معرفی و دانلود کتاب دختری به نام لاویا

عکس جلد کتاب دختری به نام لاویا
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختری به نام لاویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختری به نام لاویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختری به نام لاویا

کتاب دختری به نام لاویا اثر گشین خالدی داستانی کوتاه و آموزنده برای کودکان است که خاطره‌ی سال‌های همه‌گیری ویروس کرونا را بازگو می‌کند و از مواجهه‌ی بچه‌ها با سختی‌های آن دوران می‌گوید.

درباره‌ی کتاب دختری به نام لاویا

شیوع ویروس کرونا و قرنطینه اتفاقی نبود که آدم‌های نسل حاضر چیزی شبیهش را دیده بوده باشند. تغییر ناگهانی زندگی روزمره، قرنطینه و زندگی مجازی، ترس از بیماری و مرگ روزانه‌ی هزاران آدم و چه بسا عزیزان چیزی نبود که خودمان را برایش آماده کرده باشیم. اما کمتر به این موضوع پرداخته شد که کرونا با تمام سختی‌هایش چه اثری روی کودکانمان و زندگی روزمره‌شان گذاشت. این انسان‌های کوچک چطور این اتفاق عجیب را پشت سر گذاشتند؟...

داستان کتاب دختری به نام لاویا از یک صبح سرد زمستانی در کردستان آغاز می‌شود. لاویا به همراه دوستانش به مدرسه می‌رود و مثل روزهای دیگر، روز شادی را تجربه می‌کند. او با دوستش هلیا قرار می‌گذارند که روز بعد به هم کتاب امانت دهند ولی با تعطیلی مدارس به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا همه چیز به تعویق می‌افتد.

کتاب دختری به نام لاویا نوشته‌ی گشین خالدی در قالب داستانی ساده به مفاهیمی مانند بیماری، قرنطینه، از دست دادن عزیزان و حل مشکلات می‌پردازد. این کتاب نشان می‌دهد گرچه زندگی گاهی سخت می‌شود، ولی انسان می‌تواند با کمک عقل و خردی که خداوند به او عطا کرده به زندگی ادامه دهد. کتاب دختری به نام لاویا در سال ۱۴۰۱ توسط انتشارات هورین به چاپ رسید.

کتاب دختری به نام لاویا برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب دختری به نام لاویا می‌تواند برای همه‌ی کودکان، به ویژه کودکانی که سال‌های همه‌گیری کرونا را درک کرده‌اند، اثری آموزنده باشد.

در بخشی از کتاب دختری به نام لاویا می‌خوانیم

آن روز به همه‌ی بچه‌ها خوش گذشت و در پایان با سرویس مدرسه به خانه برگشتند. لاویا در داخل سرویس مدرسه با هلیا دوستش قرار گذاشتند که فردا کتاب‌های جدیدشان را به یکدیگر امانت دهند. هلیا دوست دوران بچگی لاویا بود؛ یعنی از کلاس اول ابتدایی با هلیا دوست بودند و هر دو به کتاب خواندن علاقه داشتند و هر گاه که کتاب جدیدی می‌خریدند، بعد از خواندن آن را به همدیگر امانت می‌دادند و به این صورت می‌توانستند تعداد کتاب‌های بیشتری را مطالعه کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختری به نام لاویا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات هورین
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-5950-70-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختری به نام لاویا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب دختری به نام لاویا

برای دریافت کتاب دختری به نام لاویا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.