود که او را شوکه می‌کند تا اینکه...

این کتاب مشکلات زنان و دختران شاغل و برخوردی که مردان و جامعه با آن‌ها دارند را شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب دختر آینه‌ها می‌خوانیم:

صبح اولین روز کاری، احساس غریبی دارم و نمی‌دانم چه پیش خواهد آمد. از دروازه شیراز سوار تاکسی می‌شوم. راننده پایش را گذاشته روی گاز و ویراژ می‌دهد. به نظر می‌آید که خیابان چهارباغ تمامی ندارد. مناظر پشت شیشه‌ی ماشین از جلوی چشم‌هایم به سرعت عبور می‌کنند. همه‌اش درخت‌های لخت پاییزی و ساختمان و مغازه و خودروهایی که با سرعتی خشونت بار از کنار تاکسی عبور می‌کنند. درخت لخت، ساختمان و مغازه... . تا این که بالاخره گنبد فیروزه‌ای و مناره‌های زیبای مسجد شاه عباسی پیش چشمم قد علم می‌کنند.

با دستپاچگی پیاده می‌شوم. کاشی‌های مقرنس و شگفت‌انگیز مسجد شیخ لطفالله، زیر نور آفتاب صبحگاهی، به شکل خیره کننده‌ای می‌درخشند و همچون افلاک هفتگانه، با نظمی ابدی، گویی به چرخش درآمده‌اند. چند توریست سرواندام خارجی، با موهایی بور و لباس‌هایی رنگارنگ، خیره به در و دیوار، غرق در این شکوه کیهانی، روبهروی مسجد می‌خرامند. من نیز مثل آن‌ها گویی برای اولین بار است که مسجد را می‌بینم و چنان به سماع نقوش کاشی‌ها خیره شده‌ام که فراموشم شده یک کارمند تازهکار بیشتر نیستم و باید هرچه زودتر خودم را به شرکت برسانم. در این لحظه‌ی ابدی، احساس می‌کنم همه مثل من خوشحال‌اند و از خوشبختی بزرگ من، سهمی می‌برند. به یاد روزهایی می‌افتم که دعا می‌کردم به عنوان کارمندی ساده استخدام شوم و با خودم نجوا می‌کردم که اگر کاری پیدا کنم دیگر هیچ چیز از خدا نمی‌خواهم و به سعادت ازلی و ابدی، دست خواهم یافت. اما حالا با خودم می‌گویم: خدایا، ممنونم که به این آسانی آرزویم را برآورده کردی، اما نمی‌دانم چرا این‌قدر بی‌ذوق و شوقم.

نمی‌دانم چرا؟ شاید به این خاطر که دوست دارم در زندگی، بیشتر سر کار بمانم تا این که سر کار بروم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختر آینه‌ها
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-92810-7-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختر آینه‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختر آینه‌ها

برای دریافت کتاب دختر آینه‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.