معرفی و دانلود کتاب در جستجوی یوفو

عکس جلد کتاب در جستجوی یوفو
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی یوفو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در جستجوی یوفو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در جستجوی یوفو

کتاب در جستجوی یوفو، توصیف کاملی‌ست از «اشیاء ناشناس پرنده» یا «یوفو» و اثبات وجود آن‌ها، بر اساس منابع و داده‌های معتبر و علمی‌ای که تاکنون منتشر شده است. یاسین قاسمی‌بجد، در این کتاب از گزارش‌ها و اطلاعات رسمی‌ای که توسط کشورهای مختلف درباره‌ی یوفو انتشار عمومی یافته، استفاده می‌کند تا نشان دهد اشیاء ناشناخته وجود دارند.

درباره‌ی کتاب در جستجوی یوفو

ممکن است شما کتاب‌های زیادی درباره‌‌ موجودات فضایی یا فرازمینی دیده یا خوانده باشید که محتوای آن‌ها بیشتر به خیال‌پردازی می‌مانند تا اینکه جنبه عینی و واقعی داشته باشند. همچنین فیلم‌های سینمایی زیادی نیز در این باره ساخته شده است که معمولاً جنبه‌های تخیلی و خیال‌بافی آن بیشتر از ابعاد علمی و فلسفی، مورد توجه کارگردان و بیننده قرار گرفته‌اند. اما کتاب در جستجوی یوفو، برخلاف سایر کتاب‌های موجود در این زمینه، سعی کرده است با بهره بردن از وقایع تاریخی، گزارش‌های رسمی، استدلال‌های علمی موجود و... به بررسی پدیده یوفوها بپردازد.

به گفته‌ی یاسین قاسمی‌بجد، نویسنده این کتاب، یوفو، همان شیء ناشناس پرنده یا «یو. اف. او» (Unidentified flying object) است که در فارسی به اشتباه به آن بشقاب‌پرنده می‌گویند. این کلمه اولین‌بار در سال 1952، توسط نیروی هوایی ایالات متحده‌ی آمریکا برای اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط دانشمندان، ناشناخته باقی مانده بود، به کار گرفته شد. هم‌اکنون، اصطلاح یوفو به هر شی‌ء ناشناخته‌ای که در هوا معلق است و توسط ناظر قابل تشخیص نیست، به کار گرفته می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب در جستجوی یوفو

تمرکز کتابِ در جستجوی یوفو بر روی نتایج تحقیقات علمی و جدید است و در تلاش است تا از خرافات و گمانه‌زنی‌های تخیلی دوری کند. بنابراین ممکن است با عقاید و باورهای فرهنگی برخی از افراد و خوانندگان هم‌خوانی نداشته باشد و چون شناختی از این پدیده ندارند، آن‌ها را به ترس بیندازد، چرا که عدم درک درست از محیط اطراف و نداشتن آگاهی لازم برای تحلیل، باعث ایجاد ترس خواهد شد. به همین دلیل، خود نویسنده نیز، به این امر اذعان دارد و معتقد است بیان برخی از حقایق، ممکن است خواننده را با ترس و آشفتگی روبه‌رو کند.

اگرچه امروزه یوفوها (بشقاب‌پرنده‌ها) به موضوع رایجی در میان مردم جهان تبدیل شده‌اند و انجام پژوهش درباره‌ی این پدیده، در محافل علمی پذیرفته‌ و مورد استقبال قرار گرفته است، با این حال برخی از کشورها هنوز هم از صحبت کردن درباره این موضوع، در رسانه‌های خود امتناع می‌کنند.

کتاب در جستجوی یوفو به دنبال فهم پدیده یوفو با استفاده از روش اسنادی و کتابخانه‌ای و بهره‌گیری از مقالات و داده‌های معتبر علمی و مطالب اینترنتی است، به همین دلیل، نویسنده از خوانندگان می‌خواهد تا بدون پیش‎داوری و نگاه بدبینانه، به خواندن این کتاب بپردازند.

کتاب در جستجوی یوفو برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به همه‌ی کسانی که به مطالعه در باب موجودات فرازمینی و ناشناخته علاقه‌مندند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب در جستجوی یوفو می‌خوانیم

اولین جتی که به قصد تعقیب یوفو در تهران بلند شد، هواپیمای سروان «عزیزخانی» بود؛ یک فانتوم F4 با نام رمز خفاش 1؛ هواپیمایی که آن سال‌ها برای خودش ابهتی داشت. خفاش 1، تقریباً 13 دقیقه بعد از پرواز به تهران می‌رسد. پیروزی، خلبان عزیزخانی را در جریان ماجرای شیء عجیب قرار می‌دهد و از او می‌خواهد تا شناسایی‌اش کند. عزیزخانی می‌گوید: «بله، می‌بینمش، هواپیماست»؛ نکته‌ای که گفتنش از دهان یک حرفه‌ای بعید است. مسئول وقت برج مراقبت فرودگاه «مهرآباد» که آسمان تهران را مثل کف دستش می‌شناسد، با خود می‌گوید که مگر می‌شود که جایی در گوشه‌ای از آسمان تهران هواپیمایی وجود داشته باشد - آن هم بی‌اجازه‌ی برج مراقبت - و او از آن خبر نداشته باشد؛ «به او گفتم این جسمی که ما دیده‌ایم و مردم هم گزارش کرده‌اند، هواپیما نیست».

خفاش 1 به طرف جسم شیرجه می‌زند تا آن را بترساند؛ اما شیء عجیب، به سمت شرق می‌رود تا این تعقیب ادامه پیدا کند. تعقیب و گریزی که خلبان عزیزخانی را به تعجب وامی‌دارد؛ «جسم مورد نظر سرعت خیلی زیادی دارد، با وجود آن‌که من با سرعت دو ماخ (هر ماخ برابر است با 340 متر بر ثانیه) می‌روم، به او نمی‌رسم». پیروزی می‌گوید که این تعقیب حداقل چند نکته را مشخص می‌کند: «ما فکر می‌کردیم که شیء عجیب، 6 هزار پا ارتفاع دارد؛ اما با گزارش خلبان فهمیدیم که ارتفاعش خیلی بیشتر از این حرف‌هاست و اندازه‌اش به بزرگی یک جمبوجت است...».

خلبان عزیزخانی اعلام می‌کند که فاصله‌اش با جسم زیاد شده و اگر همین‌طور ادامه دهد، از مرز شرقی ایران خارج می‌شود. به همین دلیل برج مراقبت فکر می‌کند که جسم عجیب فرار کرده و از خلبان می‌خواهد که به سمت تهران برگردد. اینجاست که نخستین گزارش مستند از خارجی و غیرمعمول بودن شیء ارائه می‌شود؛ «خلبان خفاش 1، همان‌طور که دور می‌زده تا به فرودگاه برگردد، تأیید می‌کند که مسلماً این جسم، خارجی است و رنگ‌های نارنجی و آبی و سبز دارد».

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: پیشگفتار
فصل دوم: معمای اشیاء ناشناس پرنده
یو. اف. او
رؤیت اشیاء ناشناس پرنده
گزارشات مربوط به رؤیت یوفو در آسمان ایران
حادثه‌ی رازول
حادثه‌ی لانی زامورا
رؤیت یوفو در فضا
امیدواری‌های جدید
فصل سوم: حیات در آسمان‌ها
نظرات باورمندان به وجود موجودات فضایی در جهان هستی
نظرات منکران وجود موجودات فضایی در جهان هستی
آیا موجودات فرازمینی، از وجود ما خبر دارند؟
شانس‌ها و گزینه‌های وجود زیست غیرزمینی
فرازمینی‌ها چه شکلی‌اند؟
تخیلات انسان در مورد یوفو و بیگانگان فضایی
فصل چهارم: بیگانگان باستانی
جواب پرسش‌های بی‌جواب
خدایان دوران باستان
برخورد با یوفو در دوران باستان
فصل پنجم: انسان‌های آینده و سفر در زمان
فصل ششم: گیتی‌های موازی و عوالم دیگر
فصل هفتم: تمدن‌های گمشده‌
آتلانتیس
لموریا
تمدن‌های زیر زمین
فصل هشتم: راز حلقه‌های کشتزار
ویژگی حلقه‌های کشتزار
فصل نهم: اشتباه بزرگ
فصل دهم: سایر فرضیات و نکات قابل‌تأمل دیگر
سرنشین‌دار یا بدون‌ سرنشین؛ مسئله این است؟
فهم حقیقت یوفو؛ فعلاً فراتر از ذهن...
از نورهای عجیب ماه چه خبر؟
مسافران بخت‌برگشته
اجنه و رپتایل‌ها
بشقاب‌پرنده‌های هیتلر
توهم توطئه
فصل یازدهم: سخن پایانی
گزارشات رؤیت یوفو و موجودات فضایی در طول تاریخ: پیوست 1
ماجرای بشقاب‌پرنده‌ها در آسمان تهران: پیوست 2
گزیده‌ی منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در جستجوی یوفو
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات258
زبانفارسی
شابک978-964-233-481-0
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در جستجوی یوفو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب در جستجوی یوفو

برای دریافت کتاب در جستجوی یوفو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.