معرفی و دانلود کتاب فرشتگان و اجنه

عکس جلد کتاب فرشتگان و اجنه
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فرشتگان و اجنه

تصویری از فرشتگان و اجنه در پرتو اسلام... ماریا یاسین در کتاب فرشتگان و اجنه شما را با معتبرترین و مستندترین اطلاعاتی آشنا می‌کند که درمورد این موجودات ماورائی در منابع اسلامی روایت شده است. به نظر شما شناخت فرشتگان، برای انسان جهان پسامدرن، هر چقدر هم که دقیق باشد، آیا فایده‌ای هم دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال فقط کافی است با نویسنده‌ی اثر حاضر همراه شویم.

درباره‌ی کتاب فرشتگان و اجنه

پیش از اینکه انسان‌ها با علوم تجربی و معیارهای دقیق آن آشنا شوند، متافیزیک و ماوراءالطبیعه به‌تنهایی پاسخگوی بسیاری از پرسش‌های اساسی انسان‌ها بودند. اگرچه امروزه روش‌های تجربی در قلمروی علم نقش مهمی دارند، اما هرگز نتوانستند در رقابت با متافیزیک آن را از عرصه خارج کنند. ماریا یاسین (Maria Yaseen) در کتاب آفرینش فرشتگان و اجنه (Angels and Jinn in Islam)، شما را با چهره‌ی این پدیده‌های ماورائی در آیینه‌ی اسلام آشنا می‌کند.

آغاز جهان، چه از دیدگاه علم و چه از منظر اسلام، بسیار پیش از خلقت انسان شکل گرفته‌ است؛ بنابراین، نویسنده‌ی کتاب شرح می‌دهد برخلاف آنچه که اومانیسم و انسانگرایان امروزی می‌پندارند، انسان مرکز خلقت نبوده و نیست. موجودات دیگری نیز به‌طور موازی در کنار انسان‌ها به حیات خود ادامه می‌دهند که برای درک کامل جهان لازم است آنها را نیز بشناسیم. قرآن، احادیث و روایات مملو از اطلاعاتی هستند که درمورد فرشتگان و اجنه بیان شده‌اند. ماریا یاسین با بهره‌گیری از این اطلاعات، تصویر دقیقی از فرشتگان و اجنه در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

خواننده با مطالعه‌ی کتاب اجنه و فرشتگان، نه‌تنها با جایگاه فرشتگان نزد خداوند آشنا می‌شود، بلکه نحوه‌ی ارتباط بین آدمیان و این موجودات مقدس را نیز می‌شناسد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از خواندن این کتاب حتی اسامی فرشتگان مشهور را نیز خواهید آموخت. این کتاب مجموعه‌ای است از اطلاعات طبقه‌بندی‌شده درمورد فرشتگان و اجنه که تمامی آن‌ها طبق آموزه‌های قرآن و روایات بیان شده‌اند. بنابراین،‌اگر مایل هستید که دنیای فرشتگان را بیشتر بشناسید اما تاکنون فرصت مطالعه‌ی جامع منابع اسلامی را نداشته‌اید، کافی است همین حالا سری به کتاب فرشنگان و اجنه بزنید. این کتاب با ترجمه‌ی روان یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان و به همت انتشارات پل روانه‌ی بازار کتاب شده است.

کتاب نامبرده دومین جلد از مجموعه‌ی «درباره‌ی آفرینش در اسلام» است. مجموعه‌ای که خلقت جهان و کائنات را واکاوی می‌کند. از عرش و قلم و لوح محفوظ گرفته تا آسمان و زمین و خورشید و ماه و ستارگان و نهرهای بهشتی. بد نیست در ادامه مروری داشته باشیم بر این مجموعه‌کتاب که توسط ماریا یاسین به نگارش درآمده است.

درباره‌ی مجموعه‌کتاب درباره‌ی آفرینش در اسلام

مجموعه‌کتاب درباره‌ی آفرینش در اسلام (The Beginning of Creation in Islam) شامل کتاب‌هایی است که ماریا یاسین پیرامون خلقت جهان نگاشته است. آفرینش عرش، پیدایش لوح محفوظ، خلقت پدیدهای طبیعی مانند آسمان و زمین و خورشید موضوعات اصلی این سری کتاب‌ها را تشکیل می‌دهند.

کتاب فرشتگان و اجنه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مخاطبان علم متافیزیک و ماوراءالطبیعه مناسب است. اگر شما هم علاقمند به آشنایی با آموزه‌های اسلامی درمورد آغاز جهان هستید، کتاب فرشتگان و اجنه را هرگز از دست ندهید.

در بخشی از کتاب فرشتگان و اجنه می‌خوانیم

تا اینجا به صورت مختصر گفتم که چگونه آن‌ها واقعاً از خداوند متعال برای ما طلب آمرزش می‌کنند.

اکنون، این در واقع چیزی است که ما باید مشتاق آن باشیم. این‌که بتوانیم فرشتگان را داشته باشیم که ما را به صورت مثبت نزد خداوند و رسولش یاد کنند. و لذا باید سعی کنیم تا آنجا که ممکن است از طریق آن‌ها به سوی خداوند سبحان رفته و نام خود را به نحو مطلوب نزد خداوند یاد کنیم.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به ما گفت که فرشتگان دارای درجات متغیری هستند. فرشتگان با ما تغییر می‌کنند. در طلوع و غروب این شیفت‌ها را عوض می‌کنند. سبحان الله همانطور که ما ساعت کاری داریم آن‌ها هم ساعت کاری خود را دارند.

و پیامبر اکرم می‌فرماید: "هنگامی که انسان نماز را به جماعت در طلوع و غروب می‌خواند، آن دو دسته از فرشتگان، در آن نماز ظاهر می‌شوند و آن وقت است که نماز می‌خوانند، سپس به سوی خدا بازمی‌گردند".

پس گروهی که از شما دور می‌شوند، هنگامی که به سوی خدا می‌روند و خداوند از آن‌ها می‌پرسد: "چه می‌کردند؟" و می‌گویند: "آن‌ها را درحالی‌که نماز می‌خواندند رها کردیم" و دسته دیگر پس از بازگشت می‌گویند: "و درحالی‌که نماز می‌خواندند به آن‌ها رسیدیم".

پیغمبر صلی الله علیه و آله به ما می‌آموزد که در هنگام تغییر شیفت ملائکه سعی کنیم در حالت نماز باشیم. به‌طوری‌که هر بار خداوند متعال از فرشتگانی که با ما بودند می‌پرسد: بندگانم چه می‌کردند؟ می‌گفتند: "در حال نماز بودند".

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فرشتگان
اسامی و رده فرشتگان
فرشتگان با ظاهری ترسناک
فرشتگان با شما دست خواهند داد
فرشتگان درباره شما به خداوند و رسولش خواهند گفت
70000 فرشته تو را همراهی می‌کنند
فرشتگان نگهبان
آزردن فرشتگان
بهشت منتظر شماست
جن‌ها و شیاطین
تعامل با جن
تسخیر شدن توسط جن
برادرانت از میان جن‌ها
پیامبران جن
جنگ بین فرشتگان و اجنه
دایناسورها و حشرات   

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فرشتگان و اجنه
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات102
زبانفارسی
شابک978-964-233-462-9
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فرشتگان و اجنه

اصغربهمنی
۱۴۰۲/۳/۶
کتاب درمورد فرشتگان و اجنه و شیا طین البته شیاطین کامل نیست ولی فرشتگان نسبتا کامل می‌شه گفت که هر فردی برای بیشتر نزدیک شدن به پروردگار لازم بدونه
کیا
۱۴۰۲/۳/۲۵
توقع داشتم کاملتر باشه، اما مطالبی در بر داشت که برای من جالب بود و تا حالا جایی نخونده بودم.
mohamad solymani
۱۴۰۲/۸/۲
راجع به فرشتگان و شیاطین گفته و جایگاه که به چه صورت بودن کتاب بدی نی
سیامک حاجوی
۱۴۰۲/۹/۳
این کتاب انتظار من از توضیح در مورد عالم غیب را برطرف نکرد
گیلدا رحمانی
۱۴۰۲/۳/۱۷
کتاب خوبی بود و میتوانست کاملتر از اینها باشه
مریم صادقی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
کتاب خوبی نبود مطالبش مستند نبود خوشم نیومد
azim Gadehri
۱۴۰۲/۲/۲
سلام دوستان کتاب خوبیه جالبه
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب فرشتگان و اجنه

برای دریافت کتاب فرشتگان و اجنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.